Skrevet av Emne: Forelsket i bestevenninne for tusende gang  (Lest 14812 ganger)

Utlogget memomba

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 0
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 0

Forelsket i bestevenninne for tusende gang
« : 05. januar 2011, 21:48 »
Heisann Smiley Har lurket rundt på forumet her en stund nå, og tenkte det var på tide med en post ! Merkelig nok handler ikke den om trening, men nuvel. Her kommer den.

Ble litt småinteressert i en jente for ca halvannet år siden, på videregående. Innrømmet det for henne i fylla en gang. Hun følte ikke det samme. Gjort var gjort, og jeg ble liksom "ferdig" med det. Det var ikke kleint eller pinlig og prate med henne i det hele tatt om det eller noe som helst annet, vi ble faktisk ganske nære venner. Men jeg følte hele tiden at det var noe der (fra min side, ikke fra hennes). Noen måneder etter kom følelsene skikkelig igjen, men jeg gjorde ikke noe med det, for jeg visste jo at ikke hun var interessert i meg på den måten. Fortalte heller ingen om hva jeg følte.

Ble da interessert i en ny jente, og glemte hun første litt (men ikke helt). Innrømmet selvfølgelig for denne nye jenta (i fylla, selvfølgelig) at jeg hadde følelser for henne. Det samme skjedde, følelsene var ikke gjensidige. Det tok vel noen uker, så dukket følelsene for hun første jenta opp igjen. I mellomtiden hadde hun blitt en av mine beste venner. Ekstra surt fordijeg visste det ikke kom til å bli oss, da hun hadde funnet seg en annen.

Det ble slutt med hun første jenta og kjæresten hennes, og jeg må innrømme at jeg fikk litt sommerfugler i magen da jeg hørte om dette. Selvfølgelig følte jeg noe for henne, men det var ikke like sterkt. Nå i høst flyttet jeg til en annen by pga. skole, og klarte faktisk å legge følelsene litt på is.

Etterhvert i den nye byen, ble jeg interessert i enda en jente. Innrømmet OGSÅ for henne hva jeg følte (denne gangen ikke i fylla, men klin edru), men fikk ikke den responsen jeg ønsket.

Så ble det jul, og jeg dro hjem for ferien. Var en del sammen med hun første jenta, og følelsene har blusset opp igjen.. Hun skal på tur i noen måneder med noen kompiser og reise om ikke så altfor lenge, så jeg er veldig lei meg for tiden. Kommer til å savne henne fryktelig mye.

Aller helst vil jeg jo at det skal bli oss, men jeg kan jo ikke tvinge henne til å like meg. Det må da gå an å være venner? Problemet er at jeg ikke blir kvitt følelsene mine. Tenker på henne hele tiden, hører jeg navnet hennes stiger pulsen momentant. Det er veldig deilig og spennende å være forelsket, men det er ikke noe særlig å ha det sånn som jeg har det nå, når jeg vet at det aldri kommer til å bli oss.

Det jeg vil, er å "komme over henne". Men jeg vil selvfølgelig være venner, hun er jo den beste personen jeg noen gang har møtt. Vil selvfølgelig ha henne i livet mitt. Men jeg vet ikke om det er for det beste hvis jeg hele tiden skal ha følelser for henne (det høres kanskje litt vel dramatisk å kutte henne ut). For det har jeg hatt siden jeg møtte henne for første gang. Selv om de går opp og ned, er de alltid der. Vil de noen gang forsvinne?

Vil som sagt bare at følelsene skal forsvinne så vi kan være kompiser. Hvordan?

Medlemmene på treningsforum virker som en pålitelig gjeng. Selv om det er mye pisspreik her inne, tåler jeg det så lenge halvparten av svare er seriøse.

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Forelsket i bestevenninne for tusende gang
« #1 : 05. januar 2011, 21:54 »
Det eneste som funka for meg de gangene jeg var vonbråten var å finne noen andre jenter å flørte med. Men ett tips til deg er å ikke lire av deg hva du føler for jentene. Flørt med dem uten å si hva du føler. Blir dere sammen så kan du fortelle det etterhvert. Å si alt med en gang er no-go og en stooor turn off på jenter. Sånn er de skrudd sammen, la dem finne ut av at de er forelsket i deg. Du kan ikke tvinge noen til å like deg, det må de finne ut av selv. Men det er mye du kan gjøre for å få dem interessert i deg Wink
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget memomba

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 0
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 0

Sv: Forelsket i bestevenninne for tusende gang
« #2 : 05. januar 2011, 22:13 »
Det eneste som funka for meg de gangene jeg var vonbråten var å finne noen andre jenter å flørte med. Men ett tips til deg er å ikke lire av deg hva du føler for jentene. Flørt med dem uten å si hva du føler. Blir dere sammen så kan du fortelle det etterhvert. Å si alt med en gang er no-go og en stooor turn off på jenter. Sånn er de skrudd sammen, la dem finne ut av at de er forelsket i deg. Du kan ikke tvinge noen til å like deg, det må de finne ut av selv. Men det er mye du kan gjøre for å få dem interessert i deg Wink
Det er det som er løsningen altså? Har hatt et og annet festrot og til og med mer innimellom forelskelsene, men er fortsatt helt fortapt i denne jenta.

Å holde tett angående følelser er noe jeg har skjønt for lenge siden, men det er liksom det at noe føles så jævla lurt å gjøre akkurat der og da, og fortelle det jeg føler. Har overbevist meg selv om at det ikke er særlig lurt flere ganger, men stoler ikke helt på meg selv, og det med god grunn.

Hvor vonbråten var du da? Jeg er på det punktet at jeg er redd for at dette aldri kommer til å gå over med mindre en av oss dør e.l. Men det var jeg jo på barneskolen også, så det er vel ikke umulig at det går over. Men når det har vart såpass lenge som det har gjort nå, blir jeg mer og mer fortvilt.

Utlogget A-dream2follow

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 25
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 25

  • Here I am, tell me what to do.
Sv: Forelsket i bestevenninne for tusende gang
« #3 : 05. januar 2011, 22:22 »
litt seint ute i puberteten Tongue?
I got a dream to follow. So I still keep fighting!

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Forelsket i bestevenninne for tusende gang
« #4 : 05. januar 2011, 22:30 »
Det er det som er løsningen altså? Har hatt et og annet festrot og til og med mer innimellom forelskelsene, men er fortsatt helt fortapt i denne jenta.

Å holde tett angående følelser er noe jeg har skjønt for lenge siden, men det er liksom det at noe føles så jævla lurt å gjøre akkurat der og da, og fortelle det jeg føler. Har overbevist meg selv om at det ikke er særlig lurt flere ganger, men stoler ikke helt på meg selv, og det med god grunn.

Hvor vonbråten var du da? Jeg er på det punktet at jeg er redd for at dette aldri kommer til å gå over med mindre en av oss dør e.l. Men det var jeg jo på barneskolen også, så det er vel ikke umulig at det går over. Men når det har vart såpass lenge som det har gjort nå, blir jeg mer og mer fortvilt.
Hvor vonbråten er vanskelig å sette ord på... Har blitt dumpa hardt og stygt et par ganger, men det går over. Har noen kamerater som er villige til å ofre familien for å få tilbake sin første forelskelse som dumpa dem i tenårene... Heldigvis tar det bare noen uker så er det meste glemt for min del.

Det er ikke noe poeng i å gå rundt og tenke for mye på en jente som det er tvilsomt at man ender opp med. Da er det bedre å treffe nye folk og bryte ut av det gamle mønsteret. Glem dama og kom deg videre, det er mange fisker i sjøen!
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: Forelsket i bestevenninne for tusende gang
« #5 : 05. januar 2011, 22:37 »
Mja, litt uenig med Tønna. Desto lengere tid det tar før du eventuelt sier noe til personen vil gi deg en større smerte da du blir mer og mer glad i personen.
 
Vil påstå at du vil merke fra jenta om det er noe på gang fra hennes side, sånn har det funket for meg de gangene jeg har gått inn i forhol. (Gikk faktisk "offentlig ut i et forhold med ei jente på søndag)
 
Enten merker du det fra hennes side, det kan være en mulighet for at jenta er ei "luremus" men det er ikke noe du vil samle på.

/Følelser er noe dritt. Enten kommer du happytæppy ut av det, eller mest sansynlig blir du bare mer og mer lei deg da fakta kommer på bordet.

Sånn som du forklarer deg ville jeg ha stikki fortest mulig....

Jenter er noer herk! Men kan også være det beste du kan ha til tilder.

Men jeg vil påstå at du merker det fra ei jente om ho føler det samme for deg, før du forteller noe.

Btw: er jævla sjeldent det er positivt og ta opp sånne ting i fylla.... you know... fylla har alltid skylda.
Worst case scenario er at ho blir med deg hjem, du får lufta litjmannen litt. Dagen derpå angrer jenta som faen og du ser ikke mer til henne. No good.

Men jeg er ingen ekspert, så gjør det du føler for. Men noe fornuft er det vel i det jeg skriver?

Til syvende og sist så er det du som bestemmer, men følelser på denne fronten er enten knall eller super kjett. '

Løkke t guttvott  Wink
Smil med det smilet du har.

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Forelsket i bestevenninne for tusende gang
« #6 : 05. januar 2011, 22:40 »
Jo da Staggere, men guttkvalpen HAR allerede luftet sine følelser for jenta, uten hell...

Jeg ser ikke noe poeng i å gå rundt og mase på ei jente som ikke er noe keen på noe som helst. Da ville i hvertfall jeg kommet meg videre.

Da jeg var single hadde jeg alltid mer enn en jente i kikkerten, slik får man spredt sine følelser litt rundt om kring, lite vits i å satse alt på ett kort Wink
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: Forelsket i bestevenninne for tusende gang
« #7 : 05. januar 2011, 22:46 »
Jo da Staggere, men guttkvalpen HAR allerede luftet sine følelser for jenta, uten hell...

Jeg ser ikke noe poeng i å gå rundt og mase på ei jente som ikke er noe keen på noe som helst. Da ville i hvertfall jeg kommet meg videre.

Da jeg var single hadde jeg alltid mer enn en jente i kikkerten, slik får man spredt sine følelser litt rundt om kring, lite vits i å satse alt på ett kort Wink
Men du er enig i at man som oftest vil føle fra jentas side, om det er noe feedback å få før man tar opp slikt?
Smil med det smilet du har.

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Forelsket i bestevenninne for tusende gang
« #8 : 05. januar 2011, 22:59 »
Men du er enig i at man som oftest vil føle fra jentas side, om det er noe feedback å få før man tar opp slikt?
Så klart! Hvis man føler noe fra jenta er det "all go"! Men uansett hvor mye feedback man får fra ei jente så kan man ikke basunere ut hva man egentlig føler for henne. I denne guttens tilfelle har det ennå ikke skjedd noe som helst... Min erfaring er at det er lurt å holde igjen littegrann, minst 3-4 uker før man letter hjertet...
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: Forelsket i bestevenninne for tusende gang
« #9 : 05. januar 2011, 23:00 »
get over it

Utlogget Evjen333

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 198
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 198

  • I squats deeps ;)

Utlogget PhilLynott

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 039
  • Honnør: 173
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 039

Sv: Forelsket i bestevenninne for tusende gang
« #11 : 05. januar 2011, 23:16 »
Jeg orket ikke lese hele innlegget ditt, men jeg tipper du ikke har altfor mange jenter i livet ditt, og når du endelig får ei som du blir god venn med, får du følelser for henne. Slik kan det være. Alt du må gjøre er å play on playah! Det går ikke an å ta det første og beste. Eller, det går vel an, men det er ikke min personlige oppfatning.
Thin Lizzy!
BP: 128
KB: 150
ML: 180

Utlogget Steven Seagal

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 305
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 305

Sv: Forelsket i bestevenninne for tusende gang
« #12 : 05. januar 2011, 23:22 »
Sitat
Forelsket i bestevenninne for tusende gang

Hva er problemet her? Jo, at personen er din vennine. Når det gjelder plukking av umodne smårips er det viktig å ikke havne i den myteomspunnede "friendzone".

Du kan enten vente noen år til kvinnene blir litt mer modne, eller du kan drite i å absolutt skal være så gode venner med dine forelskelser.

Det er i allefall det som går på folkemunnet, personlig har jeg levd i en hule de siste 3 årene, så hva disse ungdommene driver med vet jeg lite om )
You know I like your style, I really do.

Utlogget quintriceps

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 181
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 181

Sv: Forelsket i bestevenninne for tusende gang
« #13 : 05. januar 2011, 23:53 »
Du må ikke bli så lett forelsket rett og slett, på den måten lever du lengre Smiley

ALDRI fortell noen at du er hypp på dem Tongue HVIS det er noe mellom dere, så kommer det til å skje ting helt på egenhånd uten at den settningen der kommer opp, jeg vet det alltid er fristende men, du kan som regel spare deg for det.

Utlogget memomba

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 0
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 0

Sv: Forelsket i bestevenninne for tusende gang
« #14 : 06. januar 2011, 16:57 »
get over it
No shit, sherlock, det er jo akkurat det jeg prøver på. Svaret ditt blir vel litt som om man skulle svart "du bør begynne å trene" til en kis som spør om hjelp til treningsprogram her inne.
Hva er problemet her? Jo, at personen er din vennine. Når det gjelder plukking av umodne smårips er det viktig å ikke havne i den myteomspunnede "friendzone".

Du kan enten vente noen år til kvinnene blir litt mer modne, eller du kan drite i å absolutt skal være så gode venner med dine forelskelser.

Det er i allefall det som går på folkemunnet, personlig har jeg levd i en hule de siste 3 årene, så hva disse ungdommene driver med vet jeg lite om )
Gode poeng, og det virker jo som det mest logiske å bare droppe henne. Men hvis det kan unngås, hvorfor ikke unngå det.

Men noe jeg kan gjøre, er jo kanskje å slutte å ta veldig mye kontakt. Hun skal som sagt være borte en stund, så hvis hun er en så god venn for meg som jeg tror at hun er, tar hun kontakt selv. Også når hun kommer hjem.
Jo da Staggere, men guttkvalpen HAR allerede luftet sine følelser for jenta, uten hell...

Jeg ser ikke noe poeng i å gå rundt og mase på ei jente som ikke er noe keen på noe som helst. Da ville i hvertfall jeg kommet meg videre.

Da jeg var single hadde jeg alltid mer enn en jente i kikkerten, slik får man spredt sine følelser litt rundt om kring, lite vits i å satse alt på ett kort Wink
Sant det du sier om å ikke spille på et kort, gid det var så enkelt Wink Hadde jeg bestemt, så hadde jeg lagt følelsene på is for lenge siden. Og heller kikke litt etter andre. Det er jo det jeg prøver på nå.

Det er heller ikke snakk om masing, jeg har fått et nei, og jeg tar et nei for et nei, så så jævla vrang er jeg ikke. Det handler for meg nå mest om å bli ferdig med følelsene mine, det er det jeg trenger tips om hvordan jeg skal klare.
Jeg orket ikke lese hele innlegget ditt, men jeg tipper du ikke har altfor mange jenter i livet ditt, og når du endelig får ei som du blir god venn med, får du følelser for henne. Slik kan det være. Alt du må gjøre er å play on playah! Det går ikke an å ta det første og beste. Eller, det går vel an, men det er ikke min personlige oppfatning.
Jeg er ikke noe stakkars jomfru som blir forelsket i alle jenter som prater med meg (jeg tolket det som at du trodde det var tilfellet), men jeg tror allikevel du er inne på noe. Det er ikke sånn at jeg har problemer med å prate med jenter. Men jeg har kanskje litt for få nære jentevenner, så det er kanskje bare naturlig at jeg får følelser for de som viser litt interesse, men som ikke nødvendigvis er ute etter et forhold.

Innlegget ditt hjalp faktisk veldig Smiley Du ga meg kanskje ikke en løsning, men jeg fikk i det minste kanskje en liten forklaring på hvorfor. Og det er faktisk ett skritt videre.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!