Skrevet av Emne: PowerFULL  (Lest 2879 ganger)

Utlogget R09

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 112
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 112

PowerFULL
« : 27. september 2010, 18:02 »
Noen som har testet dette og vil dele erfaringer? Smiley
hørtest litt for godt til å vere sant ut Smiley

http://www.gymgrossisten.com/6/no/artiklar/powerfull-90-caps?utm_source=MailingList&utm_medium=email&utm_campaign=GGNO+kille+NF+27/9

og ja, jeg har søkt på forumet Wink

Utlogget R09

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 112
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 112

Sv: PowerFULL
« #1 : 27. september 2010, 19:59 »
ingen?
ikke en gang vurderinger etter innholdet i produktet?:S

Utlogget PhilLynott

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 039
  • Honnør: 173
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 039

Sv: PowerFULL
« #2 : 27. september 2010, 22:40 »
Gira på kjapt svar du, gitt!

Ingrediensene i powerfull brukes som afrodisiakum.
Velvet bean, eller mucuna pruriens, fremmer dopamintilgangen og dermed økt libido. Det andre er brukt som afrodisiakum i India.
Vet ikke om det hjelper til på veksthormonene, men du blir ihvertfall glad og lysten med mer dopamin.
Thin Lizzy!
BP: 128
KB: 150
ML: 180

Utlogget R09

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 112
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 112

Sv: PowerFULL
« #3 : 27. september 2010, 22:59 »
Gira på kjapt svar du, gitt!

Ingrediensene i powerfull brukes som afrodisiakum.
Velvet bean, eller mucuna pruriens, fremmer dopamintilgangen og dermed økt libido. Det andre er brukt som afrodisiakum i India.
Vet ikke om det hjelper til på veksthormonene, men du blir ihvertfall glad og lysten med mer dopamin.
haha, ja har litt dårlig tolmodighet iblandt (A)
hmm.. tror jeg kommer til å teste det ut når jeg får stipendet mitt Smiley man vet jo ikke før man har prøvd Smiley

Utlogget piggyshit

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Sv: PowerFULL
« #4 : 25. oktober 2010, 21:43 »
Har du fått testet Powerfull ? Jeg har bestillt, å venter på pakken:)

Utlogget Satyricon

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 184
  • Honnør: 62
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 184

  • We are forever captured.. In the embrace of death!
Sv: PowerFULL
« #5 : 26. oktober 2010, 06:43 »
Har brukt produktet i litt over en uke, kan ikke si om jeg merker noe fra den, men jeg kjører en "stack" med

*powerFULL
*Zeus Testbooster
*PRo Ecdysterone
*Pro Hydroxy
*Testis Tribulus
*AnabolX
*Pro HGH

Har økt en del i styrke, og en hel del i volum. Det kan selvsagt være grunnet kosthold og trening alene, men føler selv at jeg meget god effekt av tilskuddene. Men så er jeg jo 35 år gammel også, så muligens at mine naturlige nivåer ligger en del lavere en dere ungdommer =D

Satyricon - Spiller hardt - Trener hardere!

Utlogget NK

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 847
  • Honnør: 164
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 847

  • Norkost
Sv: PowerFULL
« #6 : 26. oktober 2010, 11:37 »
Jeg skal ikke legge meg opp i å kommentere konkurrenters varer direkte men jeg kan jo si noen ord om kosttilskudd som skal stimulere veksthormonproduksjonen.
For det første så har et menneske mer svekket veksthormonproduksjon jo eldre det blir så om man ikke er 40+ så vil det nok være lite å hente her.
For det andre så gir ikke mer veksthormon spesielt mye effekt på treningen, selv ikke når man injiserer det syntetisk, forventer man da mirakler av å spise en urt som ikke har noen dokumentert effekt på akkurat dette så trenger man vel ikke akkurat ha vært glemt da intelligensen ble utdelt for å skjønne at det er lite å hente.

La oss si at maksimal veksthormonproduksjon er 100 for å ta et tall som er enkelt å bruke.
Når man så er 20-25år så har man la oss si 95-100 hele tiden om man ikke bremser egenproduksjonen med feil kosthold og aktivitet osv.
Når man da ser på en som er la oss si 50år, han har f.eks veksthormonproduksjon på rundt 50.

Et tilskudd der man faktisk ikke tilsetter mer veksthormon men istedet prøver å booste den man har via urter og slikt vil aldri kunne ta verdiene over 100, det vil kanskje gi denne 50åringen 55 istedet for 50 og 20-25åringen 96-100 istedet for 95-100.

Så ser man på de som bruker veksthormon injisert syntetisk (vi snakker ikke kosttilkudd her for å avklare det men bare som et eksempel), de legger gjerne nivåene på 200-400 og føler egentlig ikke så mye annen effekt enn litt fullere muskulatur, litt høyere forbrenning, raskere leging av skader osv.

Hvem tror da at man får masse for pengene sine ved å booste som en gal sålenge man ikke kommer lenger enn det kroppen max kunne produsert selv alikevel.
Vi kan selvsagt si at joda man kan booste kroppen til å produsere masse mer men la oss ikke snakke om å injisere peptider og slik for det er ikke ting som hører inn under denne kategorien her.

Kort fortalt, skal man booste noen hormoner så konsentrer boostingen rundt å holde testosteronverdiene optimale, testosteron i motsetning til veksthormon kan gjøre mirakler for muskelvekst men her igjen så støter man på dette med alder på brukeren.

Folk glemmer gjerne at andre ting de ser på som totalt uskyldige og ikke relevante kan ha mye større effekt på hormoner enn ting som peker direkte på å kunne gi effekt.
Husk på at kroppen er en veldig avansert "maskin" den gir oss disse vidunderlige hormonene hele tiden sålenge man ikke bremser den med å ikke gi den de enkleste tingene.
En overtrent kropp som ikke får nok mat for eksempel, eller ikke får gode fettsyrer, eller en kropp som konstant går rundt i underskudd på viktige mineraler osv vil ikke prestere maksimalt og da gjør den det heller ikke i hormonproduksjonen.
I enkelte tilfeller så skal man ikke se bort fra at en tilførsel av lingans, enkelte mineraler og f.eks omega3 fiskeolje vil gi bedre boost i hormonproduksjonen enn alt annet for hva er vitsen å boost litt når man holder igjen det kroppen enkelt kunne gjort selv om man bare ga den det den vil ha




Utlogget firefireto

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 130
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 130

Sv: PowerFULL
« #7 : 26. oktober 2010, 12:40 »
Veldig bra skrevet !

Utlogget Satyricon

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 184
  • Honnør: 62
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 184

  • We are forever captured.. In the embrace of death!
Sv: PowerFULL
« #8 : 26. oktober 2010, 15:34 »
Bruk av syntestisk HGH ved injeksjoner er heller ikke en automatisk trigger for effekt, en skal vite en del om hva en gjør, når en inntar osv. HGH har veldig mange funksjoner i kroppen, ikke bare når det gjelder vekttrening, styrke osv. Her snakker vi om hud, hår, fettforbrenning osv. Det er en direkte link mellom insulin nivåer og HGH nivåer. Ved høye insulinkonsentrasjoner er naturlig HGH svært lavt. Ved lave insulinkonsentrasjoner øker HGH og her ligger det mye interessant.

Dette er en av grunnene til at "naturlige" produkter skal inntas på tom mage etc.

PowerFULL referer til uavhengige 3. parts undersøkelser som peker på at HGH nivåer, dersom tilskuddet er tatt rett kan ha stor effekt på enkelte.

Som ved alle former for tilskudd, mennesker er forskjellige og det finnes personer som ikke har effekt av gitte produkter. Dette gjelder også reseptbelagte medikamenter =D

For unge mennesker er HGH stort sett bortkasta, når man begynner å bli godt voksen begynner flere av disse produktene å bety mye.
Satyricon - Spiller hardt - Trener hardere!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!