Skrevet av Emne: Har startet opp igjen!  (Lest 684 ganger)

Utlogget tjukkisen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 154
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 154

Har startet opp igjen!
« : 29. november 2010, 18:07 »
Heisann folkens!

Har startet å trene igjen da jeg rett og slett føler jeg må det. Er ikke lenger noe bra for selvtilliten å se sine 123kg i speilet, så da må ting gjøres. Har så langt kjørt 5 gerilja kardio økter og jeg merker allerede forbedring på formen. Synes jo ikke enda, men hadde jo heller ikke forventet det etter ca 2 uker med kardiotrening.

Planen er å starte opp med styrkeøvelser 1. Desember. Har manualer her hjemme og har laget meg et lite treningsprogram. Det jeg lurer på er hvordan fettforbrenninga er under en 45 minutters treningsøkt med manualer? Er det veldig avhengi av hvilke øvelser man har osv kanksje? Forbrenner man ca like mye av det som en 45 minutters joggetur?

Og en siste ting. Kostholdet mitt må forbedres, men når jeg ser på kostholdsplaner her inne er det ofte kylling/laks til middag ca hver dag. Jeg bor enda hjemme og har alltid bare spist det det er til middag, noe som varrierer fra veldig usunt til veldig sunt. Er det altså slik at dere spiser middag for dere selv, dere som har strenge krav til kostholdet? Jeg ønsker hovedsaklig å gå ned i fett%, kan jeg bare spise som jeg vanligvis gjør og trene kardio+styrke annenhver dag og merke/se betydlig forskjell etter en stund eller MÅ jeg endre drastisk på kostholdet? Spiser brød og drikker melk både til frokost, lunsj og kveldsmat - middag er som sagt veldig varierende.
Spiser seinest 4 timer før jeg legger meg om kvelden.

På forhånd TUSEN takk for alle svar! Om noen vil ta seg bryet og snakke litt og gi tips på f.eks MSN hadde det vært veldig fint om dere sendte meg en melding. det hadde jeg satt veldig pris på!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!