Skrevet av Emne: Proteinfabrikken tar avstand fra Strongman pga doping?  (Lest 27937 ganger)

Utlogget adonis84

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 18

Sv: Proteinfabrikken tar avstand fra Strongman pga doping?
« #60 : 14. november 2010, 22:52 »
Latterlig...

KOmme med slike utsagn på grunn av noe en journalist velger å blås opp.... haha!

Du finner ikke noe kosttilskuddsfirma i norge som har brukt mer penger på bygging og strongman enn oss, og vårt budsjett de siste 5 årene har kjørt så mye penger inn i sportene at alle de andre TIL SAMMEN ikke greier å ta oss igjen på de 5 neste.

Norwegian FItness er vel de som kommer nærmest PF i pengebruk på bygging...

Nei, tenke litt mer før man skriver....


men er ikke du ansatt i PF?

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Proteinfabrikken tar avstand fra Strongman pga doping?
« #61 : 14. november 2010, 22:54 »
Jeg har ikke handlet hos PF på mange år, det finnes bedre og billigere produkter på markedet.
du har helt rett... kan være vi har brukt alt for mye på bygging og strongman... kanskje vi burde kutte enda mer, og bli skikkelig horebillig merke?!...
Grin

For å vokse firmaet større, for å være de med best kvalitetskontroll og for å kunne utvikle mange nye produkter hele tiden.... OG betale de avgiftene alle burde betalt for å søke om å selge tilskudd, så må det koste litt... Smiley

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Proteinfabrikken tar avstand fra Strongman pga doping?
« #62 : 14. november 2010, 22:55 »
men er ikke du ansatt i PF?
ja, og da burde jeg vel vite??  Det var jeg som ble intervjuet.... har du ikke lest tråden?

Journalisten ville heller skrive at PF ikke skulle sponse strongman enn å skrive om det vi ville gjøre neste år... hehe!

Utlogget Knut M

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 709
  • Honnør: 180
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 709

Sv: Proteinfabrikken tar avstand fra Strongman pga doping?
« #63 : 14. november 2010, 22:56 »
Nå sponset vel PF Midt-Norsk nå i høst, så styrkeløftere er nok ikke utelukket. Smiley
Jeg skjønner veldig godt at de velger å fokusere mer mot organisert idrett slik de gjør nå. PF vil ønske å vokse seg større, og da er det naturlig at de velger den strategien som vil være best. Rene idrettsutøvere er da en langt bedre vei å gå enn svære byggere for å henvende seg til det største markedet, som i all hovedsak er mosjonister.

Utlogget 3sp3n

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 960
  • Honnør: 69
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 960

Sv: Proteinfabrikken tar avstand fra Strongman pga doping?
« #64 : 14. november 2010, 23:01 »
du har helt rett... kan være vi har brukt alt for mye på bygging og strongman... kanskje vi burde kutte enda mer, og bli skikkelig horebillig merke?!...
Grin

For å vokse firmaet større, for å være de med best kvalitetskontroll og for å kunne utvikle mange nye produkter hele tiden.... OG betale de avgiftene alle burde betalt for å søke om å selge tilskudd, så må det koste litt... Smiley

Produktene er vel greie de, jeg handler dog mest fra sverige.

Det som er litt spesielt er at man setter en veil pris, og så slenger rundt seg med 25% rabattkort.

Utlogget Baldre

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 140
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 140

Sv: Proteinfabrikken tar avstand fra Strongman pga doping?
« #65 : 14. november 2010, 23:03 »
Jeg bryr meg ikke om hva PF gjør.. dem vil tjene penger, jeg vil bygge muskler, dem har bra protein til en grei penge og er norsk. At dem ikke velger å støtte opp om strongmanns og byggera nå for tia er ikke så rart! Er jo en heksejakt på dopingbrukere om dagen.    

Byggere som blir så leie at dem sletter profilen sin her på forumet osv.. Synd at den kontaken blir brutt som en  indirekte følge av fordommer. Vist alle som doper seg hadde sletta profilen sin her på TF (og boikotta PF) så lurer jeg på hvor mange profilerte byggere og s.m. (hehe) som hadde vært igjen her på forumet.. bare en tanke.

Ta en proteinbar å kjør på..  Grin  
180cm
103kg

Mål 2011:
113kg

Langsiktig mål:
hundreogmasse+

Gal glagutt! Smiley

Utlogget bitchass

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 12
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12

Sv: Proteinfabrikken tar avstand fra Strongman pga doping?
« #66 : 14. november 2010, 23:04 »
Jeg tror PF er utrolig kvalitetsbevisste og jeg syns det er flott at ett norskt merke produserer tilskudd, vi trenger det! Om en handler litt der så kan en vel tjene seg opp gunstige rabatter om en syns prisen er høy... Eneste jeg ikke liker med PF er sjokoladesmaken de har,jordbær er en del lettere å få ned;P

At folk skal bli fornærma fordi ett merke ikke vil assosieres med doping er latterlig....
trollolol

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Proteinfabrikken tar avstand fra Strongman pga doping?
« #67 : 14. november 2010, 23:05 »
Alt må ha en veil pris.  OG siden vi selger til sunkost og Life, så må de ha en veil å forholde seg til.

Vår webshop henter prisene fra samme database som life og sunkost... derfor må vi lage andre strukturer til våre kunder.... da blir det "din pris"... Smiley

og for å hold epå kunder og belønne storhandlere, så får man 15% ved kjøp over en viss sum (og da for all fremtid etter første gangen)

og andre store grupper kan få 25%... feks enkelte forbund eller abbonenter...

Jeg vet det er mange som er kritiske til oss, og det er greit. Men hvis de hadde stoppet oppom oss når de drar forbi stokke og tatt en titt og fått en liten prat og rundtur, så skjønner de fleste hvorfor det koster å lage i norge.... Smiley

Utlogget Odd A Mekvik

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 45
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 45

Sv: Proteinfabrikken tar avstand fra Strongman pga doping?
« #68 : 14. november 2010, 23:09 »
Latterlig...

KOmme med slike utsagn på grunn av noe en journalist velger å blås opp.... haha!

Du finner ikke noe kosttilskuddsfirma i norge som har brukt mer penger på bygging og strongman enn oss, og vårt budsjett de siste 5 årene har kjørt så mye penger inn i sportene at alle de andre TIL SAMMEN ikke greier å ta oss igjen på de 5 neste.

Norwegian FItness er vel de som kommer nærmest PF i pengebruk på bygging...

Nei, tenke litt mer før man skriver....

jo mere penger tf har brukt på strongman og bygging,jo større er vel dobbeltmoralen.? fornekter i ene øyeblikket og skryter i det andre. men for all del,penger må man jo tjene,det er lov det.Smiley

Utlogget adonis84

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 18

Sv: Proteinfabrikken tar avstand fra Strongman pga doping?
« #69 : 14. november 2010, 23:10 »
Tenkte mer på din habilitet i denne diskusjon. Du forsvare pf på samme måte som du vil forsvare deg selv, ikke noe galt i det. Men når du i tillegg er moderator på forumet, blir det kanskje litt vanskelig for deg å være objektiv.
ja, pf har gjort mye for strogman og bygging, men hvem er det som har gitt penger i kassen til pf?
ola normann? sjur skiløper, eller tornd100meterhekk? nei det er "olebole"... skjønner du?
Er ikke noe "latterlig" i at de som dirver med styrketrening/bygging velger å ta avstand fra en produsent, når itillegg produsenten tar avstand fra disse miljøene, og ikke vil bli identifisert med dem.
Finnes mange eksempler på merker/produsenter som har bygd seg opp på "subkulturer" som eneste konsumet, for så å velge dem bort når man ser et større og bredere marked. Da er det også helt vanlig at kjøper/konsumet velger bort denne aktøren.

Utlogget Odd A Mekvik

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 45
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 45

Sv: Proteinfabrikken tar avstand fra Strongman pga doping?
« #70 : 14. november 2010, 23:15 »
Tenkte mer på din habilitet i denne diskusjon. Du forsvare pf på samme måte som du vil forsvare deg selv, ikke noe galt i det. Men når du i tillegg er moderator på forumet, blir det kanskje litt vanskelig for deg å være objektiv.
ja, pf har gjort mye for strogman og bygging, men hvem er det som har gitt penger i kassen til pf?
ola normann? sjur skiløper, eller tornd100meterhekk? nei det er "olebole"... skjønner du?
Er ikke noe "latterlig" i at de som dirver med styrketrening/bygging velger å ta avstand fra en produsent, når itillegg produsenten tar avstand fra disse miljøene, og ikke vil bli identifisert med dem.
Finnes mange eksempler på merker/produsenter som har bygd seg opp på "subkulturer" som eneste konsumet, for så å velge dem bort når man ser et større og bredere marked. Da er det også helt vanlig at kjøper/konsumet velger bort denne aktøren.
Igjen veldig enig.Smiley

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Proteinfabrikken tar avstand fra Strongman pga doping?
« #71 : 14. november 2010, 23:17 »
OK.

Jeg skjønner dere ikke kan lese, men det er helt greit. Smiley ( de tingene dere påstår vi gjør, eller jeg har sagt, har ikke kommet fra meg...men en journalist og enkelte i tråden her.)

men som sagt, det er greit.

Jeg har ingen problemer med flere roller, og greier meget godt å skille dem. At dere ikke greier å skille dem er et reellt problem, og det kan det hende jeg må gjøre noe med...

Altså at siden folk ikke hvet "hvilken egil" som skriver kan være uheldig... selv om jeg aldri modererer i diskusjoner hvor jeg selv er med... Smiley

PF har ikke tjent mer penger på kunder som er kroppsbyggere enn vi har brukt nei... hoho!!! jeg kunne vist deg noen tall... Men det har heller ikke vært målet. det er publikum, fotografer, interesserte og mosjonister som har sett på bygging som har vært målgruppen... og det har fungert i alle år.

Men nå vil vi gjøre noe annet. Og i steden for å skrive om det, så fokuserer media på det vi da ikke gjør så mye mer av... Det er typisk Smiley

Utlogget Odd A Mekvik

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 45
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 45

Sv: Proteinfabrikken tar avstand fra Strongman pga doping?
« #72 : 14. november 2010, 23:20 »
OK.

Jeg skjønner dere ikke kan lese, men det er helt greit. Smiley ( de tingene dere påstår vi gjør, eller jeg har sagt, har ikke kommet fra meg...men en journalist og enkelte i tråden her.)

men som sagt, det er greit.

Jeg har ingen problemer med flere roller, og greier meget godt å skille dem. At dere ikke greier å skille dem er et reellt problem, og det kan det hende jeg må gjøre noe med...

Altså at siden folk ikke hvet "hvilken egil" som skriver kan være uheldig... selv om jeg aldri modererer i diskusjoner hvor jeg selv er med... Smiley

PF har ikke tjent mer penger på kunder som er kroppsbyggere enn vi har brukt nei... hoho!!! jeg kunne vist deg noen tall... Men det har heller ikke vært målet. det er publikum, fotografer, interesserte og mosjonister som har sett på bygging som har vært målgruppen... og det har fungert i alle år.

Men nå vil vi gjøre noe annet. Og i steden for å skrive om det, så fokuserer media på det vi da ikke gjør så mye mer av... Det er typisk Smiley
om det kommer fra deg spiller da vel ingen rolle.? sponser dere fremdeles strongman og bygging, eller ikke.?

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Proteinfabrikken tar avstand fra Strongman pga doping?
« #73 : 14. november 2010, 23:23 »
Har du lest intervjuet og tråden?

PF sponser ikke flere kroppsbyggerstevner og strongmankonkurranser neste år, PF skal i steden satse tungt på breddeidrett og olympiske utøvere.

Vi kutter også i TVsponsingen, uten at fans av seriemesteren blir sinte av den grunn.. Smiley

VI gjør bare andre ting for å treffe andre kundegrupper. Ingenting å ta personlig eller gå i skyttergraven for.

dere har hisset dere opp pga måten ting har vært skrevet av en journalist og andre som har skrevet her i tråden.

hadde dere vært tilstede under intervjuet feks, så hadde dere ikke blunket en gang Smiley Men slik er det... og det er derfor det er greit med diskusjonen slik den har blitt. Smiley

Utlogget Baldre

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 140
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 140

Sv: Proteinfabrikken tar avstand fra Strongman pga doping?
« #74 : 14. november 2010, 23:26 »
OK.

Jeg skjønner dere ikke kan lese, men det er helt greit. Smiley ( de tingene dere påstår vi gjør, eller jeg har sagt, har ikke kommet fra meg...men en journalist og enkelte i tråden her.)

men som sagt, det er greit.

Jeg har ingen problemer med flere roller, og greier meget godt å skille dem. At dere ikke greier å skille dem er et reellt problem, og det kan det hende jeg må gjøre noe med...

Altså at siden folk ikke hvet "hvilken egil" som skriver kan være uheldig... selv om jeg aldri modererer i diskusjoner hvor jeg selv er med... Smiley

PF har ikke tjent mer penger på kunder som er kroppsbyggere enn vi har brukt nei... hoho!!! jeg kunne vist deg noen tall... Men det har heller ikke vært målet. det er publikum, fotografer, interesserte og mosjonister som har sett på bygging som har vært målgruppen... og det har fungert i alle år.

Men nå vil vi gjøre noe annet. Og i steden for å skrive om det, så fokuserer media på det vi da ikke gjør så mye mer av... Det er typisk Smiley

Har ingen problem med å se PFs sin side her. Syns det er flott at vi har ett norsk tilbud! Smiley
180cm
103kg

Mål 2011:
113kg

Langsiktig mål:
hundreogmasse+

Gal glagutt! Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!