Skrevet av Emne: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)  (Lest 577105 ganger)

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2190 : 15. juni 2012, 18:58 »
Rulatoren: Jeg har møtt på flyvende pingviner som ordlegger seg bedre enn deg. Jeg hadde en dråpe eller to LSD innabords da jeg så det, men blikket mitt lyver aldri! Det fascinerer  meg også hvordan du er en så ubrukelig løgner som du er: alle vet at ingenting fra Fretex er gratis, uavhengig av restsalg, opphørssalg, ran eller bombetrusler.

Og når du i tillegg presterer å slenge med at du "reddet" en "kollega", da skjønner alle at du er eks kapteinen på Concordia, som har funnet fram til dette forumet for å prøve å prise deg selv opp i skyene. SKAM DEG! Du har hverken kolleger eller empati; så den redningen din kan du bare la gå ned med skipet og alle andre løgnene dine.

OG TIL SIST: Det er ingen tegning. Det har aldri vært noen tegning, bare en illusjon skapt av dere bensin-innhalerende skapninger.
Du vedgår at du putter på litt LSD nå og da.  Skal jeg dømme fra det mølet som du lirer av deg, så er vel LSD et understatement.  Man skulle tro at du har røyka ørevoksen din.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2191 : 15. juni 2012, 19:18 »
Da har vi iallefall fått det svart på hvit at hele graden kun er lureri.
Du undervurderer totalt hvilke godbiter som man kan slå kloa i på Fretex dersom man er observant og heldig, din rektalsvulst.  Jeg fant inngangsbilletten til en gylden framtid, og selvsagt slo jeg til.

Sitat
SPSS er ikke så intuitivt som f.eks ett Apple produkt, hvor hvilken som helst idiot bare kan begynnte å bruke programmet da programmet nesten er selvforklarende.

Å bruke SPSS krever at operatøren er villig til å tenke litt, samt tidvis prøve ut nye metoder for å se om han får de korrekte resultatene.

La meg gjette:  Du blir frustrert over at SPSS ikke gjør 100% av jobben for deg, og det eneste som kunne fått deg til å like SPSS, hadde vært om programmet selv plottet samtlige variabler og frekvenser inn i cellene, for deretter å anbefale deg hvilke statistiske analyser du skal kjøre.

Og ikke nok med det, når så resultatene kommer, så skulle programmet i din ideele verden tolket dem og forklart dem for deg, slik at brødrister-skallen din skulle skjønne hva som egentlig var på gang.
Feil.  Blant de mange problemene som hefter ved SPSS, er det faktum at programmet innbyr til å ha rådata og ferdige resultater i samme fil.  En annen uvane som SPSS inviterer til, er menystyrt manipulering av data.  Dette fører til at resultatet gjerne blir lite etterrettlig.

En person med en smule intellektuell kapasitet (som Rulatoren) vil heller velge systemer som f.eks. R eller MATLAB, som peker fram mot god og oversktilig programmeringspraksis.  Men det fossile SPSS er dessverre fortsatt populært blant de idiotene som dominerer fagfelt som økonomi og sosiologi.

Sitat
Og en ting til din stokk dumme faen:  Programmet har faktisk en tutorial som beskriver HVER ENESTE ANALYSE OG FUNKSJON HELE PROGRAMMET HAR Å BY PÅ, steg for steg og i detalj.  Har man så mye som ett MINIMUM av intelligens så skjønner man hva man skal gjøre og når man skal gjøre det, er jo ikke akkurat noe hokus pokus å bruke dette programmet.  Men selv dette er jo ikke godt nok for deg, du skjønner jo fortsatt ingenting mens du sitter der å febrilsk trykker på tilfeldige knapper mens du klør deg i hodet og lurer på hva det egentlig er som foregår på skjermen.

Selv har jeg aldri blitt frustrert mens jeg har brukt SPSS, men det sier vel bare litt om forskjellen i intelligens og kreativitet mellom deg og meg.
Død og pine.  Stakkars de menneskene som skal forholde seg til det som du produserer ved hjelp av SPSS.  Tenk dere det, alle sammen: Snusleppa produserer digre hauger med tall og resultater, og er aldri noensinne frustrert over det møkkaprogrammet som han bruker.  Det inngir ikke akkurat den størte tilliten.

Sitat
Du har mange gode poenger her. 

Men ingen har gitt deg tillatelse til å komme her i tråden å skrive.  Send skriftlig søknad til meg via PM så skal jeg ta en titt på saken. 

Nei forresten, glem det, gi faen, du hører ikke hjemme her din dumme faen av en idiot, ha deg bort!

(Og forresten, grovt mye honnør du har fått, dette indikerer vel at det du poster her på forum er søppel og atter søppel?)
Du skjønner det sikkert ikke, saueskallen BaardI.  Men Pestloppa vil altså ha PM fra deg.  Han vil sikkert kose litt på en fredagskveld.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2192 : 15. juni 2012, 19:26 »
Mye rett, men mye galt. Jeg for min del er mer fan av kvelingsrunk. I dette tilfellet, dog - så var jeg der for å hente trygd mens jeg hørte en hund hyle inne på et av kontorene. Jeg gikk for å sjekke (mulighet for bestialrunk), men hunden var alt i godt selskap med denne nav-ansatte og denne moren. Jeg var jo pent nødt til å spørre om de ikke tenkte på å bruke kondom, men de hadde ikke råd til det, da alle 3 gikk på trygd.

Men ja; jeg har fortsatt filmen.
Den kreative prosessen her var antagelig som følger:
 * BaardI knabber naboens digitalkamera.
 * BaardI står i et parkeringshus og drar buksene ned.
 * BaardI trykker kameraet opp i rumpa og presser RECORD-knappen.
 * BaardI injiserer navleloet sitt og blir høy som et tårn.
 * BaardI spiller av filmen, og skriver ned det som han tror han ser.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget BaardI

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 12
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 12

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2193 : 15. juni 2012, 23:10 »
Hallvard: ta bort honnørene, ellers blir jeg nødt til å avlive deg med en binders, navelo og en sløv t-skje.

Rulatoren: du fikk det i feil rekkefølge. Jeg startet nemlig med naveloet og fortsatte deretter til moren din. Skulle hilse og fortelle at etterlivet er en fin plass.
... og når det kommer til Fretex hysteriet ditt: det er åpenbart at du, sammen med alle andre Virkelig selgere, leter gjennom søppeldunken utfor Fretex, for å lete etter mat, sprøytespisser og vennskap til rotter. Sodomi er ulovlig i Norge, du er klar over det? (Retorisk spørsmål. Jeg er fult klar over at du ikke vet noe som helst.)

Utlogget hallvard lønmo

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 143

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2194 : 16. juni 2012, 13:18 »
Hallvard: ta bort honnørene, ellers blir jeg nødt til å avlive deg med en binders, navelo og en sløv t-skje.


Jeg driter i om du vil ha honnørene mine, din dumme faen. Jeg er en stor sterk faen gira på Redbull og Rammstein, heroin setter jeg rett i åra mens jeg tvinger ungene mine til å selge rævva si for penger til far. Deg skal jeg pule mens jeg chiller til Karpe Diem, For du er ikke mer en et chill knull selv på extasy.

Treningspers raw: bøy 200, benk 150, mark 240 kroppsvekt ca 112 (ja, grisefeit desverre)

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2195 : 18. juni 2012, 10:04 »
Hallvard, den største sjøleide-dissen på nesten 150 sider har du klart å stå for selv, ved å innrømme at du hører på Karpe Diem.

Var jeg deg hadde jeg tatt livet mitt nå.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2196 : 18. juni 2012, 19:01 »
Hallvard, den største sjøleide-dissen på nesten 150 sider har du klart å stå for selv, ved å innrømme at du hører på Karpe Diem.

Var jeg deg hadde jeg tatt livet mitt nå.
Honnør er avgitt.  Jeg tror ikke at Lønmo, Baard eller Pestloppa har hatt et rusfritt øyeblikk siden de ble klekket ut i gjøkeredene sine. 
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2197 : 19. juni 2012, 06:16 »
En ting jeg faktisk liker ved Rulatoren, er hans utrolige evne til å eie seg selv, denne egenskapen sparer meg for en del arbeid da jeg selv slipper å eie ham hele tiden, ta f.eks en titt på dette vrøvelet som han presterer å dele med oss:


En person med en smule intellektuell kapasitet (som Rulatoren) vil heller velge systemer som f.eks. R eller MATLAB, som peker fram mot god og oversktilig programmeringspraksis.  Men det fossile SPSS er dessverre fortsatt populært blant de idiotene som dominerer fagfelt som økonomi og sosiologi.


Du sier her at blant annet sosionomer vil foretrekke SPSS...

Vel responsen min blir da selvsagt:  WELL STATED CAPTAIN OBVIOUS!!!  Du fant ikke på noe mer opplagt og komme med da mens du var igang?  Du kunne sagt at himmelen var blå, at gress er grønt og at ett hjul er rundt!!

Sier jo seg selv at sosionomer foretrekker SPSS framfor f.eks Matlab da de fleste sosionomer stort sett gjør "Researchen" sin ved å lage en spørreundersøkelse som de pumper ut til befolkningen for deretter å plotte dataen inn til analyse, da som oftest ved å utføre en anova, korrelasjons eller reggresjons analyse.  Til denne bruken er SPSS overlegent f.eks Matlab som har ett operativ system som ligner mer på MS DOS enn noe annet.

Matlab har selvsagt sine styrker det og da programmet er mer egnet til f.eks manupulering av funksjoner og algoritmer, hvilket fører til at programmet er mer praktisk for f.eks ingeniører.

Poenget er at programmenes funksjoner varierer og til visse oppgaver vil det være mer hensiktsmessig å bruke det ene programmet framfor det andre.

Hvilket bringer meg til mitt neste tema:

Du sa selv at du satt å brukte SPSS, ett program som ifølge deg selv er mest brukt av yrkesgrupper som f.eks sosionomer.

Ganske interresant å da dra fram dette sitatet ditt:

Men det skal sies at jeg var rimelig frustrert en stund.  Statistikkpakka SPSS fortjener sin egen utskjelligstråd.  Det er virkelig et spektakulært drittprogram.

Det vil med dette sitatet være rimelig å gå ut ifra at du bruker SPSS, og at du derfor ifølge din egen logikk er sosionom.  Er dette sant?  Sitter du der på kontoret ditt å drikker kaffe og hører på musikk mens du analyserer spørreundersøkelser samtidig som du selvsagt manipulerer dataen slik at resultatene samsvarer med hypotesen din?  Er du del av den mest ubrukelige yrkesgruppa kongeriket har å by på??

Er vel egentlig bare å innrømme det, du er statlig ansatt sosionom!!  Ett menneske som har dedikert livet til å holde på med vissvass på statens bekostning!!

AVSLØRT!!!

There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget hallvard lønmo

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 143

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2198 : 19. juni 2012, 20:57 »
Ok, eneste geek-shiten som er lov å diskutere fra nå av er, i synnkende rekkefølge:
Cartoons: South Park, Family Guy, Simpsons, o.l..
Comics: Vertigo- DC- Darkhorse og lignende forlag, Marvel er strengt forbudt.
Fantasy: Game of Thrones, thats it. Og da helst bøkene, ikke serien.

Starwars, Startrek og Ringenes Herre er det lov å referere til, men ikke mer en det.
Pc-programmer og den slags spesifikk autist-crap er FORBUDT.

Og for ordens skyld, Fleksnes, Rulator, Beistet, Loppa, og han siste whatshisface; sug kukken min.
Treningspers raw: bøy 200, benk 150, mark 240 kroppsvekt ca 112 (ja, grisefeit desverre)

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2199 : 19. juni 2012, 22:45 »
Ok, eneste geek-shiten som er lov å diskutere fra nå av er, i synnkende rekkefølge:
Cartoons: South Park, Family Guy, Simpsons, o.l..
Comics: Vertigo- DC- Darkhorse og lignende forlag, Marvel er strengt forbudt.
Fantasy: Game of Thrones, thats it. Og da helst bøkene, ikke serien.

Starwars, Startrek og Ringenes Herre er det lov å referere til, men ikke mer en det.
Pc-programmer og den slags spesifikk autist-crap er FORBUDT.
Så du har begynt å diktere regler her inne?  Hold tåta og kryp ned i septikktanken igjen, din rottebæsj.

Sitat
Og for ordens skyld, Fleksnes, Rulator, Beistet, Loppa, og han siste whatshisface; sug kukken min.
Jasså gitt.  Får vi utdelt forstørrelsesglass så vi kan finne den?
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2200 : 19. juni 2012, 23:02 »
Hvilket bringer meg til mitt neste tema:

Du sa selv at du satt å brukte SPSS, ett program som ifølge deg selv er mest brukt av yrkesgrupper som f.eks sosionomer.

Ganske interresant å da dra fram dette sitatet ditt:

Det vil med dette sitatet være rimelig å gå ut ifra at du bruker SPSS, og at du derfor ifølge din egen logikk er sosionom.  Er dette sant?  Sitter du der på kontoret ditt å drikker kaffe og hører på musikk mens du analyserer spørreundersøkelser samtidig som du selvsagt manipulerer dataen slik at resultatene samsvarer med hypotesen din?  Er du del av den mest ubrukelige yrkesgruppa kongeriket har å by på??

Er vel egentlig bare å innrømme det, du er statlig ansatt sosionom!!  Ett menneske som har dedikert livet til å holde på med vissvass på statens bekostning!!

AVSLØRT!!!
Grunnen til at jeg jobber med SPSS, er at jeg jobber på en arbeidsplass der massevis av tullinger forventer resultatene i SPSS-format.  Det sier litt om min empati og min barmhjertighet at jeg viser en slik vilje til å hjelpe de hjernedøde idiotene som dominerer innen økonomi og samfunnsfag. 

Kan det tenkes at du er en av disse hjernedøde vattskallene som det kryr av innen disse fagene?
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2201 : 28. juni 2012, 08:56 »
Har forsovidt blitt godt vant med at du snakker tull her på forum.  Men av og til er det rett og slett utsagn som får meg til å dette av stolen pga krampelatter, utsagn som dette:

Det sier litt om min empati og min barmhjertighet


EMPATI OG BARMHJERTIGHET??? DU?Huh?

Fy faen....en fyr som får Fritzl til å virke som en psykopatisk lettvekter, og som får ABB til å framstå som en snill, empatisk og omtenksom barnehage sjonkel hevder at han er empatisk og barmhjertig??

Apropos ABB, det var synd du ikke befant deg på Utøya for omlag ett års tid siden, ikke fordi du hadde blitt skutt, for så heldige hadde vi ikke vært, det som derimot hadde skjedd hadde vært at når ABB hadde truffet på deg og sett deg inn i øynene, så hadde han innsett at det faktisk befant seg en ENDA STØRRE PSYKOPAT ENN HAM på øya, han hadde kasta fra seg alt av våpen og uniform for deretter å stupe på sjøen og foss-svømt i ett så sinnsykt tempo at han hadde tatt igjen selv MS Torbjørn.

Ett under at systemet ikke har fanget deg opp enda, men at du faktisk går fritt rundt på gata.  Dette sier litt om Norsk psykiatri!!  At du ikke er innlåst og ligger i stroppe-seng beviser hvilken krise dette landet egentlig befinner seg i!!
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2202 : 29. juni 2012, 00:45 »
Har forsovidt blitt godt vant med at du snakker tull her på forum.  Men av og til er det rett og slett utsagn som får meg til å dette av stolen pga krampelatter, utsagn som dette:

EMPATI OG BARMHJERTIGHET??? DU?Huh?

Fy faen....en fyr som får Fritzl til å virke som en psykopatisk lettvekter, og som får ABB til å framstå som en snill, empatisk og omtenksom barnehage sjonkel hevder at han er empatisk og barmhjertig??
Så, så.  Alle kalte meg lille solstråle da jeg var liten.  Det var fordi jeg spredte lys, varme og godhet rundt meg.  Ulv og jerv beiter fredelig ved siden av sauer og rådyr når jeg går forbi.  Slik strør min vakre sjel lykke til mine omgivelser.

Sitat
Apropos ABB, det var synd du ikke befant deg på Utøya for omlag ett års tid siden, ikke fordi du hadde blitt skutt, for så heldige hadde vi ikke vært, det som derimot hadde skjedd hadde vært at når ABB hadde truffet på deg og sett deg inn i øynene, så hadde han innsett at det faktisk befant seg en ENDA STØRRE PSYKOPAT ENN HAM på øya, han hadde kasta fra seg alt av våpen og uniform for deretter å stupe på sjøen og foss-svømt i ett så sinnsykt tempo at han hadde tatt igjen selv MS Torbjørn.

Ett under at systemet ikke har fanget deg opp enda, men at du faktisk går fritt rundt på gata.  Dette sier litt om Norsk psykiatri!!  At du ikke er innlåst og ligger i stroppe-seng beviser hvilken krise dette landet egentlig befinner seg i!!
Jeg er enig i at norsk psykiatri er i en akutt faglig krise.  Denne tråden viser for all verden at typer som Pestloppa, Fleksnes, Marmarius, Hallvard Lønmo, SoftCoreBakken og ikke minst denne BaardI herjer fritt ute blandt lykkelig uvitende mennesker.  Jeg lurer på om disse menneskene forstår hva de egentlig risikerer.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2203 : 04. juli 2012, 23:08 »
De som tier, de samtykker.  At folket elsker Rulatoren, er bra sikkert.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2204 : 05. juli 2012, 11:37 »
Mora di er pakkis.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!