avstemning
Spørsmål: Hva ønsker du bilder/evt videoer av ?
Trening på gym/strongman - 14 (56%)
Overkropp front - 11 (44%)
Stemmer totalt: 23

Skrevet av Emne: Adrian.k Bildelogg ! Massiv bildeoppdatering side 42 !  (Lest 115692 ganger)

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

Dagen idag:

Knebøy: Oppvarming: stangax20 & 60 kgx20
1x1 90 kg
1x1 110 kg
1x0 130 kg (Fail AKURATT)

10x10 70 kg

Lårcurl: 10x10 25 kg
Sit ups: 10x3
Sittende legghev: 120 kg

Syns styrken i leggene begynner å bli drevent bra nå, jeg er ganske klar får å få store legger, så de blir det kjørt hardt på.
Hadde litt vondt i kneet idag, men det gikk over etter en liten stund.
Ble ikke så¨tungt idag pga kneet, men ellers har det vært en fin trening Smiley

Har også begynt å logge treningene på en bok, så jeg får se hvor mye jeg skal øke ukelig lettere.
blir ca 1,5 kg til 2,50 kg pr uke mere i hver øvelse, om det ikke går, vil jeg trappe ned litt kg, og heller da prøve litt tyngre neste gang, det skal bygges iallefall Smiley

Ellers har jeg hatt en bra spise dag idag, blitt altfor mye kylling og altfor lite karbs, tror jeg har vært oppe i rundt 700 gram kyllingfilet, 1 litago, 1 proteinshake, 2 bananer.

Noen som har gode alternativer for karbohydrater så er det bare å skrive det ned Smiley

Blir fri imorra, derfor bruker jeg dagen til å trene teknikk på markløft i ca en halvtime, samt litt på benkpress.
Hvorfor jeg gjør dette er får å kunne vite at jeg gjør alt så riktig som mulig, ofrer heller flere unødvendige timer på å vite at jeg gjør det riktig, enn å skade ryggen min etter 1 år.

Skal slenge inn noen bilder imorra ! Det blir hel kropps tenker jeg, og så skal jeg få prøvd å målt opp cm rundt bryst og rygg (rundt ryggen og bryst, altså under armhulene og rundt).
Skal også måle armer, under armer, legger og lår.
Så får jeg se om noen uker om det er blitt øket noe, så blir morro å se om jeg har gjort det riktig eller feil, alt skal læres.

Jeg er ganske itvil på dette programmet, men greit å teste ut hva som fungerer og ikke, dette blir jeg i rundt 12 uker for å bygge masse, deretter skal jeg ta 1 ukes hvile, og deretter blir det ett hardkjør med 5x5 program Smiley
21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

10X10 i knebøy? Hvordan var beina etter det?
Smiley

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

De var helt ok, kjører german volum training, så som jeg sa så er jeg ennå skeptisk på hvordan fremgangen blir når det er så sykt mye sett på de 2 første øvelsene. (Fant programmet på iform.no).

Men 70 kg er ikke den største belastningen, så det gikk helt fint Smiley
21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

Da har jeg fått solgt hjemmegymmet mitt, 107 kg løsvekter, 1 benkpress med knebøy stativ, lårcurl og vanlig treningsbenk.

Så er det bare å selge basskassa igjen, så blir det harrytur, kosttilskudd handling, og nye trenings klær !
21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

Blitt lite mat Idag, ble lagt inn på sykehuset kl 1 på morran Idag pga store smerter i testiklene, ble akuttpasient, ferig opperert Idag kl 6, så blir jeg skrevet ut imorra.
Jeg må gå på smertestiller en lang tid fremover, så det blir desverre en ufrivillig fri fra trening.
Gir beskjed når jeg er oppe å går igjen ! Smiley
21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Hørtes ikke ut som et drømmescenario. Får håpe forplantningsmulighetene fortsatt er inntakte.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

De fungerer ennå 100% som de skal, har ennå veldig vondt, så jeg blir beklagligvis lite aktiv i de neste 12-15 dagene.

Så jeg får bruke dagene til å spise meg kjukk, mett og god Smiley
21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

EmyR

  • Gjest
Trodde ikke du var den typen som kunne være "gangster" Smiley Du virker da som en VELDIG sympatisk kar og svarer aldri noen frekt hvis noen er krasse her inne. Men hvordan ble du introdusert for steroider egentlig? Var det en som trente der, eller var du litt i miljøet for slike ting? Uansett god story, trening kan lindre alt Wink

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

Trodde ikke du var den typen som kunne være "gangster" Smiley Du virker da som en VELDIG sympatisk kar og svarer aldri noen frekt hvis noen er krasse her inne. Men hvordan ble du introdusert for steroider egentlig? Var det en som trente der, eller var du litt i miljøet for slike ting? Uansett god story, trening kan lindre alt Wink

Hehe, takk for det ! Smiley
Jeg kan si at jeg har endret en stor livsstil etter hva som har skjedd.
Var vell en person som gikk fra å drite i alt og alle, og syns det var nok med å bry seg om seg selv, så jeg dreit i alle andre, og hva de sa. Noe som også da fikk meg til å prøve noen ting som ikke er så altfor bra.

Steroider ble jeg kjent ved at jeg ble godt kjent med 2 steroidebrukere i vinteren, fikk litt god kontakt med dem, og jeg var der på besøk flere ganger, der vi diskuterte litt stoffer.

Så ble jeg "redda" etter å ha blitt tatt med mariuana hjemme for 3 gang, så etter en god stund har jeg blitt til den jeg er idag, en veldig rolig person, som blir glad når andre har det bra Smiley

21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

Slik ble dagen idag:

Spist veldig lite, frokost kom på 5 brødskiver med salami og servelat, 1 egg og noen agurk skiver, 2 glass melk og 1 glass vann.
Lunsj: masse frokost blanding med mye melk, opptil 5 dl.
så tok jeg 1 dots for å kose meg litt, hehe Smiley

Ble noe middag nå, okse og elgekjøtt med saus og poteter, ble ikke så altfor mye mat, men ikke så altfor lite mat heller.

Så nå tenker jeg at jeg skal slappe av litt forran tv`n med rocky 6 og slappe helt av til kvelden kommer Smiley
21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

Tror jeg snart ikke klarer dette mere, dette er den verste smerten jeg har opplevd i mitt liv.
Legene sa at alt ville bli bedre idag, men verre er det blitt.
Tror det blir en ny sykehus besøk på meg Smiley
21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

EmyR

  • Gjest
Tror jeg snart ikke klarer dette mere, dette er den verste smerten jeg har opplevd i mitt liv.
Legene sa at alt ville bli bedre idag, men verre er det blitt.
Tror det blir en ny sykehus besøk på meg Smiley

Smerte av hva? God bedring.

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

Smerte av hva? God bedring.

Smerten kommer nok av operasjonen jeg tok.

Iallefall, jeg har hatt en vanskelig dag, men jeg er ganske fornøyd med meg selv.

Sto opp idag tidlig, og måtte på do, klarte det fint alene med litt støtte fra stolen ved siden av senga mi.

Jeg sleit noe veldig med å gå utover idag, men etter å ha tatt en lang spasertur i 2 etasje rundt om i huset, tok jeg meg en tur til kjøleskapet, der har jeg ikke vært på 5 dager, pleier som oftest å sjekke den omlag 10 ganger om dagen, men ikke i disse dagene.

Jeg gikk også en tur ut, ute har jeg ikke vært siden igår natt, da jeg måtte på legevakta (fikk sterkere smertestiller).
Var også på do, har ikke vært å "driti" siden.... søndag.
Så jeg har hatt en veldig utfordrenes dag, men er veldig glad over hva jeg har klart idag Smiley

21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

16.08.2011

Blitt ganske motivert idag, har sett endel videoer, lasted ned Dexter Jacksons film Unbreakable, veldig inspirerende film, misser noen setninger, er ikke noe veldig god i engelsk, men noe går inn, og noe får jeg ikke med meg.

Jeg er lei av å være inne, så jeg gleder meg som en liten unge til smerten er over, stinga er tatt og første treningsøkt kjøres på !

Satser på å være klar for trening den 29.08, ikke en dato senere, om treningsdagen skal bli forflytta, skal det være til en tidligere dato.

Skal også prøve å få svømt litt mere, beveget kroppen endel, prøve også å sykle mere..
21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

18.08.11

Begynner å bli litt bedre, ennå i dårlig form, sliter ennå med å stå opp av senga, ikke fordi jeg ikke klarer, men det gjør forbanna vondt.

Men må holde humøret oppe, får nydelig mat, kyllingfilet, egg og for det meste hva jeg vil.
Nyter også tv verden, og har blitt hekta på dr.phil og jeg nyter livet på soffaen Smiley
21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!