Skrevet av Emne: Jack3d !  (Lest 8795 ganger)

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

Jack3d !
« : 25. februar 2011, 22:50 »
Heisann.

Var en tur i sverige og kjøpte meg en boks med Jack3d, hørt mye om det, så jeg tenkte jeg skulle teste det ut.

Noen andre som har prøvd dette, og har noe info å komme med om dette produktet ?

Kommer til å holde dere oppdatert hvordan det fungerer får meg fra dag 1, begynner med det etter helgen er over  Smiley
21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Jack3d !
« #1 : 25. februar 2011, 22:51 »

Utlogget kn1fe

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 41
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 41

Sv: Jack3d !
« #2 : 25. februar 2011, 23:05 »
Er ikke potensialet til produkter som Jack3d veldig basert på alder?
For en som er i relativt ung alder tilfører det ikke kroppen noe som vil øke treningsgevisten Pga. at man kan få det meste gjennom et balansert kosthold?
Mens for en som er eldre og hvor kroppen har sluttet/minsket produksjonen, vil et produkt kunne øke utbyttet noe?

Er ikke helt sikker på ingridiensene i Jack3d, men er hvertfall sånn for andre lignende supplementer(f.eks. Zeus?.

Så, for en ung person vil Jack3d fungere som et ekstremt dyrt koffein-tilførsel?

eller tar jeg helt feil?

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

Sv: Jack3d !
« #3 : 25. februar 2011, 23:08 »
Der skjønte jeg ikke helt hva du mente..
21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Jack3d !
« #4 : 25. februar 2011, 23:10 »
Er ikke potensialet til produkter som Jack3d veldig basert på alder?
For en som er i relativt ung alder tilfører det ikke kroppen noe som vil øke treningsgevisten Pga. at man kan få det meste gjennom et balansert kosthold?
Mens for en som er eldre og hvor kroppen har sluttet/minsket produksjonen, vil et produkt kunne øke utbyttet noe?

Er ikke helt sikker på ingridiensene i Jack3d, men er hvertfall sånn for andre lignende supplementer(f.eks. Zeus?.

Så, for en ung person vil Jack3d fungere som et ekstremt dyrt koffein-tilførsel?

eller tar jeg helt feil?

Zeus og Jack3d er to helt forskjellige ting. Zeus skal øke testoteron nivået ditt på trening. Du har rett i at Zeus vil funke mest på litt eldre folk som har minsket produkson av testoteron, men jack3d er for økt fokus/energi/pump på trening Smiley
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget kn1fe

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 41
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 41

Sv: Jack3d !
« #5 : 25. februar 2011, 23:10 »
Der skjønte jeg ikke helt hva du mente..

Kroppen minsker hva den kan ta til seg/produsere med alderdom, slk som f.eks. produksjonen av Testosteron.

Utlogget kn1fe

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 41
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 41

Sv: Jack3d !
« #6 : 25. februar 2011, 23:14 »
Zeus og Jack3d er to helt forskjellige ting. Zeus skal øke testoteron nivået ditt på trening. Du har rett i at Zeus vil funke mest på litt eldre folk som har minsket produkson av testoteron, men jack3d er for økt fokus/energi/pump på trening Smiley

Hehe, som sagt, mange spørsmålstegn i posten jeg skrev Wink
Men, prinsippet burde vel bli det samme? kommer jo litt ann på hva Jack3d inneholder da. ELLER?

Bare hørt mye prat om missfornøyde brukere...

PS. jeg aner egentlig ikke innhold i Jack3d, og burde egentli aldri ha åpnet den svære kjeften min Cheesy

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

Sv: Jack3d !
« #7 : 25. februar 2011, 23:17 »
Jeg har også hørt at personer som tar inn mye koffein har dårlig virkning på produktet ?

21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Utlogget kn1fe

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 41
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 41

Sv: Jack3d !
« #8 : 25. februar 2011, 23:32 »
Leste litt på innhold nå, og trur ikke koffein vil minske effekten av produktet siden det er en av hovedingrediensene Cheesy

men, noe jeg lurte på var innholdet av "Nitric Oxide" og den effekten Jack3d skal ha.
Hvis noen har hørt om betegnelsen "Poppers" er dette noe man innhalerer for å få en mild/lett partyrus, og innholdet er stortsett nitrater eller nitritter(litt usikker). Effekten av Poppers er at man blir mer konsentrert, våken, energifull Ol.
Har dette noe sammenheng? Poppers er vel heller ikke lovelig i Norge da(etter som jeg husker), er da Jack3d lovelig?
http://www.jack-3d.com/ingredients <-ingredienser(sammenhengen mellom poppers og Jack3d trekker jeg mellom Arginine Alpha-Ketoglutarate, nesten helt øverst)
http://no.wikipedia.org/wiki/Poppers <- hva "poppers" er.

Skudd i mørket Cheesy

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Jack3d !
« #9 : 25. februar 2011, 23:33 »
Jack3d er ikke lovlig nei.
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Jack3d !
« #10 : 25. februar 2011, 23:39 »
jack3d er fult lovlig å bruke men ikke kjøpe og selge i norge, og du kan bli tatt i dopingtest hvis du er i noe idrett hvor en testes.

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Jack3d !
« #11 : 25. februar 2011, 23:44 »
jack3d er fult lovlig å bruke men ikke kjøpe og selge i norge, og du kan bli tatt i dopingtest hvis du er i noe idrett hvor en testes.

Jepp, med andre ord ikke lovlig å bruke om du deltar i noen slags form for idrett der doping ikke er lov.
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget 3sp3n

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 960
  • Honnør: 69
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 960

Sv: Jack3d !
« #12 : 25. februar 2011, 23:49 »
Heisann.

Var en tur i sverige og kjøpte meg en boks med Jack3d, hørt mye om det, så jeg tenkte jeg skulle teste det ut.

Noen andre som har prøvd dette, og har noe info å komme med om dette produktet ?

Kommer til å holde dere oppdatert hvordan det fungerer får meg fra dag 1, begynner med det etter helgen er over  Smiley

Jeg er fantastisk lite imponert over at du ikke klarte å finne det 20 sider lange tråden om jack3d  :Smiley

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Jack3d !
« #13 : 25. februar 2011, 23:55 »
Jeg er fantastisk lite imponert over at du ikke klarte å finne det 20 sider lange tråden om jack3d  :Smiley

even though jeg linka til og med til den Tongue hah

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

Sv: Jack3d !
« #14 : 26. februar 2011, 22:22 »
Hei.

Siden jeg skulle jobbe endel idag, samt å skru og løfte tunge ting på gården prøvde jeg jack3d idag.

Etter en halvtime, begynnte hele kroppen å prikke, og klø
Jeg fikk vondt i magen, og ble veldig urolig og klarte ikke å sitte stille.

Men virkningen ga seg fort..
Ble litt mye hvile, og da jeg merket prikkene satt jeg og spiste i pausen..

Er dette vanlig, noen som har vært borte i dette ?
Ble litt urolig når dette skjedde..
21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!