Skrevet av Emne: For rask bulk?  (Lest 1339 ganger)

Utlogget MirkoCroCop

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 61
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 61

  • hææ
For rask bulk?
« : 23. oktober 2010, 12:36 »
har vært på bulk i omtrent 4 månder nå og har lagt på meg 10-12 kilo, de kom etter et par månder så har jeg hold vekta i et par månder nå. Jeg har lagt på meg mye fett og begynner å bli litt smånærvøs nå  Tongue første gang jeg bulker og blir første gang jeg deffe snart...

burde jeg begynne å gjøre litt kardio av og til eller burde jeg være glad for at jeg legger på meg så lett å fortsette ( styrken har økt bra etter vektoppgangen )

vis jeg fortsette å få i meg like mange kalorier fremover samtidig som jeg jogger vil vekta og fettet jevne seg ut ? si at om et år så har jeg holdt vekta hele tiden men lavere fett %?
 what  biggrin
19 år Smiley
180cm
86kg lett
 
KB: 180
BP: 137,5
ML: 230

totalt 547,5kg

vil bli stoooooooor

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: For rask bulk?
« #1 : 23. oktober 2010, 12:47 »
har vært på bulk i omtrent 4 månder nå og har lagt på meg 10-12 kilo, de kom etter et par månder så har jeg hold vekta i et par månder nå. Jeg har lagt på meg mye fett og begynner å bli litt smånærvøs nå  Tongue første gang jeg bulker og blir første gang jeg deffe snart...

burde jeg begynne å gjøre litt kardio av og til eller burde jeg være glad for at jeg legger på meg så lett å fortsette ( styrken har økt bra etter vektoppgangen )

vis jeg fortsette å få i meg like mange kalorier fremover samtidig som jeg jogger vil vekta og fettet jevne seg ut ? si at om et år så har jeg holdt vekta hele tiden men lavere fett %?
 what  biggrin
Men hvis du bare har 10 i fettprosent så vil jeg si det ikke er så mye fett selvom du har gått opp mye i vekt!!

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: For rask bulk?
« #2 : 23. oktober 2010, 12:47 »
Spis litt mindre på hviledagene.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget MirkoCroCop

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 61
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 61

  • hææ
Sv: For rask bulk?
« #3 : 23. oktober 2010, 12:51 »
mye og mye fett.. jeg har fortsatt godt synelig mage.. men det har vært rask prosent økning på 2 månder var nede i minst 7% Smiley
19 år Smiley
180cm
86kg lett
 
KB: 180
BP: 137,5
ML: 230

totalt 547,5kg

vil bli stoooooooor

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!