Skrevet av Emne: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)  (Lest 577596 ganger)

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2070 : 28. mars 2012, 23:22 »
Jeg er enig her.  Jeg tror nok også en god del av Fleksnes sine drømmer er FACE 2 MIRROR. 


Jeg tror han drømmer mest om ASS 2 MOUTH.

Jeg tipper han ser seg i speilet mens han dagdrømmer om en dag da en fjott som han tar hevn over alle dem som er penere, glupere og på alle måter bedre enn han.


Ta hevn over hele verden da med andre ord.


Jeg sliter med en helt ubegrunnet lav selvtillitt, ikke annet.


Og du tror avskummet i utskjellingstråden har noensomhelst intensjon å hjelpe deg med dette?  Dette er ikke den store terapi tråden vet du, finn deg en annen tråd, helst på ett annet forum.

Er det OK om jeg får beholde den fine hatten?


Det der var dråpen....Jeg vet det er høy takhøyde her i tråden men der kryssa du grensa.  Du indikerer at du skal gi fra deg hele Gandalv drakten UTENOM hatten?  Du skal altså sitte der naken foran skjermen kun iført hatt mens du veiver tryllestaven(som i virkeligheten bare er en linjal) rundt om i lufta og tror at du utøver magi som skal ta knekken på aktørene her i tråden.

Snakker vi i det heletatt om den samme filmen her?  Jeg tror du har rota deg borti en eller annen XXX versjon hvor Gandalv løper rundt naken med "Tryllestaven" fullt erigert mens han forgriper seg på alt han finner av Hobitter, Alver og Orker.  Og dette er altså fantasiverdenen du holder på å drømme deg bort i?

Og du sier JEG er gal???
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget PlayWithNature

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 240
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 240

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2071 : 29. mars 2012, 09:12 »
For du har sikkert bilde av deg selv du? Isåfall god dag Arnold.
Men måten du skriver på vitner mer om en somalisk innvandrer som arbeider på den lokale kebabsjappa til sin far, mens faren ligger under disken og slikker kundene på pungen for en 50lapp.

skal du til angripe meg for det og?taper

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2072 : 29. mars 2012, 10:45 »
  Men bruk positive karakteristikker når du skal beskrive hvorfor.  Det setter deg på det rette sporet.

Det var det mest positive jeg klarte å skrive om deg faktisk. For å sette temaet "runkelatoren" litt i perspektiv: Om du var den siste mannen på jord, og kun delte den med verdens støggeste kvinnfolk som i tillegg var notorisk nymfoman og blind, ville hun heller tatt selvmord ved å kvele seg selv i sin egen avføring enn å la deg ta på henne.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2073 : 29. mars 2012, 10:46 »
Jeg tror han drømmer mest om ASS 2 MOUTH.


Hyggelig at du funderer over hva jeg drømmer om, og at fantasiene umiddelbart skjærer inn på Rim-Jobs.
Nå har det seg slik at jeg faktisk heller hadde kyssa deg i ræva enn i trynet.

Mindre basiller, og ser bedre ut.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2074 : 29. mars 2012, 19:12 »
Det var det mest positive jeg klarte å skrive om deg faktisk. For å sette temaet "runkelatoren" litt i perspektiv: Om du var den siste mannen på jord, og kun delte den med verdens støggeste kvinnfolk som i tillegg var notorisk nymfoman og blind, ville hun heller tatt selvmord ved å kvele seg selv i sin egen avføring enn å la deg ta på henne.
Hvorfor i all verden siterer du Mullah Krekars svar på det kjærlighetsbrevet som du sente til han? Dersom du anlegger helskjegg, kan det hende at mullaen vil takke ja og kjøre deg et par runder i toer'n.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2075 : 30. mars 2012, 08:16 »
I svarte helvete nå har det faen meg vært drøyt her de siste par dagene....

Først var det incidenten med Rulatoren, hvor jeg avslørte at han driver å drømmer seg inn i en slags fantasiverden hvor han løper rundt splitter naken med ereksjon, mens han har Gandalv hatt og skjegg samtidig som han misbruker det han finner av alver og hobitter rektalt.

Så kommer dette:


at jeg faktisk heller hadde kyssa deg i ræva


Som om ikke Rulatoren gikk over streken og ga meg meget traumatiserende mentale bilder, så kommer altså denne røveren og begynner å fable om å kysse meg i ræva. 

DETTE ER UTSKJELLINGSTRÅDEN, ikke tråden hvor folk legger ut om sine dypeste fantasier og lyster.

Det MÅ da være en eller annen internetside i Tyskland eller noe slikt som passer "Interessene" deres litt bedre enn Treningsforum? 
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2076 : 30. mars 2012, 10:36 »
Kunne ikke dere to bare funnet dere ett rom sammen? Så kan dere krangle om hvem som får lov til være dama.

Ikke trenger dere å være redd for å smitte hverandre med kjønnsykdommer heller, da det kreves en viss størrelse på penis for å lage rifter i analen til hverandre, en størrelse jeg er sikker på at ingen av dere oppfyller.

Personlig ville jeg heller drukket syre sittende med en kaktus i ræva enn å håndhilse på noen av dere.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2077 : 30. mars 2012, 10:37 »
skal du til angripe meg for det og?taper

Det er ikke noe vits i å angripe deg. Din eksistens er en trussel for rasen homo-sapiens verden over. En genfeil av dimensjoner, som får verdensamfunnet til å vri seg i avsky og kvalme.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2078 : 30. mars 2012, 17:45 »
Personlig ville jeg heller drukket syre sittende med en kaktus i ræva enn å håndhilse på noen av dere.
Det tror jeg så gjerne.  Dette skyldes at du heller ville drukket syre sittende med en kaktus i ræva enn gjort noe som helst annet her i verden.  Sånn er nå engang de seksuelle preferansene dine.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2079 : 04. april 2012, 20:14 »
Her var det stille i påsken.  Har dere mistet munn, mele og tastatur?  Jeg ønsker dere alle en god påske, selv om ingen av dere har gjort en skarve dritt for å fortjene det.  Det var et stort sjokk og en dyp skuffelse for verden da påskeeggne ble klekket, og dere kravlet ut.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2080 : 04. april 2012, 23:25 »
Her var det stille i påsken.  Har dere mistet munn, mele og tastatur?  Jeg ønsker dere alle en god påske, selv om ingen av dere har gjort en skarve dritt for å fortjene det.  Det var et stort sjokk og en dyp skuffelse for verden da påskeeggne ble klekket, og dere kravlet ut.

Lyst på deng?
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Küngen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 79
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 79

  • slå mæ på taska å kaillj mæ Aud!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2081 : 05. april 2012, 15:02 »
Så svak og pinglete som du er så tror jeg ikke du hadde klart å denge deg selv engang.
20år

103kg
190cm

benkpress: 165 raw
markløft: 280 raw
knebøy: 195 raw
Hang-ups: 26 strikte

svak, sur og ferbainnja!

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2082 : 05. april 2012, 21:42 »
Så svak og pinglete som du er så tror jeg ikke du hadde klart å denge deg selv engang.

Vi får se hvem som ler sist da, jeg er midt i en knall mengde periode nå, har planlagt den påfølgende oppkjøringen og vil sannsynsligvis benke 75 kg innen 2012 er over....

Artig at en som bøyer 160 kg driver å trashtalker andre sin styrke, kanskje på tide å trene litt selv istedet for å være eplekjekk på forum?
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Küngen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 79
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 79

  • slå mæ på taska å kaillj mæ Aud!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2083 : 06. april 2012, 01:49 »
Vi får se hvem som ler sist da, jeg er midt i en knall mengde periode nå, har planlagt den påfølgende oppkjøringen og vil sannsynsligvis benke 75 kg innen 2012 er over....

Artig at en som bøyer 160 kg driver å trashtalker andre sin styrke, kanskje på tide å trene litt selv istedet for å være eplekjekk på forum?

Såpass ja, nsm neste?

Haha, Er det noen som virkelig burde begynne å trene er det nok deg.
Du er virkelig dummere enn det jeg trodde, og det sier faen meg veldig mye.
20år

103kg
190cm

benkpress: 165 raw
markløft: 280 raw
knebøy: 195 raw
Hang-ups: 26 strikte

svak, sur og ferbainnja!

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2084 : 06. april 2012, 23:00 »
Såpass ja, nsm neste?

Haha, Er det noen som virkelig burde begynne å trene er det nok deg.
Er det noen som burde begynne å trene hjernen, er det deg.  Det skal dog sies at de naturlige forutsetningene er rimelig katastrofale.
Sitat
Du er virkelig dummere enn det jeg trodde, og det sier faen meg veldig mye.
Jeg vil ikke si det.  At du tar feil, er vel snarere å forvente.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!