Skrevet av Emne: Magnus samuelson DVD??  (Lest 4329 ganger)

Utlogget Benpressmannen

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 5 317
  • Honnør: 584
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 317

  • Anabol, endogen trainee
Magnus samuelson DVD??
« : 28. mai 2004, 20:14 »
Er det noen som har sett den DVD med Magnus Samuelson som man får med når man kjøper protein fra GG?



Mine rekorder:
Bøy: 240kg - Benk: 185kg - Mark: 250kg @ 100kg
Bøy: 250kg - Benk: 185kg - Mark: 260kg @ 90kg
Bøy: 260kg - Benk: 165kg - Mark: 265kg @ 87.5kg
Bøy: 274kg - Benk: 170Kg - Mark: 280kg @ 90kg

ADIDAS Mila 21/6-07: 1t 3m @ 100kg
Polar natt Mila 5/1-08: 1t 1m @ 90kg & syk
ADIDAS Mila 21/6-08: 1t 4m @ 90kg & en sko som ikkje va helt "med"

Ibestad Strongshow 26/7-08 - 5. plass


Mange snakker om å gjøre noe, få gjør det de sier!

Utlogget Benpressmannen

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 5 317
  • Honnør: 584
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 317

  • Anabol, endogen trainee
SV: Magnus samuelson DVD??
« #1 : 28. mai 2004, 20:18 »
Den skal vist vise trening, konkuranse og kosthold etc....


Mine rekorder:
Bøy: 240kg - Benk: 185kg - Mark: 250kg @ 100kg
Bøy: 250kg - Benk: 185kg - Mark: 260kg @ 90kg
Bøy: 260kg - Benk: 165kg - Mark: 265kg @ 87.5kg
Bøy: 274kg - Benk: 170Kg - Mark: 280kg @ 90kg

ADIDAS Mila 21/6-07: 1t 3m @ 100kg
Polar natt Mila 5/1-08: 1t 1m @ 90kg & syk
ADIDAS Mila 21/6-08: 1t 4m @ 90kg & en sko som ikkje va helt "med"

Ibestad Strongshow 26/7-08 - 5. plass


Mange snakker om å gjøre noe, få gjør det de sier!

2strong

  • Gjest
SV: Magnus samuelson DVD??
« #2 : 28. mai 2004, 21:10 »
Nei, men jeg så Svend Karlsen sin treningsvideo idag og det er det råeste jeg har sett !  buttrock

Vektene han kjører med er mildt sagt imponerende ( 370 x 3 mark, 500 kg dekk flipp etc...etc... ).
Blir man ikke inspirert til å trene av dette så vet ikke jeg !?!  Markløft

Har ikke sett Magnus sin video, men er den like bra som Svend sin så blir dette bra !  Cheesy

Utlogget Bamse Bjørn

  • Treningsforum Crew
  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 686
  • Honnør: 189
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 686

SV: Magnus samuelson DVD??
« #3 : 29. mai 2004, 13:14 »
Såg i dag på ironmind sine sider at Magnus Samuelson har lukket coc nr 4 i år.

Når det gjelder Svend Karlsen sin video så sei ryktet at han bruker nokre juksevekter i vidoen slik at det egentlig ligger bare 330 kg på stanga i mark.
Heller stor og kjapp enn liten og slapp!

Sterk, blid og dopingfri! Smiley


2strong

  • Gjest
SV: Magnus samuelson DVD??
« #4 : 29. mai 2004, 13:32 »
Såg i dag på ironmind sine sider at Magnus Samuelson har lukket coc nr 4 i år.

Når det gjelder Svend Karlsen sin video så sei ryktet at han bruker nokre juksevekter i vidoen slik at det egentlig ligger bare 330 kg på stanga i mark.

Personlig så tviler jeg ikke på noen av vektene han brukte i videoen... Ut ifra det jeg så da jeg var på besøk til ham, så er han kapabel til det meste når det kommer til styrke !  buttrock

PS. Alle som greier å sertifisere seg på CoC #4 har et umenneskelig grep !
Tenkte at jeg skulle prøve å gå for #4 etter at jeg tok #3, men realisten i meg sa at det var umulig.  Undecided

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

SV: Magnus samuelson DVD??
« #5 : 29. mai 2004, 13:40 »


Personlig så tviler jeg ikke på noen av vektene han brukte i videoen... Ut ifra det jeg så da jeg var på besøk til ham, så er han kapabel til det meste når det kommer til styrke !  buttrock

PS. Alle som greier å sertifisere seg på CoC #4 har et umenneskelig grep !
Tenkte at jeg skulle prøve å gå for #4 etter at jeg tok #3, men realisten i meg sa at det var umulig.  Undecided

Jeg så på lag VM i strongman på eurosport i går kveld, hvor bl.a. Meszaros var med. I power stairs så brukte de vekter på 300 kg og 350 kg!!! Meszaros nærmest spratt opp alle 6 trinnene med 350 kg. Helt sykt! Den beste av de andre tror jeg klarte ett trinn med 350 kg. Sven Karlsen er sterk i markløft, men klarte ikke første trinnet...

Forresten så kom kommentatoren med noen merkelig uttalelser i forhold til verdensrekorden i markløft. Han sa at rekorden var 425 kg (han tenker da sikker på rekorden i WPO), at Meszaros var "former world record holder in the deadlift" med 412,5 kg.

Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Svend Viking Karlsen

  • Verdens Sterkeste Mann 2001
  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 249
  • Honnør: 238
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 249

SV: Magnus samuelson DVD??
« #6 : 29. mai 2004, 15:24 »
Jeg liker ikke å måtte skrive på slike forum, men føler jeg må forklare litt. biggrin

Jeg reiser ca 150 dager i året for å konkurrere og gjøre oppvisninger. Det gjør at man noen ganger ikke er helt i topp slag, jeg nærmer meg tross alt 40 år nå . Men det er gøy å se at så mange av dere har formeninger om meg  biggrin Å vil få takke alle dere som heier på meg, det varmer en gammel sliten kropp  Grin
Og for å stoppe denne diskusjonen om markløften min gjorde jeg følgende på trening ved Kristiansand Styrkeløft  Klubb i år : 3 reps på 380 kg . Samt siste økt føre Arnold Classic : 1 reps på 400 kg, startet reps nr 2, men fikk en skade i hammstring da !
Hvis noen tviler på min styrke er de hjertlig velkommne til å ta en økt med meg når jeg er i landet  >Cheesy

Svend Karlsen  Afro


Verdens Sterkeste Mann 2001
www.viking-power.no


Sjef for Legger uten grenser (57 cm @ 137 kg KV)

Utlogget kick_ass

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 557
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 557

SV: Magnus samuelson DVD??
« #7 : 29. mai 2004, 15:26 »
Jeg liker ikke å måtte skrive på slike forum, men føler jeg må forklare litt. biggrin

Jeg reiser ca 150 dager i året for å konkurrere og gjøre oppvisninger. Det gjør at man noen ganger ikke er helt i topp slag, jeg nærmer meg tross alt 40 år nå . Men det er gøy å se at så mange av dere har formeninger om meg  biggrin Å vil få takke alle dere som heier på meg, det varmer en gammel sliten kropp  Grin
Og for å stoppe denne diskusjonen om markløften min gjorde jeg følgende på trening ved Kristiansand Styrkeløft  Klubb i år : 3 reps på 380 kg . Samt siste økt føre Arnold Classic : 1 reps på 400 kg, startet reps nr 2, men fikk en skade i hammstring da !
Hvis noen tviler på min styrke er de hjertlig velkommne til å ta en økt med meg når jeg er i landet  >Cheesy

Svend Karlsen  Afro

2thumbsup
Det ordner seg for greie gutter.

Utlogget L2-CaStLe

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 635
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 635

SV: Magnus samuelson DVD??
« #8 : 29. mai 2004, 15:26 »
VikingPower!¤%"#%#
Bøy: 130 (uten drakt) - januar'06
Benk: 107,5 (uten skjorte) - juni'05
Mark: 205 (uten drakt) - juni'05

Utlogget jens-mulla

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 786
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 786

  • nice guys finish last
SV: Magnus samuelson DVD??
« #9 : 29. mai 2004, 15:32 »
Viking Markløft Power
question everything

Utlogget Bamse Bjørn

  • Treningsforum Crew
  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 686
  • Honnør: 189
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 686

SV: Magnus samuelson DVD??
« #10 : 29. mai 2004, 15:33 »
Jeg liker ikke å måtte skrive på slike forum, men føler jeg må forklare litt. biggrin

Jeg reiser ca 150 dager i året for å konkurrere og gjøre oppvisninger. Det gjør at man noen ganger ikke er helt i topp slag, jeg nærmer meg tross alt 40 år nå . Men det er gøy å se at så mange av dere har formeninger om meg  biggrin Å vil få takke alle dere som heier på meg, det varmer en gammel sliten kropp  Grin
Og for å stoppe denne diskusjonen om markløften min gjorde jeg følgende på trening ved Kristiansand Styrkeløft  Klubb i år : 3 reps på 380 kg . Samt siste økt føre Arnold Classic : 1 reps på 400 kg, startet reps nr 2, men fikk en skade i hammstring da !
Hvis noen tviler på min styrke er de hjertlig velkommne til å ta en økt med meg når jeg er i landet  >Cheesy

Svend Karlsen  Afro

Kjekt å få det oppklart. Rykter kan en aldri stole på Wink

Var et slikt svar eg håpte på siden eg nevnte det i sted.

Når det er sagt så er eg mektig imponert over dine resultater og tviler ikkje på at du er i stand til å løfte det du her nevner. Du har bevist så mange ganger tidligere kva du er god for.

Kjør på og lykke til i videre satsing!
Heller stor og kjapp enn liten og slapp!

Sterk, blid og dopingfri! Smiley


Utlogget kick_ass

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 557
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 557

SV: Magnus samuelson DVD??
« #11 : 29. mai 2004, 15:45 »
apropos rykter så lurer jeg på om du kan bekrefte å du løftet 10x300kg i knebøy i mandal for ikke så lenge siden? hørte daniel løftet 350 på samme trening. hadde vært greit om du bekreftet dette, så slipper man å spre rykter som ikke stemmer. fint å høre fra en som var der  Wink
Det ordner seg for greie gutter.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

SV: Magnus samuelson DVD??
« #12 : 29. mai 2004, 15:51 »
Jeg liker ikke å måtte skrive på slike forum, men føler jeg må forklare litt. biggrin

Jeg reiser ca 150 dager i året for å konkurrere og gjøre oppvisninger. Det gjør at man noen ganger ikke er helt i topp slag, jeg nærmer meg tross alt 40 år nå . Men det er gøy å se at så mange av dere har formeninger om meg  biggrin Å vil få takke alle dere som heier på meg, det varmer en gammel sliten kropp  Grin
Og for å stoppe denne diskusjonen om markløften min gjorde jeg følgende på trening ved Kristiansand Styrkeløft  Klubb i år : 3 reps på 380 kg . Samt siste økt føre Arnold Classic : 1 reps på 400 kg, startet reps nr 2, men fikk en skade i hammstring da !
Hvis noen tviler på min styrke er de hjertlig velkommne til å ta en økt med meg når jeg er i landet  >Cheesy

Svend Karlsen  Afro


380x3 og nesten 400x2 er rått! Jeg var på NM i bygging en gang og da var du på scena og nevnte at du hadde dratt 400x2 (eller var det 400x5? Husker ikke helt).

Når det gjelder power stairs så tenkte jeg at du ikke var helt i slag der, mens Meszaros sikkert var i knallform, siden dere er omtrent like sterke i mark begge to. Super Mario sleit med 350, men han er vel ikke så sterk i mark som dere?

Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
SV: Magnus samuelson DVD??
« #13 : 29. mai 2004, 16:15 »
jeg bøyer meg i støvet for svends prestasjoner Smiley

STOR IDRETTSMAN, SOM GJØR EN BRA FIGUR UTAD I VERDEN:)

SVENDS STYRKE I STYRKELØFTENE ELLER ØVELSENE HAR JEG ALDRIG TVILT PÅ headbang

LYKKE TIL VIDERE I ÅR SVEND Smiley


Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

2strong

  • Gjest
SV: Magnus samuelson DVD??
« #14 : 29. mai 2004, 16:28 »
Sitat
Jeg liker ikke å måtte skrive på slike forum, men føler jeg må forklare litt.

Jeg reiser ca 150 dager i året for å konkurrere og gjøre oppvisninger. Det gjør at man noen ganger ikke er helt i topp slag, jeg nærmer meg tross alt 40 år nå . Men det er gøy å se at så mange av dere har formeninger om meg   Å vil få takke alle dere som heier på meg, det varmer en gammel sliten kropp 
Og for å stoppe denne diskusjonen om markløften min gjorde jeg følgende på trening ved Kristiansand Styrkeløft  Klubb i år : 3 reps på 380 kg . Samt siste økt føre Arnold Classic : 1 reps på 400 kg, startet reps nr 2, men fikk en skade i hammstring da !
Hvis noen tviler på min styrke er de hjertlig velkommne til å ta en økt med meg når jeg er i landet 

Svend Karlsen


Bra at du oppklarte disse falske ryktene... Jeg har aldri tvilt på det du gjør.  Smiley

PS. Takk for en meget inspirerende video !  buttrock

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!