Skrevet av Emne: ØK dine anabole verdier int artikkel  (Lest 6238 ganger)

Utlogget Neverlast

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 132
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 132

ØK dine anabole verdier int artikkel
« : 28. november 2010, 16:55 »
-Det viser seg at nivået av testosteron varierer gjennom året, og høyest er nivået i november

Familiefedre har mindre testosteron
Gifte menn som tilbringer tid med familien har lavere testosteronnivå enn ungkarer. Den biologiske forklaringen kan være at et lavere testosteronnivå holder mannen igjen slik at han er trofast.

Menn som tilbringer tid med familien, har lavere testosteronnivå. Ugifte menn med høye nivåer av det mannlige kjønnshormonet, vil derimot jakte på nye partnere.

Forskerne målte testosteronnivået i spyttet til 58 menn som var single, gifte uten barn og gifte med barn. For alle mennene var testosteronnivået høyest om morgen. Nivået falt utover dagen og fallet var størst for gifte menn, verst var det for de med barn.

http://www.iform.no/pub/art.php?id=326

Utlogget B.B

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 668
  • Honnør: 200
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 668

Sv: ØK dine anabole verdier int artikkel
« #1 : 28. november 2010, 21:51 »
Det er jo helt uinteressant. "Nei, nå stikker jeg fra deg kjerring og unge, jeg skal øke testonivået mitt med en ognstrøm i døgnet". Er bare å sette et par sprøyter i uka så har du astronomiske verdier som betyr noe. Alt det dilldallet med å øke sine naturlige produksjon er bare svada.

Utlogget 3sp3n

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 960
  • Honnør: 69
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 960

Sv: ØK dine anabole verdier int artikkel
« #2 : 28. november 2010, 21:52 »
Det er jo helt uinteressant. "Nei, nå stikker jeg fra deg kjerring og unge, jeg skal øke testonivået mitt med en ognstrøm i døgnet". Er bare å sette et par sprøyter i uka så har du astronomiske verdier som betyr noe. Alt det dilldallet med å øke sine naturlige produksjon er bare svada.

Samme med "naturlige" testoboostere. De funker ikke. De er konstruert for å loppe naive smågutter for penger.

Utlogget B.B

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 668
  • Honnør: 200
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 668

Sv: ØK dine anabole verdier int artikkel
« #3 : 28. november 2010, 21:55 »
Samme med "naturlige" testoboostere. De funker ikke. De er konstruert for å loppe naive smågutter for penger.

Poenget er ikke om de funker, men de kan ikke engang doble testoproduksjonen din uansett hvor gode de er. For å få noe som helst utbytte av dette i treningssammenheng må verdiene minimum 5 dobles, aller helst mye mer.

Utlogget Neverlast

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 132
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 132

Sv: ØK dine anabole verdier int artikkel
« #4 : 29. november 2010, 09:36 »
Det er jo helt uinteressant. "Nei, nå stikker jeg fra deg kjerring og unge, jeg skal øke testonivået mitt med en ognstrøm i døgnet". Er bare å sette et par sprøyter i uka så har du astronomiske verdier som betyr noe. Alt det dilldallet med å øke sine naturlige produksjon er bare svada.

enig..

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: ØK dine anabole verdier int artikkel
« #5 : 16. desember 2010, 18:02 »
Familiefedre har ikke lavt testosteronnivå pga at de ikke skal stikke fra dama... De har lave nivåer fordi de sover 3 timer om natta, skifter bæsjebleier og har null tid til å tenke på damer og mus...
Education is important, but big biceps are importanter.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!