Skrevet av Emne: hannesen`s profil  (Lest 124854 ganger)

Utlogget hannesen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 816
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 816

  • full-av-futt!!!
SV: hannesen`s profil
« #315 : 18. januar 2006, 10:28 »
Jeg kjenner meg nok ikke igjen, nei.... Greit nok at jeg var kvalm de første 15 ukene, men... jeg var aldri dårlig på den måten du beskriver det.

Håper formen din snart kommer seg, og at du får ett flott svangerskap!!
Tusen takk, Kikki!
Håper det samme. Fikk litt bakoversveis, trodde dette skulle gå skikkelig glatt!!
Men men. Kan enda snu seg!
Har du det fint!!?

Klem fra Hanne
Hanne

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
SV: hannesen`s profil
« #316 : 18. januar 2006, 10:38 »
Det må vel være en liten trøst at for de aller fleste så er det kun de første ukene som er såpass ille som du beskriver.

... det eneste jeg kjenner meg igjen på er denne ekstreme trøttheten. Jeg følte jeg sov hele tiden og at jeg likefullt ikke fikk nok søvn. Er inne i en tilsvarende periode nå, men heldigvis ikke så ekstrem.

Ellers er formen min utrolig fin!! Det bor en kickboxer/styrkeløfter/strongman/turner i magen min, for det er ekstremt mye liv der inne. 18 uker igjen til termin... og skal de gå like fort som de siste 9-10 ukene har gjort, så er det på tide jeg pakker bagen... Wink
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget hannesen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 816
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 816

  • full-av-futt!!!
SV: hannesen`s profil
« #317 : 18. januar 2006, 10:43 »
Det må vel være en liten trøst at for de aller fleste så er det kun de første ukene som er såpass ille som du beskriver.

... det eneste jeg kjenner meg igjen på er denne ekstreme trøttheten. Jeg følte jeg sov hele tiden og at jeg likefullt ikke fikk nok søvn. Er inne i en tilsvarende periode nå, men heldigvis ikke så ekstrem.

Ellers er formen min utrolig fin!! Det bor en kickboxer/styrkeløfter/strongman/turner i magen min, for det er ekstremt mye liv der inne. 18 uker igjen til termin... og skal de gå like fort som de siste 9-10 ukene har gjort, så er det på tide jeg pakker bagen... Wink
He he! Ja er så moro når man kjenner masse liv!
Husker på sykehuset etter fødselen gikk jeg ofte og strøk på magen, var så rart at den ikke var der lenger.
Sist kunne jeg jo også sove før og etter jobb, men nå er det jo ei lita frøken som krever all oppmerksomhet!! Og som er lys våken klokka seks- klar for en ny dag!!
Så er sikkert derfor jeg er mer sliten nå også(?).
Vi får nå se.
Har ihvertfall fått ned hele to skiver til frokost, mer enn på veldig lenge. Så det hjelper vel også på energien.

Ha en super dag!!
Hanne

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: hannesen`s profil
« #318 : 18. januar 2006, 11:37 »
August ja. Sikte litt bedre på 23. denne gangen da... Wink

Vet om et ypperlig forslag til guttenavn også.... Grin

God bedring da - så er du nok i sving akkurat som samme gang i løpet av kort tid. Smiley
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

SV: hannesen`s profil
« #319 : 18. januar 2006, 12:56 »
Ehemmm - bare for å helle litt potensiell malurt i begeret....... Kona mi var sykt kvalm i 9 saumfulle måneder når hun gikk med begge ungene. Kanskje ikke annet å forvente med tanke på hvem som befruktet henne - en kvinnes minne er skremmende sterkt!

Til orientering: Ungene ligner utseendemessig veldig på meg ....................  :Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: hannesen`s profil
« #320 : 18. januar 2006, 13:20 »
Hmm.... mutter'n hadde ingen problemer med å gå med meg i magen. Men så veide jeg knappe 2,5 kg også da - og ligner som mest på postmannen.... what
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Tabaqui

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 116
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 116

SV: hannesen`s profil
« #321 : 18. januar 2006, 13:33 »
Ehemmm - bare for å helle litt potensiell malurt i begeret....... Kona mi var sykt kvalm i 9 saumfulle måneder når hun gikk med begge ungene. Kanskje ikke annet å forvente med tanke på hvem som befruktet henne - en kvinnes minne er skremmende sterkt!

Til orientering: Ungene ligner utseendemessig veldig på meg .................... :Smiley

Var vel ikke akkurat noen trøst i den historien, nei... dry


Sist kunne jeg jo også sove før og etter jobb, men nå er det jo ei lita frøken som krever all oppmerksomhet!! Og som er lys våken klokka seks- klar for en ny dag!!
Så er sikkert derfor jeg er mer sliten nå også(?).
Vi får nå se.
Har ihvertfall fått ned hele to skiver til frokost, mer enn på veldig lenge. Så det hjelper vel også på energien.

Ha en super dag!!

Stor forskjell å gå gravid med en liten i huset fra før, ja, det kan jeg skrive under på. Mye vanskeligere å få tatt seg inn og hvilt når man vil. Men det er ihvertfall lurt å prøve å få i seg litt mat tidlig på dagen, gjerne før du står opp av senga. Få mannen din til å servere kjeks og te på senga f.eks. Ingefær-tabletter kan visst også hjelpe. Men den beste hjelpen er vel litt medfølelse fra omgivelsene  Wink.


Utlogget hannesen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 816
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 816

  • full-av-futt!!!
SV: hannesen`s profil
« #322 : 23. januar 2006, 15:10 »
August ja. Sikte litt bedre på 23. denne gangen da... Wink

Vet om et ypperlig forslag til guttenavn også.... Grin

God bedring da - så er du nok i sving akkurat som samme gang i løpet av kort tid. Smiley
Tenkte du på navnet ROY ARNE!!!???
Ho ho ho!!!
Ja, det er meget mulig jeg klarer timingen denne gangen, med termin 20 august!
Gjorde jo så godt jeg kunne sist også, traff ihvertfall august måned med en termin 10 september!
Så vi får vente å sjå!

Hanne

Utlogget hannesen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 816
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 816

  • full-av-futt!!!
SV: hannesen`s profil
« #323 : 23. januar 2006, 15:12 »
Hmm.... mutter'n hadde ingen problemer med å gå med meg i magen. Men så veide jeg knappe 2,5 kg også da - og ligner som mest på postmannen.... what
Han postmannen deres er en kjekk kar ihvertfall!!!
He he!!
Du har ihvertfall klart å legge på deg litt mer i voksen alder,da.
Hvordan går det med muskelbygginga di?
Er du sceneklar eller har det blitt for mye romantikk og husbygging på deg den siste tida!!?
Hanne

Utlogget hannesen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 816
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 816

  • full-av-futt!!!
SV: hannesen`s profil
« #324 : 23. januar 2006, 15:13 »
Ehemmm - bare for å helle litt potensiell malurt i begeret....... Kona mi var sykt kvalm i 9 saumfulle måneder når hun gikk med begge ungene. Kanskje ikke annet å forvente med tanke på hvem som befruktet henne - en kvinnes minne er skremmende sterkt!

Til orientering: Ungene ligner utseendemessig veldig på meg .................... :Smiley
Får håpe jeg ikke får det så ille, da.
Men kan tenke meg at hun banna deg opp og ned noen dager da!!!
Blir kanskje ikke noen nummer tre der i gården da...
Dere mannfolk har et enkelt svangerskap, da!
Hanne

Utlogget hannesen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 816
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 816

  • full-av-futt!!!
SV: hannesen`s profil
« #325 : 23. januar 2006, 15:16 »
Var vel ikke akkurat noen trøst i den historien, nei... dry

Stor forskjell å gå gravid med en liten i huset fra før, ja, det kan jeg skrive under på. Mye vanskeligere å få tatt seg inn og hvilt når man vil. Men det er ihvertfall lurt å prøve å få i seg litt mat tidlig på dagen, gjerne før du står opp av senga. Få mannen din til å servere kjeks og te på senga f.eks. Ingefær-tabletter kan visst også hjelpe. Men den beste hjelpen er vel litt medfølelse fra omgivelsene  Wink.


Ja det der med medfølelse er minst like viktig som alt annet!!!
Mannen min er kjempeflink til å ta seg av vesla når vi alle er hjemme, og det er kjempedeilig. De er ute og aker eller kjører seg en tur så mor får slappa av!
Hvor gamle er barna dine??
Må være rart å plutselig være fire liksom!
Har alltid hørt at et barn er som et, mens to er som ti!!!
Håper ikke det stemmer like fullt da. He he))
Men tenker liksom at det blir tøft en periode mens de er så små, men at de vil få mye glede av hverandre etterhvert.
Blir to år imellom.
Hanne

Utlogget hannesen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 816
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 816

  • full-av-futt!!!
SV: hannesen`s profil
« #326 : 23. januar 2006, 15:20 »
Rapport fra sykesofaen..........................................................
I dag har jeg faktisk gått en tur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Var noe jeg planla i går, at jeg bare skulle true meg ut etter å ha kjørt vesla i barnehagen, og det var skikkelig deilig. Gikk rolig (bikkja hadde mange tissepauser! Helt i orden i dag!!), så dette var ingen trim, men ihvertfall tre kvarter bevegelse i frisk luft om ikke annet.
Fikk energi. Har skifta på senger, ordna klær og lest litt krim. Nå står middagen på ovnen og ferdiggjør seg, og detta føles veldig bra.
Håper bare ikke å få "tilbakeslag" nå, som forrige dagen da jeg både laga pizza og støvsugde på en og samme dag...
Helt grusomt hvordan den fysiske formen er blitt, puster og peser som en hvalross bare ved å gå rolig opp en bakke, noe som tidligere ikke ville ha kostet meg en dritt.
Men men!

Ihvertfall deilig å føle at dagen går!!
Nydelig vintervær i dag!
Ønsker alle en superduper dag!!
Hanne

Utlogget Tabaqui

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 116
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 116

SV: hannesen`s profil
« #327 : 23. januar 2006, 17:42 »

Hvor gamle er barna dine??
Må være rart å plutselig være fire liksom!
Har alltid hørt at et barn er som et, mens to er som ti!!!
Håper ikke det stemmer like fullt da. He he))
Men tenker liksom at det blir tøft en periode mens de er så små, men at de vil få mye glede av hverandre etterhvert.
Blir to år imellom.

2,5 år mellom mine; eldstejenta er fem og et halvt, og minsten blir 3 i februar. Føles som om det er ti iblant, sånn som nå som jeg nettopp har hatt med begge på butikken. Ganske svett etterpå. Mulig det bare er vi som har bomma på oppdragelsen...  what. Eldstejenta er ihvertfall av det bestemte slaget og kalles bare dronninga. Men de har virkelig stor glede av hverandre, ingen tvil om det, og vi får oss som regel minst en god latter av alt de sier og gjør iløpet av dagen Wink. Litt slit, myyye glede  Smiley.

Frisk luft hjelper nok, ja. Fortsatt god bedring!

Utlogget PROFITLJ

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 447
  • Honnør: 48
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 447

  • If you don't try - You will never know"
SV: hannesen`s profil
« #328 : 23. januar 2006, 19:18 »
Hanne,

Fint at du foler deg noe bedre - frisk luft hjelper nok det Smiley
Kan tenke meg det er slitsomt med 'morgen kvalme'..... Doktor
Onsker deg lykke til fremover - lytt til kroppen saa gar det nok fint Wink

Lena

Utlogget hannesen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 816
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 816

  • full-av-futt!!!
SV: hannesen`s profil
« #329 : 24. januar 2006, 19:15 »
2,5 år mellom mine; eldstejenta er fem og et halvt, og minsten blir 3 i februar. Føles som om det er ti iblant, sånn som nå som jeg nettopp har hatt med begge på butikken. Ganske svett etterpå. Mulig det bare er vi som har bomma på oppdragelsen...  what. Eldstejenta er ihvertfall av det bestemte slaget og kalles bare dronninga. Men de har virkelig stor glede av hverandre, ingen tvil om det, og vi får oss som regel minst en god latter av alt de sier og gjør iløpet av dagen Wink. Litt slit, myyye glede  Smiley.

Frisk luft hjelper nok, ja. Fortsatt god bedring!
He he, ja, gleder meg til Andrine begynner å prate skikkelig jeg!!
Hun babler i vei om dagen, tror den jenta har veeeldig mye å formidle!

Takk skal du ha!!!
Hanne

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!