Skrevet av Emne: Kosthold  (Lest 1490 ganger)

Utlogget Gameover92

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 20
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 20

Kosthold
« : 14. november 2010, 20:10 »
Hei, jeg har tenkt å  komme i gang med treningen igjen neste uke, etter ett 5 måneders helvete med magen, som har resultert i så og si ingen trening, 15 kg vekt nedgang, og mye elendighet:P Jeg startet i ny jobb for noen måneder siden, og jeg sitter her å tenker på hvordan jeg skal kombinere jobb og kosthold. Det er kostholdet i løpet av arbeids dagen jeg lurer på egentlig. Det jeg har tenkt så langt Er når jeg står opp Kl 5-6 tida avhengig av hvor jeg skal (Er håndverker lærling), så lager jeg en eggerøre på 6 egg, ett glass biola/Juice, og 2 udos choise tabletter. klokka 11-12 tida er det lunsj, hvor det blir 5 skiver med Leverpostei eller kjøtt pålegg. Kl 3 blir det samme som kl 11. Men det jeg har tenkt på er at jeg skulle fått ett lite måltid kl 9, og kl halv to kanskje. Jeg har hatt med protein shake og banan før, men stoler ikke helt på magen min enda, og har hatt mange dårlige hendelser når jeg har kasta i meg en shake i farta. Det må være noe som kan spises på 5-10 minutter, være protein rikt, lett å ha med, og gjerne være litt mettende. Tunfisk kunne jo hvert en god løsning, men jeg syntes det er nesten flaut å dra frem en stinkende fiske boks, foran de jeg jobber med, så smaker det ikke så sinnsykt godt heller. Men vis dere har noen ideer så hadde det hvert supert:P Jeg høres kanskje litt sløv ut med kostholdet, men arbeids dagen er veldig hektisk, og jeg må ta hensyn til magen, som er alt annet enn en stål mage. Etter jobb så er det også mer ordentlig mat, og større måltider med kjøtt/fisk og ris og grønnsaker osv. Pluss shakes.

Utlogget bitchass

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 12
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12

Sv: Kosthold
« #1 : 14. november 2010, 22:15 »
Om du har en tupperware boks kan du jo hive eks. tunfisk og pasta eller salat sammen, ser ikke så dumt ut på jobb det? Evt. brødskiver med proteinrikt pålegg. Ellers holder kokte egg seg fint i matboks, samme med kylling i salat f.eks:)
trollolol

Utlogget Gameover92

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 20
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 20

Sv: Kosthold
« #2 : 14. november 2010, 22:22 »
Ja, tenkte på 2 brødskiver og en banan kanskje.  Blir mye brødskiver da, men det får nesten bare gå:P Er jo det som er mest lettvint, når man har en travel hverdag. Men hva er det mest protein rike man får på skiva ? Skinke?

Utlogget 3sp3n

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 960
  • Honnør: 69
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 960

Sv: Kosthold
« #3 : 14. november 2010, 22:23 »
Hva er det som feiler magen? IBS?

Utlogget bitchass

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 12
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12

Sv: Kosthold
« #4 : 14. november 2010, 22:24 »
Ja, tenkte på 2 brødskiver og en banan kanskje.  Blir mye brødskiver da, men det får nesten bare gå:P Er jo det som er mest lettvint, når man har en travel hverdag. Men hva er det mest protein rike man får på skiva ? Skinke?

Klarer fint å smøre en boks tunfisk mellom to skiver, kylling i skiver eller kalkunpålegg er ikke dumt;)
trollolol

Utlogget Gameover92

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 20
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 20

Sv: Kosthold
« #5 : 15. november 2010, 20:04 »
Det er noe feil med magesekken min, den sitter lengre opp en normalt. Så jeg får syre oppi spiserøret som skaper ubehag og kvalme når jeg spiser. Var en periode hvoir jeg spydde nesten hver gang jeg spiste.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!