Skrevet av Emne: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo  (Lest 123637 ganger)

Utlogget pinglo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 438
  • Honnør: 140
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 438

  • Oslo SK-løfter
Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #120 : 06. oktober 2010, 21:52 »
Det er svart maling av steroider..Som igjen er det samme som p-piller.Som jenter på 16år dør av hjerte innfarkt av osv.Blod propp.Slag.
Du glemmer igjen noe viktig. Det er en langt større risiko for blodpropp knyttet til graviditet enn til p-pillebruk. Og i tillegg kontrolleres tilgangen til p-piller av helsepersonell, det er tross alt ikke noe du får kjøpt på butikk dette, og risikogrupper får ikke p-piller av samme grunn.

Jeg vil gjerne se sammenlikningen av dette med at en eller annen kjøper hjemmesnekrede steroider.

Og flere av oss har sett Bigger Faster Stronger. Den rettferdiggjør ikke steroidebruk, og forsvarer den heller ikke. Det er heller ingenting om høydehus i denne filmen Wink

bad-boy

  • Gjest
Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #121 : 06. oktober 2010, 21:53 »
Jeg har skrevet det utifra hva jeg har fått inntrykket av gjennom de mange menneskene jeg har snakket med som har brukt steroider. Fra de som har vært på sin aller første kur, til de som har vært på sin kur nr. 15, og så langt det har latt seg gjøre, vært erfaren med bruk.

Det høres så rart ut at du, og dine kompiser ble både roligere, avslappet, og fikk økt tålmodighet.
I følge alle de jeg har pratet med, og samtlige seriøse kildehenvisninger en kan få tak i på internett, så gir det en effekt som går mot andre enden av skalaen.

Det du har opplevd går jo mot hva som var hensikten med steroidene i utgangspunktet.

Blir det samme som bli en bedre sjafør hva det innebærer av krav til konsentrasjon, reaksjonsevne osv. jo mer alkohol en drikker. Dette går bare ikke fordi kroppen reagerer mot den andre enden av skalaen, ned mot redusert konsentrasjonsevne, reaksjonsevne osv. UANSETT hvor mye en vil eller ikke.

Nå har det hendt mye rart her i verden, og det gjør det fortsatt, så det går vel sikkert an.

Kroppen reagerer ikke neg på testo,jo jeg fikk bedre selvtillit..=sinnsrolig som f..Så dere vet igjen ikke hva dere snakket om..Jeg gikk på konstant i flere år. Når derr vet hva dere snakker om,Og kjenner hva kroppen reagerer på dette..Får dere snakke!


Hensikten var og bli sterkere fortere..ikke og få hjerne klikk.Det hadde jeg fra før.Alle sier det i min famillie at jeg var roligere før.Når jeg brukte..kjenner jeg kan ikke disk lengre..Før det blir fare for livet til noen her inne..Da dere tror og jeg vet!Self kan noen ikke takle  det..Men fleste får bedre selvtillit.Da blir man bedre ellers og

Utlogget pinglo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 438
  • Honnør: 140
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 438

  • Oslo SK-løfter
Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #122 : 06. oktober 2010, 21:54 »
Da skal du prøve p-piller også Grin!

(okei jeg gir meg nå jeg lover)

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #123 : 06. oktober 2010, 21:54 »
Kroppen reagerer ikke neg på testo,jo jeg fikk bedre selvtillit..=sinnsrolig som f..Så dere vet igjen ikke hva dere snakket om..Jeg gikk på konstant i flere år. Når derr vet hva dere snakker om,Og kjenner hva kroppen reagerer på dette..Får dere snakke!

Trenger det å gjelde alle, om du opplevde det?
Smiley

bad-boy

  • Gjest
Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #124 : 06. oktober 2010, 21:55 »
Du glemmer igjen noe viktig. Det er en langt større risiko for blodpropp knyttet til graviditet enn til p-pillebruk. Og i tillegg kontrolleres tilgangen til p-piller av helsepersonell, det er tross alt ikke noe du får kjøpt på butikk dette, og risikogrupper får ikke p-piller av samme grunn.

Jeg vil gjerne se sammenlikningen av dette med at en eller annen kjøper hjemmesnekrede steroider.

Og flere av oss har sett Bigger Faster Stronger. Den rettferdiggjør ikke steroidebruk, og forsvarer den heller ikke. Det er heller ingenting om høydehus i denne filmen Wink

Nei nå vet du hva??gjør det ikke det i den filmen??er du faen fitte meg så blind at du ikke fikk med deg det??Herregud.Nå er det slutt..Så trang synt at du faen ikke ser hva som står på tv engang.. Og diskutere med folk som tror dem vet altså... det er det verste man gjør.. når jente rpå 16år dør av blod propp pga p-piller er det akkurat det samme.HADE

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #125 : 06. oktober 2010, 21:57 »
Nei nå vet du hva??gjør det ikke det i den filmen??er du faen fitte meg så blind at du ikke fikk med deg det??Herregud.Nå er det slutt..Så trang synt at du faen ikke ser hva som står på tv engang.. Og diskutere med folk som tror dem vet altså... det er det verste man gjør..HADE

Du hadde kommet mye lenger i diskusjonen, om du hadde kunnet skrevet ordentlige setninger.
Smiley

bad-boy

  • Gjest
Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #126 : 06. oktober 2010, 21:58 »
Trenger det å gjelde alle, om du opplevde det?

Nei,men jeg kjenner vel tusen flere bruker en du vel!!

bad-boy

  • Gjest
Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #127 : 06. oktober 2010, 21:59 »
Du hadde kommet mye lenger i diskusjonen, om du hadde kunnet skrevet ordentlige setninger.

vet du hva ,nå driter jeg i det..For jeg gidder ikke og sitte og bruke tid på dere når,dere bare skriver piss den ene etter den andre!

bad-boy

  • Gjest
Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #128 : 06. oktober 2010, 22:03 »
Sisste til slutt,uansett hvor mye info det hadde kommet frem om doping og hvor lite skadelig det var i forhold til andre ting,så hadde dere aldri sagt ok.Dere fleste drikker alkohol etc..røyker..Aldri om dere hadde sagt at aas er ikke så farlig uansett..Samme hva leger etc hadde sagt..
For dere er missunelige og at det er farlig at folk ser bra ut,og løfter mere en dere..Da er det bad bad..

Utlogget B.B

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 668
  • Honnør: 200
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 668

Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #129 : 06. oktober 2010, 22:05 »
Raymond har egentlig et ganske godt poeng. Det som er litt viktig å tenke på er at det fins utrolig mange forskjellige steroider og mange reagerer forskjellig. Noen er forbundet med angst, andre med sinne og sjalusi. Testosteron, som Raymond sier, oppleves av mange som et hormon som gjør deg rolig, behersket, selvsikker og mange andre positive ting. Dette er vel egentlig litt logisk i og med at menn er noen bedagelige, selvgode skapninger Wink

Utlogget Mr.LT

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 706
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 706

Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #130 : 06. oktober 2010, 22:07 »

Trodde ikke du ville diskutere dette mer. Jeg savner forskningen du har fortalt så mye om. Jeg vet ikke hvordan du var før men med tanke på innleggene dine så lurer jeg på hvordan du var før du fikk sinnsroen du nevnte som bivirkning av steroidene. Paracet,c-vitaminer og p-piller som sammenligning med steroider? Kødder du med meg.

Er vanskelig å argumentere mot så sterk argumentasjon som Bigger Faster Stronger. Kanskje den etterhvert så berømte forskningen din kan bidra til en bedre debatt i stedet. Eller er Bigger Faster Stronger den dokumentasjonen du mente?

LT

bad-boy

  • Gjest
Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #131 : 06. oktober 2010, 22:07 »
Raymond har egentlig et ganske godt poeng. Det som er litt viktig å tenke på er at det fins utrolig mange forskjellige steroider og mange reagerer forskjellig. Noen er forbundet med angst, andre med sinne og sjalusi. Testosteron, som Raymond sier, oppleves av mange som et hormon som gjør deg rolig, behersket, selvsikker og mange andre positive ting. Dette er vel egentlig litt logisk i og med at menn er noen bedagelige, selvgode skapninger Wink

Takk

bad-boy

  • Gjest
Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #132 : 06. oktober 2010, 22:08 »
Trodde ikke du ville diskutere dette mer. Jeg savner forskningen du har fortalt så mye om. Jeg vet ikke hvordan du var før men med tanke på innleggene dine så lurer jeg på hvordan du var før du fikk sinnsroen du nevnte som bivirkning av steroidene. Paracet,c-vitaminer og p-piller som sammenligning med steroider? Kødder du med meg.

Er vanskelig å argumentere mot så sterk argumentasjon som Bigger Faster Stronger. Kanskje den etterhvert så berømte forskningen din kan bidra til en bedre debatt i stedet. Eller er Bigger Faster Stronger den dokumentasjonen du mente?

LT

Den er blandt annet..Må jeg virkleig begynne og gå inne på amerkanske bole sider for og hente ut diverse..C vitamin og paracet har mange bivirkniner på esken dem og..Det er poenget.. Vent litt skal du få noen..orker ikke og sitte og kaste vekk tid på deg.

For og si det slik kan jeg slå en mann rett ned pga en bagatell nå og før..Når jeg ikke bruker aas.Når jeg brukte var jeg aldri i bråk.Samenlinger ikke paracet og c vitamin.poenget er at det er en lang liste der og. da vettu

Utlogget endresaa

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 439
  • Honnør: 49
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 439

Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #133 : 06. oktober 2010, 22:11 »
Jeg tørr å påstå at i de aller fleste tilfeller der folk bruker steroider og blir alvorlig syke, er det ikke steroidene som har skylden, men nemlig alt det andre tullet folk putter i seg av mat, medisiner, alkohol osv. De aller fleste spiser noe som er farligere enn steroider hver uke, hver måned, året gjennom. Hvorfor er det da steroidene som har skylden?

HVOR ER LOGIKKEN?

Om en kar på 50 har brukt steroider med måte på og av i 20 år, så går det 5 år til og han dør som ei flue av hjertesvikt, så er det steroidene som har skylden. Det ikke folk tenker på er hva annet denne mannen har dyttet i seg..  Fordi om man vet at en ting kan være farlig, så trenger ikke det å være dødsårsaken. Det er mye du putter i deg som er farlig..
Tar en kar skyhøye doser kan man ikke forvente annet en at grava åpner seg, men slik er det jo med all medisin omtrent. Det er her du siler ut de tilfellene hvor jeg mener det er greit å skylde på steroider som dødsårsak/ skadeårsak! Folk som bruker med måte og har hodet med seg hele veien har nok ikke steroider som dødsårsak veldig ofte!

Har ikke brukt steroider selv, men jeg skjønner hvordan ting fungerer.. Jeg blir sinnssykt overrasket over hvor mye propaganda og drit det er ute å går blant politikere, leger, politi og alt annet offentlig. Det aller verste er at de tror på det selv! Det er helt sykt, det er ikke annet å si.
-Endre
 181 cm lang.
Kroppsvekt: 80-100kg
Eks
Treningsveileder/PT, www.mandaltreningssenter.no

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #134 : 06. oktober 2010, 22:11 »
Den er blandt annet..Må jeg virkleig begynne og gå inne på amerkanske bole sider for og hente ut diverse..C vitamin og paracet har mange bivirkniner på esken dem og..Det er poenget.. Vent litt skal du få noen..orker ikke og sitte og kaste vekk tid på deg.

Alt med måte. Går an å dø av å drikke for mye vann også, så det er masse bivirkinger om du tar for mye paracet, og cvitamin.
Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!