Skrevet av Emne: hannesen`s profil  (Lest 123702 ganger)

Utlogget hannesen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 816
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 816

  • full-av-futt!!!
SV: hannesen`s profil
« #135 : 28. august 2004, 13:13 »
Heisann hanne moren Smiley
Ingen baby idag heller altså...hehe da kiommer den sikkert i morgen når du skal på jentetur hihihi Wink

Uffa meg ...stakkers småpuser, men ja må man så må man ta dem og da bør man gjøre det med en gang Cry

Men nå må du få sterilisert de kattene altså! så slipper du dette å måtte avlive flere smånøster *buhuuu*...hadde aldri klart det jeg så godt vår ikke kan få unger...da hadde det vært kattepensjont ( fullt året rundt) hos oss Cheesy
Teit å trekke seg ja, men du får tenke som så at du som takket nei hadde kanskje ikke vært noe snille mot katten likevel Tongue

Som sagt skulle gjerne tatt imot et nøste, men nå er det iaf helt umulig. 6 katter er definitivt nok....(iaf økonomisk).

Jau jau..men det om det.

Tilbake til deg - godt at undersøkelsen gikk bra!
Tror nok nurket kommer før 9.9 jeg...skjønner iaf godt at du kanskje er litt lei nå av kule på magen stadiet - sikkert klar for å bli ordentlig kjent med nurket nå:)

vel vel...er vel på tide å å komme seg avgårde til neste økt av dagen -skole over - tid for trening og ikveld må jeg lese Undecided
Men det går nå greit- føler jeg har litt bedre kontroll på studiet i år Smiley Håper bare at jeg forsetter å være like arbeidsom( kanskje bedre) utover året.

Kos deg masse så lenge uansett hva du måtte bedrive. Og god tur på jenteturen i morgen Smiley

Klemz fra meg
Ho ho!! Joda, jentetur ble det!! Skulle egentlig ha vært i 30 årslag også, men det stod vi over! Var deilig med sofaen etterpå nemlig! Så det nye realityprogrammet nemlig... ikke akkurat så veldig mange attraktive bondeemner der...!!!? He he!!
Ingen er så fine som min bondemann ihvertfall!!!
Den lille pusungen ja, er så søt atte!!
Helt tiger, brun og sort. Moren er superflink!! Smiley
Har roet seg og innfunnet seg med at det er en. Tror de glemmer ganske fort?
Men nå er det slutt på gravide katter her ja!!! Skal nok passe godt på det fremover!!!
Hmm!!

Ja, gleder meg veldig til å få bort magen min nå!!!
Har bestilt spinningsykkel, og skal bli NYDELIG å svette og trene ordentlig igjen!!!
Blir bare gåturer og lett styrketrening, litt kjedelig!!
HÅPER hvertfall at jeg kan ha litt større nyheter neste gang jeg skriver noe her inne!!
He he!!

Vel, snuppelupp!!
Du leser vel iherdig på skolesakene dine i helgen...!!!?
Hils BB og kos dere videre i helgen da!!!

Klem fra Hanne
Hanne

Utlogget hannesen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 816
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 816

  • full-av-futt!!!
SV: hannesen`s profil
« #136 : 04. september 2004, 19:17 »
Her kommer snart flere bilder!! Uten mage denne gangen!! Og et nyyyydelig lite nurk!!!
Hun ble født 29.8 klokken 13.15. Og tenk at det ble ei jente!!!
Mystiqe hadde rett da!!!
Jeg ble så overrasket-alle har sagt at det er guttemage og guttepuls<!!!
Nei, dette er virkelig STOOORT!!!
Er så glad og lykkelig, med puppespreng og totalt underskudd på søvn!
Fødselen tok ca 9 timer, og dette skal jeg gjerne gjøre flere ganger!!
Hun skal hete Andrine!!!
Veide 3350 gram og var 50 cm.
Helt perfekt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 Smiley Smiley Smiley

HanneMOR!!
Hanne

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: hannesen`s profil
« #137 : 04. september 2004, 19:18 »
Siden jeg har visst det en liten stund, benytter jeg sjansen i offentligheten nå.


GRATULERER SÅÅÅÅÅÅÅ MYE !!!!
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget dvingen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 195
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 195

SV: hannesen`s profil
« #138 : 04. september 2004, 19:26 »
Gratulerer!

Stebroren min ble nettopp far, så jeg har sett den lille for første gang i dag. Herlighet for noen små vakre vesener de er! Kommer til å drømme om å bli pappa fremover nå! Kanskje ikke helt normalt for en 18-åring, men da vil jeg ikke være en normal 18-åring!

Gratulerer igjen, Hannemor!

Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030

SV: hannesen`s profil
« #139 : 04. september 2004, 20:35 »
 Dance Dance Dance
            Gratulerer!

Utlogget Zoria

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 597
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 597

  • Mens sana in corpore sano
SV: hannesen`s profil
« #140 : 04. september 2004, 22:42 »
GRATULERER! Har du noen bilder av nurket og eller? Zoria begynner å få lyst på småbarn igjen, bare det at det ligger noen år frem i tid med tanke på hvor singel jeg er i øyeblikket. Dattera mi fikk ei lillesøster i går, men var nok ikke jeg som var mor til det barnet. Lykke til ihvertfall, nyt hver dag fremover og ta vare på lillejenta.
Books just wanna be FREE! See what I mean at:
http://bookcrossing.com/friend/Tuttasb

Utlogget Mystique

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 918
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 918

SV: hannesen`s profil
« #141 : 05. september 2004, 02:50 »
Tippet jeg på en jente?...hmm husker ikke :Smiley

Jaja det spiller ingen rolle så lenge barnet er velskapt og både mor og nurket har det bra!

Så slenger inn en liten gratulasjon her også jeg Wink

Zoria: hehe det at man er singel trenger ikke sette noe stopper for å bli gravid Wink...mange mange som klarer den jobben let likevel stadig vekk Wink Men det er kanskje ikke på den måten du vil ha det ?....nei ikke akkurat ideelt - men du har goood tid uansett og før du vet ord av det dukker det nok opp en kjekkas som kan være mulig kandidat for å hjelpe deg Cheesy

morni

  • Gjest
SV: hannesen`s profil
« #142 : 05. september 2004, 11:36 »
Så tok jeg feil ,dah....,men pytt sann...gratulerer med ei lita datter !!!!!
Skal bli moro å se bilder av bebissen din  Smiley

Klem fra morni som ikke blir verpesyk om det så hadde vært 100 babyer rundt meg  Grin

Utlogget Saktemensikkert

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 644
  • Honnør: 310
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 644

SV: hannesen`s profil
« #143 : 05. september 2004, 11:48 »
Dæven, dette var artig - Gratulerer med Andrine!!!
VEIKING POWER


Konkurrerende utøver - Styrkeløft

Medlem av Bodø SK

Squats were one of my favourite back exercises - Schwartzenegger

Utlogget Zoria

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 597
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 597

  • Mens sana in corpore sano
SV: hannesen`s profil
« #144 : 05. september 2004, 14:55 »


Zoria: hehe det at man er singel trenger ikke sette noe stopper for å bli gravid Wink...mange mange som klarer den jobben let likevel stadig vekk Wink Men det er kanskje ikke på den måten du vil ha det ?....nei ikke akkurat ideelt - men du har goood tid uansett og før du vet ord av det dukker det nok opp en kjekkas som kan være mulig kandidat for å hjelpe deg Cheesy

Forrige gang var jeg singel igjen før jeg fant ut at jeg var gravid så jeg vet godt hvordan det er å gå gravid alene og oppfostre et barn på egenhånd. Jeg syns selv jeg har klart det bra, har nå ei nydelig jente som snart blir 6år gammel, men skulle absolutt ønske hun hadde en far som stilte opp.

Hvis jeg skal ha fler barn så skal jeg være i et forhold og barnet skal være ønsket av både mor og far. Man har selvfølgelig aldri garanti for at et forhold varer, men jeg skal ihvertfall ha tro på og håp om at det kommer til å vare. I og med at jeg nå er singel så sier det seg selv at det blir lenge til jeg ev. får flere barn da jeg først må få et trygt og stabilt forhold på bena. Men vil ikke inn i et forhold for å få barn, og barn er ikke noe jeg krever av et forhold, hvis barn så må det være noe begge ønsker og fordi begge mener de har noe å tilby et barn. Jeg får låne småbarn av venner i mellomtiden tror jeg.
Books just wanna be FREE! See what I mean at:
http://bookcrossing.com/friend/Tuttasb

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: hannesen`s profil
« #145 : 05. september 2004, 14:57 »
Meget kloke ord av Zoria !!!!
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

nann-rosita

  • Gjest
SV: hannesen`s profil
« #146 : 05. september 2004, 15:42 »


Forrige gang var jeg singel igjen før jeg fant ut at jeg var gravid så jeg vet godt hvordan det er å gå gravid alene og oppfostre et barn på egenhånd. Jeg syns selv jeg har klart det bra, har nå ei nydelig jente som snart blir 6år gammel, men skulle absolutt ønske hun hadde en far som stilte opp.

Hvis jeg skal ha fler barn så skal jeg være i et forhold og barnet skal være ønsket av både mor og far. Man har selvfølgelig aldri garanti for at et forhold varer, men jeg skal ihvertfall ha tro på og håp om at det kommer til å vare. I og med at jeg nå er singel så sier det seg selv at det blir lenge til jeg ev. får flere barn da jeg først må få et trygt og stabilt forhold på bena. Men vil ikke inn i et forhold for å få barn, og barn er ikke noe jeg krever av et forhold, hvis barn så må det være noe begge ønsker og fordi begge mener de har noe å tilby et barn. Jeg får låne småbarn av venner i mellomtiden tror jeg.


er veldig enig med deg i dette. '
trygt og stabilt forhold, og en barnefar somhar interesse av barnet er viktig.

Utlogget Mystique

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 918
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 918

SV: hannesen`s profil
« #147 : 06. september 2004, 01:12 »
Zoria: Er så klart veldig enig med deg! Det var egentlig bare ment som en spøk Smiley Men det er nok dessverre alt for mange som ikke tenker slik...
Og ja begge to i et forhold bør ønske seg barn skal det bli noe av og hvis den ene absolutt ikke vill og den andre ønsker seg det mer enn noe annet bør man kanskje heller vurdere å skille lag, for folk bør ikke tvinges til å bli foreldre hvis de ikke vil, men heller ikke måtte gi avkall på det å få barn.
Så beklager hvis jeg fornærmet deg med min lille spøk .....

Utlogget Electra

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 355
  • Honnør: 177
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 355

SV: hannesen`s profil
« #148 : 06. september 2004, 08:17 »
GRATULERER  Smiley
"Gorau adnabod, d'adnabod dy hun."

Utlogget Teresa

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 256
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 256

SV: hannesen`s profil
« #149 : 06. september 2004, 08:30 »
GRATULERER!! Cheesy
¤´¨ )
¸.·´¸.·´¨) ¸.·¤¨)
(¸.·´ (¸.·´     .·´
                 (´¸.·¤´¯`¤ Teresa

Min bildeprofil

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!