Skrevet av Emne: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)  (Lest 578020 ganger)

Utlogget EckoRomeo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 282
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 282

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1890 : 11. februar 2012, 12:00 »

Romeo, hva faen er det du tror du er din terreng pulte fjellgeit? Siden du tydeligvis er helt ny i denne tråden eller bare mangler noen kromosoner skal jeg forklare deg hvordan denne tråden fungerer; Det er ingen som er enige i denne tråden, pestloppa er bunnslammen og kvinnfolk snakker bare piss(som alltid). Det finnes noe som heter kjønnsdiskriminering og det er en av grunnreglene i denne tråden. Kvinner hører til på kjøkkenet, i et bur eller i et bur på kjøkkenet.

Jeg er helt ny i denne tråden, men det betyr på ingen måte at jeg er mindre verdt enn deg her. Jeg mener faktisk da jeg kom inn her, automatisk svevde over deg et par hakk. Selv om du til tider skriver noe med et lite snev av fornuft, så strider det mot min natur å ta til meg ord fra en som ligger under meg på næringskjeden.
Men så vet jeg også at klaging alltid går oppover i systemet, i motsetning til ros som går nedover. Har du hørt noe fra meg?- Nei.

Ha en fin dag:)
"We are better than you, and we know it!"
-Globo Gym

Utlogget Styrketrenern

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 482

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1891 : 11. februar 2012, 12:13 »
Jeg kommer hit og forventer og se massive roid rage utbrudd, det er jo tross alt utskjellingstråden. Men hva ser jeg? jo, godt voksne ekte mannfolk som prater bitchie til hverandre, hva er det forno tull?
Skulle tro det satt en gjeng med jenter her og prøvde og "eie" hverandre med forskjellig bitchie uttalelser.

Og til de yngre som sitter her, så ser man godt at de er yngre, for alt de sier er "at jeg er bedre enn deg, jeg avviser deg, pratet jeg med deg i det hele tatt? eeh hello! No!!"
Det blir som på barneskolen når faren min hadde bedre jobb enn deg.
Ta en ronk, og kom tilbake når kvisene begynner å forsvinne.
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."


Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1892 : 11. februar 2012, 12:24 »
Jeg kommer hit og forventer og se massive roid rage utbrudd, det er jo tross alt utskjellingstråden. Men hva ser jeg? jo, godt voksne ekte mannfolk som prater bitchie til hverandre, hva er det forno tull?
Skulle tro det satt en gjeng med jenter her og prøvde og "eie" hverandre med forskjellig bitchie uttalelser.

Og til de yngre som sitter her, så ser man godt at de er yngre, for alt de sier er "at jeg er bedre enn deg, jeg avviser deg, pratet jeg med deg i det hele tatt? eeh hello! No!!"
Det blir som på barneskolen når faren min hadde bedre jobb enn deg.
Ta en ronk, og kom tilbake når kvisene begynner å forsvinne.
En mer tafatt og ynkelig moralisering skal man lete lenge etter.  Du tror visst at man runke seg til modenhet og utvikling.  Dersom du tror det, ser jeg en hånd i ditt liv.  Din hånd.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Styrketrenern

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 482

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1893 : 11. februar 2012, 12:30 »
En mer tafatt og ynkelig moralisering skal man lete lenge etter.  Du tror visst at man runke seg til modenhet og utvikling.  Dersom du tror det, ser jeg en hånd i ditt liv.  Din hånd.

Hei, hårelsker.
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."


Utlogget S-.

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 587
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 587

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1894 : 11. februar 2012, 13:13 »
Jeg kommer hit og forventer og se massive roid rage utbrudd, det er jo tross alt utskjellingstråden. Men hva ser jeg? jo, godt voksne ekte mannfolk som prater bitchie til hverandre, hva er det forno tull?
Skulle tro det satt en gjeng med jenter her og prøvde og "eie" hverandre med forskjellig bitchie uttalelser.

Og til de yngre som sitter her, så ser man godt at de er yngre, for alt de sier er "at jeg er bedre enn deg, jeg avviser deg, pratet jeg med deg i det hele tatt? eeh hello! No!!"
Det blir som på barneskolen når faren min hadde bedre jobb enn deg.
Ta en ronk, og kom tilbake når kvisene begynner å forsvinne.

grammatikken din er til å spy av! Det skrives: å se, altså bokstaven Å! Ikke OG se.. hva slags fjellgeit var det som skapte deg? Jeg tipper Rulatoren!

Utlogget EckoRomeo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 282
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 282

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1895 : 11. februar 2012, 13:19 »
Enig (igjen)!
"We are better than you, and we know it!"
-Globo Gym

Utlogget Styrketrenern

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 482

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1896 : 11. februar 2012, 13:24 »
grammatikken din er til å spy av! Det skrives: å se, altså bokstaven Å! Ikke OG se.. hva slags fjellgeit var det som skapte deg? Jeg tipper Rulatoren!

Vet du hva, du har så rett. jeg tørr ikke si noe imot deg, respekt for Sarah. Ja til Sarah som president!
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."


Utlogget Marmarius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 108
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 108

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1897 : 11. februar 2012, 13:50 »
Grunnen til at du strøk i Norsk på barneskolen.

Lære seg å formulere ord før en poster på forum?

Jeg kan kommunisere på omtrent alle latinske språk, i tillegg til bedre norsk og engelsk enn deg. Ikke at det sier så mye.
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!  Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=92612.0

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1898 : 11. februar 2012, 19:34 »
Jeg kan kommunisere på omtrent alle latinske språk, i tillegg til bedre norsk og engelsk enn deg. Ikke at det sier så mye.
Joda.  Du stiller deg opp foran de som du er kåt på, og gjør obskøne bevegelser med hoftene mens du grynter.  Jeg tror så gjerne at du behersker den formen for kommunikasjon på alle latiske språk.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1899 : 11. februar 2012, 19:49 »
grammatikken din er til å spy av! Det skrives: å se, altså bokstaven Å! Ikke OG se.. hva slags fjellgeit var det som skapte deg? Jeg tipper Rulatoren!
Grammatikken din er heller ikke noe lysende eksempel på blendende norsk.  Du har to perioder som du feilaktig skiller med tankepunkter, og ingen av dem har stor forbokstav.

Til din orientering: Du lærer ikke god norsk av å sitte med intimspeilet og glo inn i høna hele dagen.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1900 : 11. februar 2012, 20:10 »
Joda.  Du stiller deg opp foran de som du er kåt på, og gjør obskøne bevegelser med hoftene mens du grynter.  Jeg tror så gjerne at du behersker den formen for kommunikasjon på alle latiske språk.

Før du skal være belærende om staving, så burde du kanskje lære å stave selv?  Det heter LATINSK språk.  Ikke latiske slik du selv fomlet fram der du satt med 60 iq hjernen din og tasta.  Prøv å skrive det UTEN å kopiere ordet jeg skrev.

Forøvrig traff du faktisk et godt poeng der med hvordan Marmarius tror han kommuniserer på Latinsk når han står og gjør homo-erotiske bevegelser på hoftene mens han tror han er Ricky Martin.

NEI Marmarius, å oppføre seg slik betyr IKKE at du kan Latinsk.

Ny bom på deg igjen det, gå og vrikk på hoftene for Rulatoren du nå, skal vedde på at han hadde likt det.
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1901 : 11. februar 2012, 20:15 »
Sitte med intimspeilet og glo inn i høna hele dagen.

Du sier noe. Det virker som Sarah-Naut er klar som et egg for å få noe annet enn Canesten og Vagisil opp i slufsa si.
Et lite utdrag fra hennes siste innlegg:

Sitat fra: Sarah-Naut
Tjukk? Syns du ser veldig bra ut jeg........
Se på den kroppen der du!!
Se de øktene dine! Du er skikkelig mann du! Blir kliss blaut her jeg sitter!
Gud for en rygg. Dette kommer til å ta helt av (I senga mi!)

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1902 : 11. februar 2012, 22:55 »
Om du lever 0 år tilbake i tiden så ja, eller finner deg en thaidame så kan jeg være enig. Men NÅ så tjener jo damene ofte mer enn mannfolka så hvorfor kan ikke mannfolka væra "husmødre" og damene ute i arbeidslivet? mannfolka har jo alltid siste ordet uansett; "Ja, kjære"
Gratulerer med at du eide den mikrocefale mannssjåvinisten xecute lekende lett.  Det sier desto mer om idioten xecute at han ble eid av deg, som er et tanketomt og personlighetsforstyrret kjerringskrev fra Rogaland.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget S-.

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 587
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 587

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1903 : 11. februar 2012, 22:59 »
Du sier noe. Det virker som Sarah-Naut er klar som et egg for å få noe annet enn Canesten og Vagisil opp i slufsa si.
Et lite utdrag fra hennes siste innlegg:


Du skal få honnør for dine vittigheter, ellers kan jeg ikke se noe annet enn at du burde dynke hele trynet ditt med canesten. Det er jo ikke annet enn en soppinfeksjon!

Utlogget S-.

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 587
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 587

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1904 : 11. februar 2012, 23:04 »
Til din orientering: Du lærer ikke god norsk av å sitte med intimspeilet og glo inn i høna hele dagen.

Det gjelder vel deg også!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!