Skrevet av Emne: Gymgrossiten "Whey-80" vs Proteinfabrikken "100% Whey Protein"  (Lest 18039 ganger)

Utlogget Proteinmannen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 396
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 396

  • :D
Merkelig at dere ikke heller bruker litt ekstra kroner og kjøper produkter som faktisk smaker godt og er av høyere kvalitet..

Etter at jeg prøvde varene fra tech nutrition har jeg aldri kjøpt noe annet. De stiller i en helt annen klasse enn både proteinfabrikken og gymgrosisten..

Tech Nutrition har jo noe av det jæ..ste smaken på hele jord!! Da hadde jeg heller gått for kylling, tunfisk og biff blendet sammen med litt mintsjokolade fra GG Tongue
Weightlifter3 + Food = bodybuilder

Utlogget treningssnabben

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 624
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 624

Til dere som bruker GG sitt proteinpulver, hvilke smaker anbefaler dere?

Jeg tenkte å benytte meg av 4x4kg tilbudet, ta en med sjokolade, en med jordbær og en med bringebær.. den siste er jeg litt usikker på!  noen som har noen spesielle favoritter? Smiley)

Utlogget Citius-altus-fortius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 120
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 120

  • øh..
Til dere som bruker GG sitt proteinpulver, hvilke smaker anbefaler dere?

Jeg tenkte å benytte meg av 4x4kg tilbudet, ta en med sjokolade, en med jordbær og en med bringebær.. den siste er jeg litt usikker på!  noen som har noen spesielle favoritter? Smiley)
sverger til sjokolade, var også en periode de hadde noe som "vanilje/lime" eller lignende, smakte som vanilje-is, rene drømmen. Men sjokolade er safè

Utlogget The Pink Panther

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 158
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 158

Til dere som bruker GG sitt proteinpulver, hvilke smaker anbefaler dere?

Jeg tenkte å benytte meg av 4x4kg tilbudet, ta en med sjokolade, en med jordbær og en med bringebær.. den siste er jeg litt usikker på!  noen som har noen spesielle favoritter? Smiley)

Har prøvd sjoko, jordbær og bringebær. Alle er gode, men bringebær er favoritten! Tror det er viktig å finne et par smaker du liker, jeg går ihvertfall lei etter 4kg med en smak, så variasjon er tingen for min del Smiley

Utlogget treningssnabben

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 624
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 624

Har prøvd sjoko, jordbær og bringebær. Alle er gode, men bringebær er favoritten! Tror det er viktig å finne et par smaker du liker, jeg går ihvertfall lei etter 4kg med en smak, så variasjon er tingen for min del Smiley

Bestilte nettopp 4kg bringebær, 4kg jordbær, 4kg sjoko og 4kg banan Cheesy håper de er gode! Kjøpte 4 forskjellige, i såpass store mengder, så jeg kan variere Smiley)

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Bestilte nettopp 4kg bringebær, 4kg jordbær, 4kg sjoko og 4kg banan Cheesy håper de er gode! Kjøpte 4 forskjellige, i såpass store mengder, så jeg kan variere Smiley)

Huff, banan skulle du aldri ha bestillt. Menmen Smiley
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget The Pink Panther

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 158
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 158

Huff, banan skulle du aldri ha bestillt. Menmen Smiley

Har hørt litt blandet om banan jeg også,  men har hørt at sjokobanan (1 scoop av hver ish, kanskje litt mer sjoko) vistnok skal være et godt alternativ hvis bananen ikke faller helt i smak Smiley

Utlogget treningssnabben

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 624
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 624

Huff, banan skulle du aldri ha bestillt. Menmen Smiley

Snakka med en kompis, og han hadde bare kjøpt banan, og den var visst helt grei Tongue

Utlogget MirkoCroCop

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 61
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 61

  • hææ
mintsjokolade er å anbefale! smaker syykt digg! bestilte uheldigvis 16kg sjokolade Sad men er god den også Cheesy
19 år Smiley
180cm
86kg lett
 
KB: 180
BP: 137,5
ML: 230

totalt 547,5kg

vil bli stoooooooor

Utlogget treningssnabben

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 624
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 624

mintsjokolade er å anbefale! smaker syykt digg! bestilte uheldigvis 16kg sjokolade Sad men er god den også Cheesy

mintsjokoladen er god? wtf, hørte den var fæææl.., synes faktisk den hørtes ganske ille ut og Tongue

Utlogget mike93

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 187
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 187

jeg har whey 80 vanilje. Smaker helt greit, men ikke noe wow akkurat, men går ned. Er jo heller ikke meningen at det skal smake som det beste du har smakt så..
En kompis har sjokolade, og jeg har en sample med jordbær, får prøve alle etterhvert å se hva som er best.

Utlogget MirkoCroCop

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 61
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 61

  • hææ
mintsjokoladen er god? wtf, hørte den var fæææl.., synes faktisk den hørtes ganske ille ut og Tongue

Jeg personlig angrer på at jeg ikke valgte mintsjokolade, jeg syntes den er digg Wink heldigvis er folk forskjellige :v
19 år Smiley
180cm
86kg lett
 
KB: 180
BP: 137,5
ML: 230

totalt 547,5kg

vil bli stoooooooor

Utlogget mike93

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 187
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 187

Jeg personlig angrer på at jeg ikke valgte mintsjokolade, jeg syntes den er digg Wink heldigvis er folk forskjellige :v

Ja heldigvis Wink

Er nok ikke uten grunn at de har den smaken.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!