Skrevet av Emne: testosteron fra legen  (Lest 5105 ganger)

Utlogget R09

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 112
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 112

testosteron fra legen
« : 13. september 2010, 23:30 »
Hei, jeg lurer på om det er mulig å spørr legen om utskrift for testosteron.
har hatt en del skader i bena i gjennom årene som har gått, men da jeg kræsjet med en bil på sykkel tok det hele kaka.. fikk ett skikklig hardt slag i bena i og med at selve varebilen traff rett i foten og jeg landet på andre foten. Begge bena var helt blåe etterpå og musklene ble nesten helt tilbakestillt. Har prøvd å bygge opp igjen disse musklene, men har store problem med å legge masse på bena selv under bulk, de ser fortsatt ut som noen fyrstikker og jeg lurer på om det er mulig å få testosteron gjennom fastlegen for å fikse dette.
Eneste jeg vil med dette er å få fikset bena mine så jeg kanskje har en framtid i militæret alikevell.

takker for svar

Utlogget Krollo

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 772
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 772

Sv: testosteron fra legen
« #1 : 13. september 2010, 23:32 »
Hør med legen din.
Stats:
19 år
178cm
85kg


Loggbok!


Bildeprofil

Utlogget ThaPumpKing

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 719
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 719

Sv: testosteron fra legen
« #2 : 13. september 2010, 23:33 »
da må du først ta blodprøve for og se om du har normale doser testosteron fra før, noe du veeldig sikkert har! Tviler ekstremt/vet at de ikke skriver ut testosteron til deg.
Beste er å bare trene seg opp. utrolig kjipt det som har skjedd deg, selv gleder jeg meg utrolig til militæret!! Smiley
Kroppsvekt: 70 kg
Benkpress: 90kg
Knebøy: 120Kg
Markløft: +130
Chins: 15 rep!

Bildelogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=98997.msg1478179;topicseen#new

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: testosteron fra legen
« #3 : 13. september 2010, 23:36 »
ta det helt med ro, du trenger hverken tømmerstokk lår eller å ta mye i knebøy for å være i militæret.. Grin

Utlogget R09

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 112
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 112

Sv: testosteron fra legen
« #4 : 13. september 2010, 23:40 »
ta det helt med ro, du trenger hverken tømmerstokk lår eller å ta mye i knebøy for å være i militæret.. Grin
ja, men jeg har ganske svake ben Sad og viss jeg først skal i militæret skal jeg faen meg gjøre det bra Smiley familien har historier fra militæret både på mor siden og far siden, men best på far siden med høge ranger osv Cheesy
da må du først ta blodprøve for og se om du har normale doser testosteron fra før, noe du veeldig sikkert har! Tviler ekstremt/vet at de ikke skriver ut testosteron til deg.
Beste er å bare trene seg opp. utrolig kjipt det som har skjedd deg, selv gleder jeg meg utrolig til militæret!! Smiley
ok, dette vil kanskje bli litt feil siden jeg nylig startet med zma for å øke testosteronet mitt :Ø
Hør med legen din.
det skal jeg

Utlogget SebbaJ

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 298
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 298

  • No pain, no gain
Sv: testosteron fra legen
« #5 : 13. september 2010, 23:41 »
Høres ut som om noen er på utkikk etter en rask løsning? Neida, spørs fastlegen din om råd. Lykke til Smiley

Utlogget R09

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 112
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 112

Sv: testosteron fra legen
« #6 : 13. september 2010, 23:44 »
Høres ut som om noen er på utkikk etter en rask løsning? Neida, spørs fastlegen din om råd. Lykke til Smiley
haha, var redd folk ville tro det :Ø skal prøve å få snakket med han tidligst mulig Smiley

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: testosteron fra legen
« #7 : 13. september 2010, 23:52 »
Hehe høres ut som om du har et litt annet syn på militæret enn det det egentlig er. Det er ikke som på film Wink Du kan fint klare deg gjennom befalsskolen og få en karriere i militæret uten sterke bein. 

Utlogget R09

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 112
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 112

Sv: testosteron fra legen
« #8 : 13. september 2010, 23:56 »
Hehe høres ut som om du har et litt annet syn på militæret enn det det egentlig er. Det er ikke som på film Wink Du kan fint klare deg gjennom befalsskolen og få en karriere i militæret uten sterke bein. 
haha, nei vet det ikke er som på film Cheesy men har som sakt store problem med ben som vil komme til og holde meg tilbake, men nå er det heller ikke bare snakk om i militæret, men også til vanlig, føler meg mongo med en passe trent overkropp og fyrstikk ben i og med at jeg hadde ganske sterke ben før fra svømming og andre sporter fra før jeg startet å løfte Smiley

Utlogget R09

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 112
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 112

Sv: testosteron fra legen
« #9 : 13. september 2010, 23:59 »
i værste fall kjøper jeg en kraftig testo booster og banker bena som faen, selvom jeg banker de ganske bra nå og Smiley eneste er lårene mine, har startet å trene legger ved hver trenings økt nå og har ganske bra fremgang der, men enna ikke "bra" Smiley

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: testosteron fra legen
« #10 : 14. september 2010, 00:02 »
i værste fall kjøper jeg en kraftig testo booster og banker bena som faen, selvom jeg banker de ganske bra nå og Smiley eneste er lårene mine, har startet å trene legger ved hver trenings økt nå og har ganske bra fremgang der, men enna ikke "bra" Smiley

Et tips: Spis mer mat, om du vil vokse mer. Ikke bruk penger på testo-greier, du sliter garrantert ikke med lave verdier av testosteron i kroppen. Du er 16 år gammel, da er testosteronet på topp. Smiley Hvor mye veier du?

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: testosteron fra legen
« #11 : 14. september 2010, 00:33 »
Spesielt sterke/store lår er bare en jævla stor ulempe i forsvaret/hæren. Jeg og troppsjefen min var ikke akkurat glade for at vi løftet vekter på fritiden når vi skulle ut på marsj. Vi brukte å dele på babypowder for å smøre mellom låra..
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget R09

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 112
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 112

Sv: testosteron fra legen
« #12 : 14. september 2010, 05:55 »
Et tips: Spis mer mat, om du vil vokse mer. Ikke bruk penger på testo-greier, du sliter garrantert ikke med lave verdier av testosteron i kroppen. Du er 16 år gammel, da er testosteronet på topp. Smiley Hvor mye veier du?
akkurat nå veier jeg 66.6kg men der er pga mesteparten av vekten min ligger i overkroppen og jeg veier lite i bena :Ø jeg spiser godt med at, er midt i en bulk Wink
Høyden er btw, 180..

Utlogget R09

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 112
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 112

Sv: testosteron fra legen
« #13 : 14. september 2010, 06:44 »
Spesielt sterke/store lår er bare en jævla stor ulempe i forsvaret/hæren. Jeg og troppsjefen min var ikke akkurat glade for at vi løftet vekter på fritiden når vi skulle ut på marsj. Vi brukte å dele på babypowder for å smøre mellom låra..
haha Cheesy men er nå ikke helt sikker på dette enda da Smiley

Utlogget letende

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 43
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 43

Sv: testosteron fra legen
« #14 : 14. september 2010, 07:32 »
Styrken kommer igjen den, må bare ta tiden til hjelp, Har selv mange skader og brudd i kroppen og jeg er tross alt mange år eldre en deg og har ikke behov for extra testosteron for og få opp styrke og størelse.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!