Skrevet av Emne: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo  (Lest 119870 ganger)

Utlogget Mr.LT

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 706
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 706

Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #345 : 12. oktober 2010, 10:09 »
Javel

Utlogget pinglo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 438
  • Honnør: 140
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 438

  • Oslo SK-løfter
Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #346 : 14. oktober 2010, 19:20 »
Forøvrig verdt å merke seg for alle de som hardnakket påstår at den eneste grunnen til at det er fokus på ulovlig innførsel/produksjon av medisin er at det er anabole steroider:
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10033848

"Mer enn 40 land deltok i en internasjonal aksjon mot internettsalget av falske og illegale legemidler, opplyser Legemiddelverket og Tollvesenet i en pressemelding."

Utlogget grizzlysterk

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 958
  • Honnør: 526
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 958

Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #347 : 15. oktober 2010, 14:43 »
Doping er den svakes vei, som bekrefter at de ikke har noe fornuftig å si lengre, og egentlig bare burde finne seg en ny hobby..

FYP


"Store gutter på PC, SMÅ gutter i den virkelige verdenen...."

Er nok ikke alltid slik Wink

Utlogget B.B

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 668
  • Honnør: 200
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 668

Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #348 : 15. oktober 2010, 23:48 »
FYP


Er nok ikke alltid slik Wink

Noen som har lurt en moropille i H-melka di? :-)

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #349 : 16. oktober 2010, 00:30 »
FYP


Er nok ikke alltid slik Wink

Btw; Skulle stå at PERSONANGREP er de svakes vei,, Enhver person som skal kunne bidra med noe, burde være i stand til å argumentere på et sakelig plan, og ikke med lavmåls personangrep. Mange som hakket på Ray her....

MEN; Jeg vedder på at mange av disse "tastaturtøffingene" ikke ville valgt samme formuleringer og ordbruken om de stod ansikt til ansikt med den andre parten i debatten..

Typisk nettforum.. Stor I ord, Liten på jord.. Sies det. Stemmer ikke alltid, men temmelig ofte.


Og hva står egentlig FYP for?

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #350 : 16. oktober 2010, 00:32 »
Det står for Sjekk På Google... Wink
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #351 : 16. oktober 2010, 00:36 »
Ah:) Jaja:) Anyways; Syntes folk kan holde seg for gode til personangrep når vi diskuterer, har sett dette mange ganger på TF.

Mange ting vil aldri folket her på TF bli enige om, men å iallefall levere en mening med argumenter bør være lite å forlange, i steden for å lange ut med personangrep. Klarer en ikke argumentere lengre, og begynner med usakeligheter, kan en like gjerne flagge seg ut av diskusjonen:)

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget Yap

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 108
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 108

Handståande terapimeister! Eg e jevlige..

Utlogget grizzlysterk

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 958
  • Honnør: 526
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 958

Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #353 : 17. oktober 2010, 22:25 »
Btw; Skulle stå at PERSONANGREP er de svakes vei,, Enhver person som skal kunne bidra med noe, burde være i stand til å argumentere på et sakelig plan, og ikke med lavmåls personangrep. Mange som hakket på Ray her....

MEN; Jeg vedder på at mange av disse "tastaturtøffingene" ikke ville valgt samme formuleringer og ordbruken om de stod ansikt til ansikt med den andre parten i debatten..

Typisk nettforum.. Stor I ord, Liten på jord.. Sies det. Stemmer ikke alltid, men temmelig ofte.


Og hva står egentlig FYP for?

Fixed your post Cheesy Det passet sånn halveis inn med doping det du skrev, sett fra mitt perspektiv. Derfor endret jeg det du skrev og skrev FYP.

Isaac Asimov sa en gang "Vold er den inkompetentes siste løsning". Det å komme rekende med trusler om FACE 2 FACE vil si at man ikke har mer å komme med. "Om du ikke hører på meg, så slår jeg deg" må vel være som å innrømme at man ikke har flere argumenter å komme med eller at man ikke er i stand til å være frekk i nebbet tilbake. Jeg sier ikke at du mener dette her, men det må være en av de sikreste måtene å avsløre seg på.

Det samme kan sies om personangrep. Jeg hadde ikke mye til overs for Ray før dette og vi er nok uforenelige, men som Egil nevnte så ser han ut til å tåle det bra og det skal han ha. Jeg hadde regnet med en sur PM, men den glimrer med sitt fravær og det er bra!

Dessuten så er vi store gutter her og mye av det som skrives er med glimt i øyet. Jeg syntes ikke at det har gått for langt.

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #354 : 17. oktober 2010, 22:48 »
Fixed your post Cheesy Det passet sånn halveis inn med doping det du skrev, sett fra mitt perspektiv. Derfor endret jeg det du skrev og skrev FYP.

Isaac Asimov sa en gang "Vold er den inkompetentes siste løsning". Det å komme rekende med trusler om FACE 2 FACE vil si at man ikke har mer å komme med. "Om du ikke hører på meg, så slår jeg deg" må vel være som å innrømme at man ikke har flere argumenter å komme med eller at man ikke er i stand til å være frekk i nebbet tilbake. Jeg sier ikke at du mener dette her, men det må være en av de sikreste måtene å avsløre seg på.

Det samme kan sies om personangrep. Jeg hadde ikke mye til overs for Ray før dette og vi er nok uforenelige, men som Egil nevnte så ser han ut til å tåle det bra og det skal han ha. Jeg hadde regnet med en sur PM, men den glimrer med sitt fravær og det er bra!

Dessuten så er vi store gutter her og mye av det som skrives er med glimt i øyet. Jeg syntes ikke at det har gått for langt.

Jepp, tok den FYP greia etter et google søk;) (takk Kikki)

Er enig, vold over en enkel diskusjon blir for latterlig:)

Men jeg står veldig på det at man kan skrive på en måte til hverandre i et åpent forum på samme måte som en ville argumentert face 2 face, og vedder på at mange (sikter ikke til deg, men en del andre her på forumet) ikke ville gjort det face to face med f.eks ray, eller mange andre her.

Gjensidig respekt, argumentasjon med begrunnelse, og ytringer med mening:) Slik et forum skal være, er SEFF lov å være uenige, men fra;

"Jeg syntes at xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx fordi xxxxxxxxxxxxxxxxxxx"

Svar; "Jeg ser det ikke på den måten, fordi xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx"

Til

"du må være f..,. kokt etc etc

Er ganske lang:) Og så lenge en argumenterrer, begrunner, og utviser gjensidig respekt for det vesentlige faktum at alle er forskjellige, så er forumkvaliteten høy:)

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget Stoneheart

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 169
  • Honnør: 117
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 169

Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #355 : 28. januar 2011, 10:52 »
Følte denne var riktig å poste her:

http://www.iform.no/pub/art.php?id=2122

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!