Skrevet av Emne: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo  (Lest 119947 ganger)

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #315 : 10. oktober 2010, 17:06 »
Gadd ikke lese hele tråden, men hopper inn.

Som noen kanskje har fått med seg har jeg, personlig, sittet inne i en sak relatert til samme opplegget.

Men; Raymond eier dere på mange ting her. Hvor mange millioner kroner tror dere myndighetene bruker på dette? Og faremomentet ved AAS har vært grunnlag til at kriminalisering har blitt avist av våre EGNE myndigheter pga forskning.

Ser en bigger stronger faster, greit, den har mange ting som kan diskuteres, MEN; FDA osv osv av statlige organer i USA gikk MOT kriminaliseringen, simpelthen fordi disse nifse bi effektene ikke kan påvises.

Vi vet at hormonpreparater kan utgjøre skadelige effekter i spesiellt pre-disponerte mennesker, men nevnt ET legemiddel som ikke kan det? Satt på spissen; Det finnes mennesker som dør på flekken av å spise en peanøtt.

Årsaken til AAS nettverkenes status hos myndighetene startet endog slik jeg ser det, med fallet av et nettverk for en tid tilbake siden. Media ropte og skrek om "dopingnettverket", mens beslagene konkluderte med 55 mill. i utverdi i benzodiasepiner, og snaue 3 mill i doping..

Hvorfor ikke dette ble kallt tidenes største NARKOTIKASAK i media, kan en bare spekulere i.

Hvor er likene? Hvorfor dør ikke grom gutta som boler så vanvittig. Hvorfor selges AAS i så store mengder, men vi hører om kanskje en person i ny og ne som har gjort noe kriminellt og skylder på bruken?

Jeg har samme erfaring somRay; jeg brukte testo, følte meg rolig, selvtilliten var fin, glad når jeg våknet hver dag.. En langt bedre "jeg" en det jeg er til vanlig.

Det blir allltid her på TF avvist, som ikke sammenlignbart, når en drar paraleller med alk og tobakk. Hvorfor ikke sier jeg? Se på det vi vet, INGENTING bidrar så mye til kriminalitet og samf.problemer i nærheten så mye som alkohol.

Men sovjetstaten får vel viljen sin til sist, forby paracet, forby alko, forby tobakk, forby bruks, forby all mat med sukker.. Hvorfor? Fordi saueflokken ikke gis tillit til å syre LITT over sine egne liv engang.

Det var mitt lille inlegg, der jeg humrer lett av latter, og smiler, vel vitende om at Norges "antibol-Idol" Ståle Wadsworth enda ikke har fortalt sannheten om hjertesvikten... De sentralstimulerende middlene han brukte over lengre tid. (efedrin)... Kanskje det kan vurderes, når postergutten står frem, å nevne at simultan bruk av sentralstimulerende middler OG AAS, kan representere en viss fare for hjertet...






Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget Karbosjefen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 34
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 34

Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #316 : 10. oktober 2010, 17:37 »
Ståle var inne til avrusning i perioden etter hjerteinfarktet. Tragisk fyr.

Amph, cola etc.  Er bekreftet av en som var på avrusning på samme sted.

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #317 : 10. oktober 2010, 17:39 »
Ståle var inne til avrusning i perioden etter hjerteinfarktet. Tragisk fyr.

Amph, cola etc.  Er bekreftet av en som var på avrusning på samme sted.

Egsakt.. Og dette er fjeset som bruker som autoritet på antidoping? Er man ærlig ser man at bi effektene av Narkotika er GODT kartlagt...

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

bad-boy

  • Gjest
Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #318 : 10. oktober 2010, 18:26 »
Raymond, ville du satt sprøyta på sønnen din om han ville bli verdens sterkeste mann og ønsket å dope seg?


Nei, det ville jeg ikke!

bad-boy

  • Gjest
Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #319 : 10. oktober 2010, 18:30 »
Jeg ser at doping i idrett også dras inn i denne mildt sagt kaotiske tråden. For å belyse hvorfor det faktsik er forbudt i idrett. Jeg er en aktiv idrettsutøver. Jeg taper mer enn jeg vinner. Å tape er noe av det aller verste jeg vet. Møter jeg en fyr som drikker som en svamp og røyker som en skorstein, vil dette øke mine sjanser til å vinne. Trykker han i seg testosteron, EPO eller andre dopmidler, minsker det min sjanse til å vinne.

Til deg Raymond: Du står oppført som aktiv utøver. Så for å snu om på argumentasjonen din. Du burde virkelig være i mot doping.

Når det kommer til doping i idrett kunne jeg skrevet en usannsynlig lang utredning der jeg uttrykker mitt hat til doping. Og hvorfor jeg hater det. Det gidder jeg ikke. Jeg skal bare bruke meg selv som eksempel. Jeg hater som sagt å tape. En av de få tingene her i liver som overgår mitt hat til å tape er gleden ved å vinne. Jeg holder på med judo. Jeg taper oftere enn jeg vinner. Til nå har jeg aldri vunnet en turnering, bare enkeltkamper. Jeg har sinnsykt lyst til å vinne en turnering. Å stå øverst på pallen og få gullmedaljen. Bare en eneste gang. Hvor tom kommer ikke den følelsen til å være hvis jeg doper meg for å stå på toppen? Det er ikke å stå på toppen jeg egentlig er ute etter. Det er å stå på toppen etter steinhard og ærlig trening for så å få ut absolutt alt når det virkelig gjelder jeg er ute etter.

Nå får det være nok dop og annet faenskap for en stund. Jeg skal ut å løpe!

Hør nå,jeg bruker IKKE DOPING PER DAGS DATO.Vil heller ikke gjøre det i fremtiden.
Jeg innrømmer bruk før..Men innen idrett er det mye som burde være ulovlig ja..Spes i langrenn osv.Og den del som har blitt det heldigvis og..Men så lenge folk går å spiser valium røyker og drikker hverdag.Må aas være lov utenfor idrett og.!!!Dette gjorde det vel klart?
Ellers er jeg ikke i mot doping for privat personer til personelig bruk.
Det blir jeg aldri heller!Så lenge flere andre sinnsyke stoff som alkohol er lov..

Utlogget grizzlysterk

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 958
  • Honnør: 526
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 958

Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #320 : 10. oktober 2010, 18:37 »
du å skjønner vel at ikke alle gjør det uansett hva de gjør..

Det betyr likefremt at det endre forusettningene, ikke på en sånn måte at man må bruke for å delta, men på en sånn måte at det er en forutsettning for å bli best, eller vinne det på nasjonalt nivå til og med.

Jeg skjønner at folk syntes dette er morro. Det er mer tilgjengelig enn styrkeløft og mindre monotont enn vektløfting. For meg er det de som er med som er reine som er de virkelige sterke. Jeg tror ikke Egil S. doper seg, så han er Norges sterkeste mann spørr du meg. (Har ikke fulgt så nøye med så jeg vet ikke om det er andre høyere på listen som jeg føler jeg kan gå god for)

Utlogget grizzlysterk

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 958
  • Honnør: 526
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 958

Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #321 : 10. oktober 2010, 18:38 »

Nei, det ville jeg ikke!

Hvorfor ikke?

bad-boy

  • Gjest
Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #322 : 10. oktober 2010, 18:43 »
Hvorfor ikke?
For det må være min sønns eget valg når han blir myndig.
Jeg vil uansett støtte min sønn i om han ville ta seg en kur.For og vite hva han driver med eller og ikke gjøre det.Men han vil bli frarådet og gjøre det self..

Og skal han bruke doping får han sette sprøyta selv og.
Vis ikke kan han la være.!!!!

Hverken brødrene mine bruker doping osv.Ingen andre jeg i min famillie som har brukt det,jeg har 4brødre som trener og.Jeg har sagt til alle at dem skal holde seg unna det...

Ikke for at jeg mener at det er livsfarlig.Men at det er ikke nødvendig for dem.Og gå opp dem extra kg.
Eller løfte litt extra.Dem trener for og holde seg i form.Og det trenger man ikke doping til..

Samme som at jeg råder dem til og ikke drikke så masse,ikke røyke etc..Som normale mennesker gjør med folk dem er glade i.Vil ike at noen jeg kjenner skal utsette seg for unødvendig press på kroppen eller sinnet.Uansett doping,andre stoffer.Man har det self best uten alt slikt.

Utlogget grizzlysterk

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 958
  • Honnør: 526
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 958

Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #323 : 10. oktober 2010, 19:01 »
Men han vil bli frarådet og gjøre det self..

Hvorfor er det en selvfølge? Det virker som om du mener det ikke er farlig eller galt med bol.

bad-boy

  • Gjest
Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #324 : 10. oktober 2010, 19:27 »
Hvorfor er det en selvfølge? Det virker som om du mener det ikke er farlig eller galt med bol.
nei,mener at det ikke er noe verre,heller mindre eller sprit etc..
Så så farlig er det ikke vis man bruker det rett..Som  med sprit..
Det er en selfølge at man ikke trenger og utsette seg selv for det så lenge man ikke har behov for det...Man vil jo ikke at noen man er gla i skal hverken drikke eller bole.
Men for og si det slik,vil jeg heller at dem hadde tatt en kur 1 gang i året..En at dem røyker 30 om dagen.Som en av dem gjør nå..!!!
Det er jo ikke sunt,self..Aller sunest er og ikke bruke noe..Være avholds.

Utlogget thy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 832
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 832

Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #325 : 10. oktober 2010, 19:57 »
Jeg tror ikke Egil S. doper seg, så han er Norges sterkeste mann spørr du meg.

Norges Sterkeste Reine Mann

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #326 : 10. oktober 2010, 20:11 »
Norges Sterkeste Reine Mann

Om han er renslig har ingenting med saken å gjøre Grin
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #327 : 10. oktober 2010, 20:11 »
Jeg tror ikke Egil S. doper seg, så han er Norges sterkeste mann spørr du meg. (Har ikke fulgt så nøye med så jeg vet ikke om det er andre høyere på listen som jeg føler jeg kan gå god for)

Nils Kjetil Sande er styrkeløfter og kom to plasser foran meg på NSM i år Smiley
Han er den eneste av oss som stilte på NSM som er innmeldt i noe forbund tror jeg.

Jeg har vært blant de 10 beste alle gangene jeg har vært i finalen på NSM (2006, 2007 og 2010)

Men jeg tror ikke jeg hadde greid det hvis alle de sterkeste styrkeløfterne hadde deltatt. (Olaf, Asbjørn, Tor Hermann, Carl Yngvar osv osv)

Jeg tror carl yngvar er i stand til å vinne NSM

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #328 : 10. oktober 2010, 20:17 »


Jeg tror carl yngvar er i stand til å vinne NSM
Det hadde vært RÅTT rett å slett Cheesy

Utlogget Quasar

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 131

  • Dualle steidn, jordeple og tjokke hosse
Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #329 : 10. oktober 2010, 20:20 »
Hvor langt oppe på lista ligger Robert Bø? Eller er det bare Norges Sterkeste Grep han var høyt oppe på?
- A day without sunshine is like, you know, night.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!