Skrevet av Emne: Dusjing på treningsenter  (Lest 31916 ganger)

Utlogget Krabbatten

Sv: Dusjing på treningsenter
« #105 : 01. mars 2011, 12:27 »
Mange homofile sier at de har vært homofile hele livet.
Man kan trene bra og likevel ha dårlig fremgang. Da er det matmengden som er for lav, for maten er ikke like viktig, men enda viktigere enn treningen! Smiley

Utlogget Kai Mysterio

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 292
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 292

  • Never Back Down
Oslo Styrkeløftklubb
Sponsor: Move Treningssenter m gratis trening
NM Benkpress 2012 1# plass
NM Styrkeløft 2012 2# plass
NM Benkpress 2013 1# plass

Alder: 21 år  Høyde: 163 cm Vekt: 60

MAX:
Benkpress 127,5 Raw - 157,5(norges rekord) Norgesmester 2012
Knebøy:    150 Raw - 190
Markløft:   160 Raw - 182,5
Youtube:
http://www.youtube.com/user/Kaisindre
http://www.youtube.com/user/Kaisindre
http://www.youtube.com/user/Kaisindre
http://www.youtube.com/user/Kaisindre
http://www.youtube.com/user/Kaisindre
Bildelogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99718.0

Utlogget A. Holstad

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 670
  • Honnør: 118
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 670

  • Ihave a dream of a dream within a dream of a dream
Sv: Dusjing på treningsenter
« #107 : 01. mars 2011, 12:45 »
Jeg personlig ville aldri ha dusjet i garderoben. Om du har sett American History X, vil nok du også unngå det.
I play by my own rules, and not on anybody's rules. Not even my own.

Utlogget Citius-altus-fortius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 120
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 120

  • øh..
Sv: Dusjing på treningsenter
« #108 : 01. mars 2011, 12:52 »
 

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Dusjing på treningsenter
« #110 : 01. mars 2011, 14:33 »
Jeg personlig ville aldri ha dusjet i garderoben. Om du har sett American History X, vil nok du også unngå det.

Mange 2 meter høye nazister på gymmet ditt som liker å dominere?
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Newb92

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 430
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 430

Sv: Dusjing på treningsenter
« #111 : 01. mars 2011, 15:04 »
Jeg personlig ville aldri ha dusjet i garderoben. Om du har sett American History X, vil nok du også unngå det.

Er jo bare å banke driten ut av de som prøver seg? er det ikke derfor du trener? for å kunne banke hvem du evt måtte ønske ? Cheesy

Utlogget Tricker

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 96
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 96

Sv: Dusjing på treningsenter
« #112 : 01. mars 2011, 15:16 »
Jeg tror homofili er naturlig, men en feil fra naturens side. Naturen gjør også feil. Alle vet at det ikke skal være sånn, det kan ingen si noe på.  En annen teori som funker i mitt hode hvertfall, Hvis antall mennesker i verden formerer seg for fort, så kan det hende genene i generasjoner finner måter å løse dette på. Hvis du ikke tenner på motsatt kjønn, så lager du enkelt å greit ikke nytt avkom. Det er mange ganger i naturen funnet dyr og planter som har utviklet forskjellige måter for å hindre ukontrollert vekst av den enkelte arten, så hvorfor kan ikke dette skje hos mennesker?  

En ting er sikkert, homofili ble ikke skapt av mennesker. Ingen/få VIL være homofile hvis de fikk valget.
Dessuten, det blir ikke bedre utvalg for oss menn av mere homofili. Homofili gjelder ikke bare menn..

En annen ting jeg hørte fra en lærer på vidregående er at menn instinktivt ikke har noe imot homofile menn, fordi de ikke regnes som en konkurent når det gjelder damer og revir. Dette er altså instinktivt, har ingenting med objektiv mening om temaet.


EDIT : Mange folk her som ikke helt skjønner ordet Homofil..
Selv om du alltid har vært sammen med damer, gift med en dame i 50 år, aldri hatt sex med en mann, så kan du faktisk være homofil. Det er snakk om hva du tenner på, ikke hvilke handlinger du faktisk gjør i løpet av livet. Det betyr i praksis at jeg kan ha sex med mannfolk hele livet, uten å kalle meg homofil. Det vil da helst si at jeg har gjort det uten spesielt lyst til det. Håper folk skjønte det jeg sa nå, kan sikkert misstolkes  Smiley


Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: Dusjing på treningsenter
« #113 : 01. mars 2011, 15:29 »

Det er ingen som blir født med pedofili eller homofili, det oppstår i oppdragelsen. Det er UNATURLIG, fordi vi er ikke skapt for å ha en slik legning. RESPEKTER DET! Folk må være hva de vil for meg, men det må respekteres at man skiller mellom rett og feil legning etter hva vi er skapt for.

Å herregud, en kan jo bli gal av og diskutere med deg.

Du sitter jo her og spruter ut informasjon du IKKE HAR NOEN SOM HELST dokumentasjon på.

Temaet har blitt forsket omstendig på, ingen har funnet en konklusjon, du sitter på forum og spruter ut denne konklusjonen uten og ha noensom måte og backe det opp på.

Fordi DU tror noe så er det slik?

La forresten merke til at 90% av honnørene dine kom fra EN person, en bruker ved navn OnkelHarald eller noe.

En bruker som nesten aldri sier noe, og som jeg aldri har sett gi honnør til noen andre enn deg.

Da jeg så du hadde godt over 100 honnør fra denne såkalte "OnkelHarald"(deg selv), så fikk det meg til og klø meg i hodet og spørre meg selv;  Er du riv ruskende gal som sitter på Treningsforum med 2 bruker kontoer mens du gir honnør til deg selv?

There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Krabbatten

Sv: Dusjing på treningsenter
« #114 : 01. mars 2011, 15:36 »
Å herregud, en kan jo bli gal av og diskutere med deg.

Du sitter jo her og spruter ut informasjon du IKKE HAR NOEN SOM HELST dokumentasjon på.

Temaet har blitt forsket omstendig på, ingen har funnet en konklusjon, du sitter på forum og spruter ut denne konklusjonen uten og ha noensom måte og backe det opp på.

Fordi DU tror noe så er det slik?

La forresten merke til at 90% av honnørene dine kom fra EN person, en bruker ved navn OnkelHarald eller noe.

En bruker som nesten aldri sier noe, og som jeg aldri har sett gi honnør til noen andre enn deg.

Da jeg så du hadde godt over 100 honnør fra denne såkalte "OnkelHarald"(deg selv), så fikk det meg til og klø meg i hodet og spørre meg selv;  Er du riv ruskende gal som sitter på Treningsforum med 2 bruker kontoer mens du gir honnør til deg selv?
Du blir gal av å diskutere med meg fordi du vet jeg har rett og du har feil, men du tørr ikke innrømme det Grin

Så du hadde ikke noe bedre å si enn dette? Ikke prøv å snakk ting bort Wink Min gode kamerat OnkelHarald står nok ikke for mere enn 50% Smiley
Man kan trene bra og likevel ha dårlig fremgang. Da er det matmengden som er for lav, for maten er ikke like viktig, men enda viktigere enn treningen! Smiley

Utlogget HARDY-GUTTEN

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 385
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 385

Sv: Dusjing på treningsenter
« #115 : 01. mars 2011, 16:05 »
Denne diskusjonen handler ikke om homofili, og når jeg sa "feil legning" så mente eg ikke å tråkke noen på tærene. For det er no slik at for en hetrofil kar så er feil legning uten tvil homofil og for en homofil kar så er feil legning hetrofil.
Hva som er MEST naturlig av hetrofili og homofili er det vel egentlig liten tvil om, i hvertfall hvis man tenker på evolusjons teorien osv. Men i dagens samfunn så er homofili akseptert og da må disse dramaqueenen sette seg til ro og ikke kreve FOR mye. For homofili er vel ALDRI like naturlig som hetrofili, for da hadde det vært 3 milliarder homofile i verden, og det er det IKKE ! 

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: Dusjing på treningsenter
« #116 : 01. mars 2011, 17:43 »
Du blir gal av å diskutere med meg fordi du vet jeg har rett og du har feil, men du tørr ikke innrømme det Grin

Så du hadde ikke noe bedre å si enn dette? Ikke prøv å snakk ting bort Wink Min gode kamerat OnkelHarald står nok ikke for mere enn 50% Smiley

"Jeg har rett og du har feil"

Jeg har hørt det argumentet ett par ganger tidligere.

Sist gang var mens jeg fortsatt gikk på barneskolen.

Denne diskusjonen handler ikke om homofili, og når jeg sa "feil legning" så mente eg ikke å tråkke noen på tærene. For det er no slik at for en hetrofil kar så er feil legning uten tvil homofil og for en homofil kar så er feil legning hetrofil.
Hva som er MEST naturlig av hetrofili og homofili er det vel egentlig liten tvil om, i hvertfall hvis man tenker på evolusjons teorien osv. Men i dagens samfunn så er homofili akseptert og da må disse dramaqueenen sette seg til ro og ikke kreve FOR mye. For homofili er vel ALDRI like naturlig som hetrofili, for da hadde det vært 3 milliarder homofile i verden, og det er det IKKE ! 

Endelig ett innlegg med litt fornuft, noen som viser litt mere innsikt enn denne såkalte Herrmann.

honnør!

Case closed.
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Krabbatten

Sv: Dusjing på treningsenter
« #117 : 01. mars 2011, 17:48 »
"Jeg har rett og du har feil"

Jeg har hørt det argumentet ett par ganger tidligere.

Sist gang var mens jeg fortsatt gikk på barneskolen.
Bare kall meg barnslig du og vær fornøyd. Men du har enda ikke klart å motargumentere noen ting Smiley

Endelig ett innlegg med litt fornuft, noen som viser litt mere innsikt enn denne såkalte Herrmann.
Det var da voldsomt så elegant, "Denne såkalte Hermann" Grin
Man kan trene bra og likevel ha dårlig fremgang. Da er det matmengden som er for lav, for maten er ikke like viktig, men enda viktigere enn treningen! Smiley

Utlogget thy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 832
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 832

Sv: Dusjing på treningsenter
« #118 : 02. mars 2011, 02:52 »
Er jo bare å banke driten ut av de som prøver seg? er det ikke derfor du trener? for å kunne banke hvem du evt måtte ønske ? Cheesy

Ehm..?
Nuff said

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: Dusjing på treningsenter
« #119 : 02. mars 2011, 06:18 »
Bare kall meg barnslig du og vær fornøyd. Men du har enda ikke klart å motargumentere noen ting Smiley


Og det har du?

Om du prøver og provosere er du dårlig på det også.

Trådstarter:  Dusj.

Case closed.
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!