Skrevet av Emne: Kroppsvekt Program.  (Lest 1306 ganger)

Utlogget tarantino

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

Kroppsvekt Program.
« : 05. april 2011, 19:08 »
Hei, jeg har bestemt meg for å trene med kun kroppsvekt fremover for å prøve noe nytt, men jeg er litt usikker på hvordan jeg skal sette det opp og hva en naturlig progresjon vil være.  Jeg kan ikke trene dips pga en skade, så den øvelsen er desverre uaktuell.

Akuratt nå tar jeg 12 chins, 30 push og 50 situps. Jeg tenker å kjøre sirkeltrening for å få mest mulig utbytte, men jeg er litt usikker på hvor mange reps jeg skal kjøre per set osv. Hvis noen hadde hatt noen innspill hadde det vært flott!


Utlogget 3sp3n

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 960
  • Honnør: 69
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 960

Sv: Kroppsvekt Program.
« #1 : 05. april 2011, 19:14 »
Hei, jeg har bestemt meg for å trene med kun kroppsvekt fremover for å prøve noe nytt, men jeg er litt usikker på hvordan jeg skal sette det opp og hva en naturlig progresjon vil være.  Jeg kan ikke trene dips pga en skade, så den øvelsen er desverre uaktuell.

Akuratt nå tar jeg 12 chins, 30 push og 50 situps. Jeg tenker å kjøre sirkeltrening for å få mest mulig utbytte, men jeg er litt usikker på hvor mange reps jeg skal kjøre per set osv. Hvis noen hadde hatt noen innspill hadde det vært flott!



Jeg ville lagt til til variasjoner, aka front lever ( tucked inn går også fint ) typewriter pull ups, muscle ups, hanging leg raises +++

Utlogget Eirik Sandvik

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 700
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 700

Sv: Kroppsvekt Program.
« #2 : 07. april 2011, 00:48 »
Mye som kan gjøres her og sirkeltrening er absolutt en fin mulighet, selv om du også burde legge inn mer direkte tung trening av f.eks. chins og pushupsvarianter.

Du har gode alternativer i burpees, split jumps, jumping jacks, ettbeinsøvelser og variantene 3sp3n nevner + mye mye mer, når det kommer til sirkeltrening. Alt avhenger av treningsmål. Wink

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!