Skrevet av Emne: Fuglebrystet: Ny markpers, fortsatt like bitter  (Lest 9480 ganger)

Utlogget fuglebrystet

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 66

Sv: Fuglebrystet debuterer på treningsforum
« #15 : 18. februar 2011, 20:07 »
Jeg hadde ikke tid å logge gårsdagens økt igår, nå har jeg tatt helga og ser tilbake på en ålreit treningsuke. Feirer med taco.

Tors 17/02/11

Var rygg biceps og bein på menyen. Skulka denne økta sist uke og var derfor usikker på formen. Hadde litt småvond korsrygg og. Anyway.

Starta oppvarming med nedtrekk gikk over på chins
Som tidligere nevnt i loggen er jeg en gladtjukkas, mao. er chins tungt som faen (eller jeg er svak som faen.)
1. sett ca 5 ok, 1 3/4 rep + 1 hopp med rolig negativ fase. Knaqllsett til meg å være
2. sett samme minus 1
3. sett samma som 1 sett + supersett nedtrekk 95 kg * 6

pga øm korsrygg valgte jeg å kjøre 3 sett kabelroing med vformet grep/håndtak 90 kg * 6 reps * 3 sett strikt utførelse. Tenkte øke 10 kg neste uke her

avsluttet med to sett bestående av div dilldall bla. hangups supersettet med 95 kg reversert grep nedtrekk.

Biceps curl rett stang 60 kg: var og er blytung. kjørte med belte. Ble ca 3 strikte reps pluss 3 som ble gradvis dårligere i utførelse (svingstang)

2. sett enda verre .

Etter dette var det over på preacher curl stående med ez-stang belasting var stanga + 21,25 kg på hver side. Blei i overkant tungt oggreide 4 (semidårlige) reps.
 
Neste sett kabelcurl (vet ikke hva øvelsen hater men blir som en dobbel biceps posering.) 6 plater * 7 reps
Neste:hantelcurl med 22kg* 6 rep.

Avslutta med knebøy med belte håndleddsbing og manesium; oppvarming +
130 kg * 2
150* 5 el 4, * 4, *2
90 kg raw med full lang stopp* 3 reps
90 kg  frontbøy *3 avslutta med litt curl x-antall reps på 17,5 hantler Smiley

Utlogget fuglebrystet

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 66

Sv: Fuglebrystet debuterer på treningsforum
« #16 : 18. februar 2011, 23:21 »
Logger ved trening fra i dag 

 smalbenk raw 110*5
110*5 belte + hånleddreimer + manesium
115*5  3 sett samma utstur.

Alle sett benk med stopp.

Markløft

140*3 raw
170*2 belte + magnesium
200*2 samma
220*2 samma

Fik litt blod på tann og hadde lyst til å jobbe meg videre opp så høyt jeg kom, men hadde litt lyst å komme hjem til sofaen  og. Latskapen gikk av med seieren.

Utlogget fuglebrystet

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 66

Sv: Fuglebrystet debuterer på treningsforum
« #17 : 21. februar 2011, 23:56 »
Logger ved dagens økt.

I dag på trening røyk jeg på to failure i benk og skråbenk. Er litt usikker på hvordan jeg bør legge opp treninga videre. Reiser på ferie om ca 3 uker og tenkte på å prøve 1 max test i benken? Skulle noen ha et innspill å komme med mtp. videre trening mottas dette med takk.

Benkpress m/ magnesium, wristwraps og belte

135 kg * 4 + 1 failure, * 4, * 3, ,*3 ,*3 
Var ikke helt uventet at jeg bomma på 5ern på 1. sett. 130*5*5 gikk tungt forrige uke og var derfor i tvil om jeg skulle gutse opp 5 kg eller bare øke 2,5 kg (kunne nok uansett blitt noen bom løft)
Jeg hjalp til å dytte igang en stor SUV tidligere på dagen i dag og dette dyttet kom, hvis noen spør var det derfor jeg bomma på løfta Wink

Skråbenk 117,5 * 4 + 1 failure (blei litt overraska trudde 5ern ville gå greit), *4 supersetta siste sett med skråhantelpress m/ 47,5 kg hantler *5 strikte rep

Pushdowns 70 kg *6, *6, *6

benkpress 120* 3 reps med stopp

Knebøy oppvarming + 130 kg *3,  150kg *2,  160*1 + litt beinpress sjekke ikke vekta * 10reps lett belastning.

Blei også 2 sett chins + 1 sett isocurl 2,5 kg hantel * 6 reps pr arm og 1 sett hammercurl 20 kg *8 reps


Utlogget fuglebrystet

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 66

Sv: Fuglebrystet debuterer på treningsforum
« #18 : 23. februar 2011, 19:15 »
Dagens økt

mellombred benk 125kg*5 5 sett (begynner å bli tungt øker jeg 5kg neste uke trur jeg fort det blir failure før 5 reps)

militærpress 97,5 kg * 5 reps, så 4 reps med sakte negativ rep på siste rep
hantelpress 47,5 kgs hantler *6, så 5 reps med sakte negativ
Avslutta med litt sidehev. Blei ikke noe mark i dag var jævla trengsel + litt latskap fra min side.

Utlogget fuglebrystet

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 66

Sv: Fuglebrystet debuterer på treningsforum
« #19 : 24. februar 2011, 20:36 »
Blei ikke noe trening i dag blei overtidsjobbing istedenfor. Nå på lørdan skal jeg kanskje på blodfylla og da er det store sjanser for at siste treningsøkt for uka ryker.

Spørsmålet er da som følger? Burde jeg;

1) Trene og priotitere smalbenk + mark, da dette er det viktigste for meg (altså å bli bedre i benken) ?
2) Trene rygg, biceps og knebøy, da dette var økta jeg skulka i dag?
3) Knuse på og trene først rygg, vente 8-9 timer så kjøre resten?
4) Bli hjemme på sofaen trøstespise ostepop i dyp selvmedlidenhet også grine meg i søvn litt senere?

Svar mottas med takk fra kolibribrøstet.

Utlogget fuglebrystet

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 66

Sv: Fuglebrystet debuterer på treningsforum
« #20 : 26. februar 2011, 00:37 »
Blei ikke noe trening i dag blei overtidsjobbing istedenfor. Nå på lørdan skal jeg kanskje på blodfylla og da er det store sjanser for at siste treningsøkt for uka ryker.

Spørsmålet er da som følger? Burde jeg;

1) Trene og priotitere smalbenk + mark, da dette er det viktigste for meg (altså å bli bedre i benken) ?
2) Trene rygg, biceps og knebøy, da dette var økta jeg skulka i dag?
3) Knuse på og trene først rygg, vente 8-9 timer så kjøre resten?
4) Bli hjemme på sofaen trøstespise ostepop i dyp selvmedlidenhet også grine meg i søvn litt senere?

Svar mottas med takk fra kolibribrøstet.

Da kan jeg avsløre at det blei kun biceps og rygg idag. Hadde de beste intensjoner om å måke inn to økter styrke idag men orka ikke. Var en grei økt forøvrig. det gikk i chins, kabelroing og bicepscurl. Blei litt lita tid og måtte skippe knebøyen. Var en jævel oppå gymmet som trente fremoverbøyd roing med 170kg på stanga. Det likte jeg dårlig, følte m,eg svak og puslete. Vi får anta at han karen var bola og at jeg egentlig er sterkere Grin

Utlogget fuglebrystet

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 66

Sv: Fuglebrystet debuterer på treningsforum
« #21 : 28. februar 2011, 00:17 »
Det blei ei kule fyll på meg igår kveld og kjenner den sitter temmlig tungt igjen i kroppen. Håper jeg får rista den fort av meg slik at jeg får trent greit til uka  Embarrassed

Utlogget fuglebrystet

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 66

Sv: Fuglebrystet debuterer på treningsforum
« #22 : 11. mars 2011, 00:14 »
Hadde en økt i dag. Hadde kun 1 økt sist uke pga overtidsjobbing og latskap. Hadde håpet at 150 skulle gå i benken, men det blei bom gitt. Embarrassed Jævlig skuffa. Virker som denne kroppen ikke er bygd for tung benkpress. Så nå lurer jeg på om jeg blir nødt til å begynne med aas eller noe for å komme over den helvetes 150kgs barrierea som jeg har prøvd å komme over i snart 1 år nå. Alternativt har jeg vurdert å gro langt sort hår, bli emo og begynne med selvskading istendfor trening.

Dagens økt

Benk oppvarming stanga *10, 60*8 80*5 100*3
120*1 , 135*1, 150*failure Sad (gikk i kjelleren her og vurderte å dra hjem og ete ostepop) 140*1 130*4/3 husker ikke. Avslutte med pinpress 120kg for 5-8 reps (telte ikke ordentlig)

skråbenk
120*4, *3 hantelpress incline 47,5*4 strikte reps(ble i supersett med foregående sett)

dips kroppsvekt 8, 8 og 6 reps

Avslutta med frivending 95*1, 100kg *1 105kg * bom

Orka ikke noe mark pga dyp depresjon

Utlogget fuglebrystet

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 66

Sv: Fuglebrystet debuterer på treningsforum
« #23 : 11. mars 2011, 00:18 »
Ps er det noen som har noen tips for å få det perfekte maksløft, altså oppladning med mat trening i uka/dagene  forut etc. Har prøvd 150 kg flere ganger og det vil seg faen ikke. Alle tips mottas med takk.
 Alternativt; er det noen som har noen gode tips på Emo band?

Utlogget småen.

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 119
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 119

Sv: Fuglebrystet debuterer på treningsforum
« #24 : 11. mars 2011, 00:29 »
150 kg kan også være psykisk Smiley

høres rart ut, men for 2 uker siden klarte jeg akkurat 50 kg engang, nå greier jeg 60,  eneste jeg gjorde var og gå rett på 55 UTEN at kompisene sa hva vekten på stanga var Smiley

men må si at det var snegle fart opp
Markløft - 100 kg
Benkpress - 62.5 kg
Knebøy - 50 kg ++
Militærpress - 50 kg
Født i 1993
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=105606.0

Utlogget småen.

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 119
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 119

Bare og prøve Smiley
Markløft - 100 kg
Benkpress - 62.5 kg
Knebøy - 50 kg ++
Militærpress - 50 kg
Født i 1993
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=105606.0

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Har sett litt på loggen din. Ref siste benk økt. Jeg mener du varmer for mye opp. ( ikke hør på meg om du har en skade eller noe som gjør at du er ekstra forsiktig. )

Dagens økt
Benk oppvarming stanga *10, 60*8 80*5 100*3
120*1 , 135*1, 150*failure Sad (gikk i kjelleren her og vurderte å dra hjem og ete ostepop) 140*1 130*4/3 husker ikke. Avslutte med pinpress 120kg for 5-8 reps (telte ikke ordentlig)

Min oppvarming når jeg smelte opp 150 var sånn cirka som det her:

40 kg x 30
80 x 5
110 x 5
150 x 1

Har varmet opp mye før, føler jeg tar ut litt for mye krefter om det blir en laaang oppvarming.
Alle er forskjellig selvsagt, men dette kan være ett tips.

PS hvor lett er 140?
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget fuglebrystet

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 66

Heisann takk for tilbakemelding. Dette skal jeg forsøke opp mot neste tunge løft. 140 gikk ikke så veldig lett den dagen, men jeg syns å huske at jeg slo stanga inn i racken på vei opp fra kassa, mulig dette spilte inn. Har forøvrig ingen skader for tida utenom egoet som tar skade hver gang jeg bommer i benken.

Utlogget fuglebrystet

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 66

Jeg logger helgens trening; lørdag

Benkpress; oppvarming stanga *10, 60*8 80*5 100*3 120*1 127,5*1 (feillasta 7,5 kg mindre på ene sida Undecided jævlig klønete) 150*0 var visstnok 2-3kg unna iflg. spottern. 142,5*1 gikk lett, 130*4 + failure siste rep. 120*6

Sittende militærpress 100*3 (kunne kanskje greid 4 med gutsing, men kunne og blitt vondt i korsryggen og el skuldra)

Sittende hantelpress skuldre 47,5 hantler *5.

Begynte å få dårlig tid på dette tidspunktet og avslutta med 2 sett arnold press 30kgs hantler *6*2 sett + noe sidehev

Utlogget fuglebrystet

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 66

Søndag, Rygg biceps;

Chins ca 6 med ok utførelse + 1 nesten, *nesten 5 chins, *samme som foregående sett + nt 105kg *6
Kabelroing smalt grep 105*6, *6, *6
Revers grep nedtrekk m/smalt grep 120*6, *6
Biceps curl 60 kg *6 (så som så utførelse utover met siste 2-3 reps,) , 60 kg * ca samme. Ble 2 -4 saett til med biceps øvelser men var litt tom mot slutten i arma.

Avsluttet med litt marking. Her var formen elendig (korsryggen hadde vært litt kødden de foregående dagene) . Jobba meg opp mot 170 kg. Hadde litt lyst til å prøve å kjøre det sumo. Gjorde et halvveis forsøk, men jeg kjente at da stanga hadde gått ca 2 cm opp fra bakken at dcette ikke var noe for min korsrygg. Trur det var store muligheter for skader hadde jeg prøvd å dratt den opp. Ble istedenfor 2 repp med vanlig stil, men disse var ubehagelig tunge denne dagen så jeg gav meg med det.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!