Skrevet av Emne: Er denne kroppen mulig?  (Lest 95931 ganger)

Utlogget Ayørn

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 357
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 357

Sv: Er denne kroppen mulig?
« #180 : 07. mai 2011, 22:28 »
har du ikke rette gener så vil ikke engang steroids fungere på deg, ettersom med feil gener på det området så vill ikke kroppen ha nok receptors til å oppdage alle hormone. gener betyr jævlig mye, det er folk som trener som idioter og spiser drit men vokser fortsatt og omvendt.

Receptors? Neimen så flotte engelske ord du kan da.. Jeg har vokst opp med kompiser som nå bruker steroider. To stk var usedvanlig puslete og pløsete i ungdomstiden..men konkurrerer likevel i kroppsbygging nå.

Alle kan ikke bli Ronnie Coleman, men alle vil få enorm effekt av steroider.
10% luck
2% skill
1% consentrated power of will
45% AAS
37% HGH
5% Insulin
0% Reason to remember the name

ultralars

  • Gjest
Sv: Er denne kroppen mulig?
« #181 : 07. mai 2011, 23:14 »
Receptors? Neimen så flotte engelske ord du kan da.. Jeg har vokst opp med kompiser som nå bruker steroider. To stk var usedvanlig puslete og pløsete i ungdomstiden..men konkurrerer likevel i kroppsbygging nå.

Alle kan ikke bli Ronnie Coleman, men alle vil få enorm effekt av steroider.
hvor mange receptors du har påvirker fortsatt hvor stor effekt du vil ha..

Utlogget Lidal

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 209
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 209

Sv: Er denne kroppen mulig?
« #182 : 07. mai 2011, 23:55 »
Hvis du hadde trent i 6-7 år, hadde jeg mer trodd på det.

han er jo svart, da går det jo ann
pain is weakness leaving the body

If it were easy then everyone would look like this

Utlogget Marve

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 34
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 34

Sv: Er denne kroppen mulig?
« #183 : 07. mai 2011, 23:58 »
han er jo svart, da går det jo ann

Er du skada eller?

Utrolig morsomt å lese igjennom hele tråden. Makan til misunnelse har jeg ikke sett på leeeeeeeenge! Hahahaha, så jævlig eid dere har blitt i denne tråden!

Lenge leve janteloven og Norge!

Den tøffingen som begynner å kalle ham tyrker osv midt i tråden da - tragisk!

Ble en fin lørdagskveld dette! Cheesy

Og, ja, forresten; jeg er fullt norsk hvis noen lurte Smiley
Motivasjon

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Er denne kroppen mulig?
« #184 : 08. mai 2011, 00:52 »
Og, ja, forresten; jeg er fullt norsk hvis noen lurte Smiley
Hvorfor følte du det var viktig å fremmheve at du var norsk?.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget Marve

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 34
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 34

Sv: Er denne kroppen mulig?
« #185 : 08. mai 2011, 01:08 »
Fordi jeg "mobber" Norge og janteloven i innlegget mitt. Sikkert litt vanskelig å forstå for de som ikke klarer å stave "fremheve" Smiley

Noe mer som var uklart i innlegget, HardCoreBakken?
Motivasjon

Utlogget DTP

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 229
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 229

Sv: Er denne kroppen mulig?
« #186 : 08. mai 2011, 01:09 »
God underholdning dette..
ja mye mulig en slik kropp er mulig å få, men på 2år, med dårlig kosthold? Skeptisk.
Men for all del noen er sikkert så heldige at de kan få det uten å spise bra og trøkke litt ekstra.

Men er jo evig mye hets og tull her da. Om det er en fyr som sier han så sånn ut og legger ut ett bilde som han sier er han, så tro på det da. Og når noen spør så enkelt som om han kan ta ett nytt bilde med ett spor på som viser at det er han og han ikke gjør det, så enten er det av grunner som han ikke vill eller fordi det er veldig vanskelig å knipse ett bilde med mobilen og legge det ut. Smiley Men hadde det vært meg hadde jeg bare tatt ett bilde og lagt det ut og bedt folk holde kjeft og ikke være så misunnelige Smiley
Og det store mysteriet med kosthold og sterioder kommer dere aldri til å finne utav uansett, blir ord mot ord.. Smiley

Pain is Temporary, Pride is Forever

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Er denne kroppen mulig?
« #187 : 08. mai 2011, 01:18 »
Fordi jeg "mobber" Norge og janteloven i innlegget mitt. Sikkert litt vanskelig å forstå for de som ikke klarer å stave "fremheve" Smiley

Noe mer som var uklart i innlegget, HardCoreBakken?
Du slår beina under deg selv. Du mobber janteloven og Norge i innlegget, men du er redd for å bli oppfattet som utlending, som om det var noe galt med de. Hvorfor tror du folk tolker innlegget ditt annerledes selv om du ikke var etnisk Norsk?.


Ps. Dropp smileyen neste gang du gang skal være spydig. Et smilefjes har ingenting i en slik setning å gjøre.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget Marve

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 34
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 34

Sv: Er denne kroppen mulig?
« #188 : 08. mai 2011, 01:26 »
Off, dette er helt tydelig vanskelig å forstå for deg.

For det første er jeg ikke redd for å bli oppfattet som en utlending - jeg kunne gjerne vært født i et annet land.

Hvor har jeg sagt at det var noe galt med de? De jeg har sagt det er noe galt med, er nordmenn flest. Og ja, jeg fremhevet at jeg var norsk, og likevel ikke liker nordmenns holdning og janteloven. Er det rasistisk? Nei.

Og hvis du fortsatt sliter med å forstå hvorfor jeg fremhevet at jeg er etnisk norsk må du bare spørre!
Motivasjon

Utlogget Stoneheart

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 169
  • Honnør: 117
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 169

Sv: Er denne kroppen mulig?
« #189 : 08. mai 2011, 01:29 »
Fordi jeg "mobber" Norge og janteloven i innlegget mitt. Sikkert litt vanskelig å forstå for de som ikke klarer å stave "fremheve" Smiley

Noe mer som var uklart i innlegget, HardCoreBakken?

Til din informasjon er ikke "janteloven" et spesielt "Norskt"(hva nå enn det er...) fenomen. Den såkalte "janteloven" eksisterer i høyeste grad i alle samfunn - og Norge stikker seg ikke spesielt frem skal man først begynne å sammenligne.

Synes det er dumt når man i tide og utide stempler janteloven som et Norskt fenomen. Det er et fenomen man finner igjen i de aller fleste kulturer og sosialt kan det forklares med at mennesker generelt får motoverføringer mot andre som fremhever seg selv som noe "bedre". Det handler kanskje om en iboende følelse av at ydmykhet er en respektabel og sterk egenskap, mens selvskryt og fremheving blir sett på som et svakt personlighetstrekk.

Utlogget Marve

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 34
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 34

Sv: Er denne kroppen mulig?
« #190 : 08. mai 2011, 01:34 »
Til din informasjon har jeg kontroll på at janteloven ikke er et fenomen vi kun har her i Norge. Jeg klarer ikke helt å se hvor jeg har skrevet det?

I mitt første innlegg skrev jeg vel "lenge leve Norge og janteloven"?

Hadde jeg skrevet Norge/Janteloven hadde det vel fått en litt annen betydning. Har aldri skrevet at janteloven er et fenomen vi kun har i Norge - jeg har skrevet at det var å se her i denne tråden Wink
Motivasjon

Utlogget Stoneheart

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 169
  • Honnør: 117
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 169

Sv: Er denne kroppen mulig?
« #191 : 08. mai 2011, 01:40 »
Sitat
Lenge leve janteloven og Norge!

Sitat
Fordi jeg "mobber" Norge og janteloven i innlegget mitt
Sitat
De jeg har sagt det er noe galt med, er nordmenn flest. Og ja, jeg fremhevet at jeg var norsk, og likevel ikke liker nordmenns holdning og janteloven.

Tre ganger har du nevnt Janteloven og Norge i samme setning. Ikke så lett å tolke det annerledes da Smiley
Men godt du er informert! Wink

Utlogget Marve

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 34
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 34

Sv: Er denne kroppen mulig?
« #192 : 08. mai 2011, 01:45 »
Ja, jeg mener at janteloven er i bruk her, og dette er en norsk nettside. Ergo; den er i bruk i Norge. Er du uenig i det?

Og hvor sier jeg at den er mer i bruk i det norske samfunn, i forhold til andre?
Motivasjon

Utlogget Stoneheart

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 169
  • Honnør: 117
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 169

Sv: Er denne kroppen mulig?
« #193 : 08. mai 2011, 02:06 »
Ja, jeg mener at janteloven er i bruk her, og dette er en norsk nettside. Ergo; den er i bruk i Norge. Er du uenig i det?

Og hvor sier jeg at den er mer i bruk i det norske samfunn, i forhold til andre?

Og er en konjunksjon og binder sammen to eller flere ord og setninger. Dermed knytter du Norge og jantelov sammen. Hva du egentlig mente skal jeg ikke legge meg opp i, men du har en klar antydning i måten du skriver.

Og til spørsmålet ditt: Jeg er verken enig eller uenig. Synes bruken av "janteloven" er en overfladisk beskrivelse man generelt har veldig enkelt for å kaste ut i en diskusjon. På samme måte som jeg synes ordet "rasist" har blitt et strategisk ord for å avvæpne motstanderen/motdebattanten med stråmenn. Hva begrunnelsen til enkelte er for å komme med "beskyldninger", skal jeg ikke spekulere i, men det blir for enkelt å avskrive alt med at samtlige er tilhengere av janteloven.

Og når det er sagt, så synes jeg vi (eller kanskje jeg?) har sporet denne tråden av nok som det er, så jeg ønsker deg god natt og takker for meg Smiley

Utlogget Marve

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 34
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 34

Sv: Er denne kroppen mulig?
« #194 : 08. mai 2011, 02:12 »
He-he, kan trygt si at den har sporet av, ja. Natta!
Motivasjon

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!