Skrevet av Emne: Styrketrening om morgenen  (Lest 1236 ganger)

Utlogget firefireto

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 130
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 130

Styrketrening om morgenen
« : 17. mars 2011, 15:08 »
Tenkte å begynn å trene før jobb om morgenen.
Da på fastende mage, men ta en frukt og pre-workout før trening å xtend(bcaa) mens jeg trener 2 av dagene.
Å Xtend og frukt før trening de 2 andre dagene.
Hva tenker dere om dette? bør jeg ta xtend før trening på alle dagene å bare drikke vanlig vann mens jeg trener eller er det ok å gjøre det slik jeg har tenkt.
Blir å ta proteinshake med l-glutamine pluss noe karbs etter hver trening.

Og hvilken frukt anbefaler dere at jeg tar før treningen?

Vil jeg ha en nedgang i styrke når jeg trener slik uten noe mat i magen eller?

Vet det vart litt rotete skreve, men bare å spør om hva som er uklart så prøver jeg å forklare bedre.

Takk for svar

Utlogget PhilLynott

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 039
  • Honnør: 173
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 039

Sv: Styrketrening om morgenen
« #1 : 20. mars 2011, 11:54 »
Jeg ville ha lagt til en proteinshake før trening sammen med frukten. BCAA'en ville jeg ha hatt med meg på trening og drukket mens jeg trente.
Hvis man har et proteinmåltid før trening hjelper dette bedre på restitusjonen enn en shake etterpå faktisk!

"Delivery of amino acids has been shown to be significantly greater during the exercise bout when consumed pre-workout than after exercise (Tipton, 2001). There is also a significant difference in amino acid delivery in the 1st h after exercise, with the pre-exercise protein drink providing a significant advantage. Net amino acid uptake across the muscle is twice as high with a pre-workout protein drink as compared to consuming it after. Phenylalanine disappearance rate, an indicator of muscle protein synthesis from blood amino acids, was significantly higher when amino acids were taken pre-workout. These results indicate that the response of net muscle protein synthesis to consumption of a protein solution immediately before resistance exercise is greater than when the solution is consumed after exercise. This is primarily because of an increased delivery of amino acids to the muscle. "
http://www.thinkmuscle.com/articles/haycock/hsn-01.htm
Thin Lizzy!
BP: 128
KB: 150
ML: 180

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!