Skrevet av Emne: RØYKING!  (Lest 2711 ganger)

Utlogget tkopites

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 19
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 19

  • kommer seg
RØYKING!
« : 08. mars 2011, 17:42 »
har røyk veldig mye å si for styrketrening/kroppsbygning? dry
Trivsel Treningssenter

Markløft: 200 kg
Benkpress: 120 kg
Militærpress:70 kg
Foriverbøyd Roing:120 kg

født i 1993

Bildeprofil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=105687.msg1592795;topicseen#new

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: RØYKING!
« #1 : 08. mars 2011, 17:47 »
litt utenfor men hvis du røyker så stopp nå som du har sjangsen og ikke har røyka i 10-20år;) spar pengene til en feet stereo i bila istede. Nikotin gjør at blodårene trekker seg sammen, hvor vidt det går utover treninga stiller jeg meg uviten om. Generelt sier jeg til alle unge røykere, drop it while u can.

Utlogget Citius-altus-fortius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 120
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 120

  • øh..
Sv: RØYKING!
« #2 : 09. mars 2011, 17:09 »
har selv vært røykfri i 2 år snart etter å ha røyket i 5-6år og kan med trygghet foreslå at du skal ditche sneipen. Det folk sier med at man sparer penger er lite å legge merke til da pengene uansett vil gå med på noe annet, men heller slutte av helsemessige årsaker.

Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414

Sv: RØYKING!
« #3 : 09. mars 2011, 17:17 »
har selv vært røykfri i 2 år snart etter å ha røyket i 5-6år og kan med trygghet foreslå at du skal ditche sneipen. Det folk sier med at man sparer penger er lite å legge merke til da pengene uansett vil gå med på noe annet, men heller slutte av helsemessige årsaker.


Lite å legge merke til? Blir vel fort et par tusen man kan bruke på andre mer fornuftige ting, fks sette inn penger til boligsparing eller på sparekonti osv. At du presterer å kaste bort alt av ekstra inntekter på tull og vås får du ta på din egen kappe, og innstillingen din syntes jeg er veldig merkelig.


Utlogget Peblo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 373
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 373

Sv: RØYKING!
« #4 : 09. mars 2011, 17:20 »
Lite å legge merke til? Blir vel fort et par tusen man kan bruke på andre mer fornuftige ting, fks sette inn penger til boligsparing eller på sparekonti osv. At du presterer å kaste bort alt av ekstra inntekter på tull og vås får du ta på din egen kappe, og innstillingen din syntes jeg er veldig merkelig.



Hva koster en pakke røyk for tiden, 80kr(?). Er ikke vanskelig å bruke 80 kr på div annet, kaffe, lunch, dyrt kjøtt, klær osv osv. Men klart 80 kr dagen er en del i året, for all del, men ikke vanskelig å bruke det opp.
Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93934.msg1396276;topicseen#new

"Når livet er tungt og ting se mørkt ut, er det bare å sette seg ned, ta en proteinshake, så skal du se at alt går bra! Smiley

Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414

Sv: RØYKING!
« #5 : 09. mars 2011, 17:21 »
Hva koster en pakke røyk for tiden, 80kr(?). Er ikke vanskelig å bruke 80 kr på div annet, kaffe, lunch, dyrt kjøtt, klær osv osv. Men klart 80 kr dagen er en del i året, for all del, men ikke vanskelig å bruke det opp.

Men man må da vitterlig ikke bruke opp pengene sine på ting man strengt tatt ikke trenger, hvis du klarte deg uten alt dette mens du røyket hvorfor skal du absolutt sløse pengene på det etter du har sluttet?

Utlogget Citius-altus-fortius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 120
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 120

  • øh..
Sv: RØYKING!
« #6 : 09. mars 2011, 17:25 »
om man rent fysiskt setter 80 ,- for hver 20pk sigaretter inn i på sparekonto vil man såklart over lengre tid ha spart en god del penger! men om man i tenårene er som ungdommer flest økonomisk der forbruket av penger er på topp så vil de 80,- uansett gå med i noe annet som ikke vil være noe spessielt merkbart.

Jeg vil uansett bruke helsa som en viktigere gulerot til røykslutt.

Utlogget Citius-altus-fortius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 120
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 120

  • øh..
Sv: RØYKING!
« #7 : 09. mars 2011, 17:27 »
Men man må da vitterlig ikke bruke opp pengene sine på ting man strengt tatt ikke trenger, hvis du klarte deg uten alt dette mens du røyket hvorfor skal du absolutt sløse pengene på det etter du har sluttet?
skal ikke benekte for at dette er korrekt og gjennomførbart.
Men denne tankegangen hører vel til sjeldenhetene blant unge idag.

Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414

Sv: RØYKING!
« #8 : 09. mars 2011, 17:27 »
om man rent fysiskt setter 80 ,- for hver 20pk sigaretter inn i på sparekonto vil man såklart over lengre tid ha spart en god del penger! men om man i tenårene er som ungdommer flest økonomisk der forbruket av penger er på topp så vil de 80,- uansett gå med i noe annet som ikke vel være noe spessielt merkbart.
Jeg vil uansett bruke helsa som en viktigere gulerot til røykslutt.

<3

Utlogget nitramm

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 100
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 100

Sv: RØYKING!
« #9 : 09. mars 2011, 17:37 »
Min erfaring med røyk og trening er at man orker mer uten røyken. Røyka i ca. 5 år og begynte å trene for snart to år siden. Etter 2 måneder med trening slutta jeg, og opplevde at pusten ble lettere og treningen virket mye lettere. Hvorvidt dette var bare fysisk eller også psykisk vet jeg ikke, men røyking er uansett ikke bra for treningen vil jeg tørre å påstå Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!