Skrevet av Emne: Sharona skal bli fit! Bilder s. 1, 4, 6 og sammenligningsbilder side 7!  (Lest 28553 ganger)

Utlogget bibbiii

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 190
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 190

WOW!! for en forskjell!! Smiley du har vært kjempeflink!
ja, jeg er kanskje en deigklump...men den kan vel formes??

treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=110674.msg1651078;topicseen#new

Utlogget Sharonaa

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 120
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 120

WOW!! for en forskjell!! Smiley du har vært kjempeflink!

Tusen takk! Smiley


Veldig lite logging for tida, er hjemme på ferie i to mnd, så da blir det litt mindre tid på pcen Wink Men jeg trener! Trener underkropp/overkropp 2-4 ganger i uka (alt etter hva jeg får tid til). Ellers jobber jeg crazy mye og jobben er veldig fysisk aktiv så får rørt meg en del.

Vekta ligger stabilt rundt 68 kg noe jeg trives godt med! Får stadig kommentarer om hvor flott jeg har blitt, veldig gøy Smiley Maten går det greit med, eneste problemet er at familien min, som jeg bor til i sommer, er meget glad i noe søtt - HVER DAG! Så er ganske pain å holde seg unna.

Skal prøve å få logga noen økter utover uka Smiley

Utlogget Insert

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 41
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 41

  • Ett mål: NIS-tropppen!
bra innstilling, god motivasjon, og meget bra jobba Smiley (spor)

Utlogget Sharonaa

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 120
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 120

Her var det lenge siden jeg hadde vært innom. Kan vel starte med og oppsummere de siste to månedene...

Mye jobbing og mange psykiske påkjennelser. Mistet mange venner på Utøya (er selv aktiv i AUF), og i tillegg døde en jeg hadde jobbet med lenge i juni. Hadde en følelse av at trening og vanlige aktiviteter var meningsløst og ga meg ingen glede... Heldigvis forsvant denne følelsen når den første sorgen hadde lagt seg, og jeg føleler igjen litt glede i å trene Smiley

Men 2 måneder uten særlig styrketrening (1-2 ganger i uka i snitt, tvang meg selv til å opprettholde et minimum), har satt sitt preg på kroppen. Føler meg dvaskere selv om vekta har holdt seg stabil på 68 kg. Har heller ikke gjort noe særlig kondisjonstrening og merker at pusten er enda tyngre (har astma).

Men jeg har satt meg noen nye mål for de neste ukene:
- Ikke kaloriunderskudd, jeg vil bli sterkere! Ligge stabilt på vedlikeholdsnivå
- Proteiner til hvert måltid
- Splitt på underkropp/overkropp, styrketrening 4 ganger i uka (3 om det er veldig travelt)
- 2 intervalltreninger i uka, få opp kondisjonen igjen
- Bli en jævel på knebøy Wink har ikke økt særlig på styrke de siste månedene (og tapt litt styrke i sommer). Ingenting er så awesome som jenter som repper 80 kg i knebøy!
- Ha det gøy! Gjøre øvelser som jeg synes er greie og utføre kondisjonstrening som gir meg glede Smiley

Kommer tilbake litt senere med hvordan jeg vil sette opp styrketreningen. Kommer ikke til å telle kalorier/fordelinger av prot/fett/karbs, vil ikke bli hysterisk! Smiley Satser heller på sunn fornuft.

Utlogget Sharonaa

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 120
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 120

Første intervalløkt på over 2 måneder...

60 minutter puls intervall med 6 * 4-6 min intervaller. Dødshardt og det så ut som jeg hadde løpt maraton etterpå :p Men utrolig godt! Kanskje ikke kondisen er så veldig ille alikevell Smiley

Utlogget eyzteinn

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 84
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 84

  • Fysioterapeut som studerer styrkeløft
Velkommen tilbake!

Du feila ikkje før du slutta, så på an igjen! 80 kg i bøy før sommaren 2012?  biggrin
All-time high: Bøy: 100 kg. Benk: 85 kg. Mark: 140 kg. Press: 60 kg

Pr dags dato: Mark: 3x5x135 Bøy: 3x5x 50 Styrkevending: 2x3x70 Benk: 3x5x70. Press: 3x5x47.5


Har som mål å verta Noregs Sterkaste 100-åring i 2082, i bøy, benk, mark og press. Driv no og byggjer opp styrken etter eit skulderproblem, og ein meniskskade.

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget Sharonaa

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 120
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 120


En av mine favorittsanger i "ungdomstida" - derav navnet Wink



Velkommen tilbake!

Du feila ikkje før du slutta, så på an igjen! 80 kg i bøy før sommaren 2012?  biggrin

Takk for det Smiley Selv om jeg ikke er helt tilbake i rutiner enda. Men nå har jeg i det minste tid og lyst, så da er det "bare" gjennomføringen som gjenstår Wink  80 kg i bøy til neste sommer hadde vært veldig gøy! Men tror jeg må sette meg et mål til jul først. Men vet ikke helt hva det målet skal være.


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!