Skrevet av Emne: Kjærlighetssorg og trening, dårlig kombinasjon?  (Lest 13045 ganger)

Utlogget ^Th0mas^

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 787
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 787

Siden desember har jeg hatt en tøff periode i livet mitt på grunn av ei jente som jeg var sammen med i nesten 3 år, dette har desverre gått veldig ut over kosthold og trening, og det vil ingen ende ta.

Det begynte med at vi hadde vært sammen i ca 2 1/2 år. Vi hadde en relativt fin jul sammen, og i julegave til henne spanderte jeg flybillett på henne ned til Oslo. Hun hadde så veldig lyst å møte bestevenninnen hennes som bor der, så tenkte det ville være en fin gave til henne.

Ca en uke etter hun var ankommet Oslo ble hun veldig rar. Hun var ikke lenger like glad over at jeg ringte henne, og hun ble veldig fjern. Etterhvert sendte hun SMS`er i 01-02 tiden om natten om at hun ble å legge seg, selv om hun var på fest. Hun var også tydelig på at jeg ikke måtte ringe å vekke henne etter at hun hadde lagt seg, noe som aldri har vært noe problem tidligere. Hun hadde i tillegg så lyst å være der lengre, så jeg brukte til og med penger på å forlenge oppholdet hennes, samt sende henne mer lommepenger, og hva tror dere den tiden ble brukt på?

Noen dager etter at hun kom tilbake gjorde hun det slutt med meg. Jeg valgte å konfrontere henne med oppførselen henne, og klarte omsider å "knekke" henne. Joda, hun hadde vært utro. Verden min raste selvfølgelig sammen, og etter å ha kjeftet henne huden full bestemte vi oss for å være venner.

Men det stopper ikke her. Dette vennskapet er ikke som normale vennskap. Hun tilbyr venner med frynsegoder, noe jeg har vært dum nok til å akseptere ettersom jeg har store følelser for henne. Samtidig sier hun ting som at "kanskje ting ordner seg mellom oss", "jeg trenger tid til å se hvordan ting går", "nå føler jeg at alt går bedre" osv. Dette gir meg motivasjon til å fortsette, men samtidig vet jeg at hun flørter og viser seg på webcamera til gutter hun har lagt til MSN sin. Det plager henne heller ikke at noen av disse har dame eller rett og slett kun er ute etter å se henne naken/ha sex med henne. Det kan rett og slett bare virke som hun liker oppmerksomheten samtidig som jeg gir henne tryggheten hun vil ha.

Dette er rett og slett en bedriten situasjon å være i. Jeg vil at ting skal fungere, men dette tærer på kropp og sjel.

En av grunnene til at jeg vil ting skal fungere er fordi jeg er så glad i henne og familien hennes, spesielt foreldrene og tantungene hennes. Jeg jobber natt, så jobben er veldig usosial, og ettersom det er turnus har jeg mye fri når jeg først har fri.

Har noen vært i samme felle?

Utlogget veslekardia

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 669
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 669

  • Jeg er minst! Jeg er minst!
Hvis du ikke skjønner hva hun gjør, les det du skriver én gang til... med et par objektive øyne! Hun vil ikke ha deg, men hun utnytter til fulle at du vil ha henne Wink. Våkn opp.
155.6 cm (går stadig nedover)
58 kg (går stadig oppover)
34 år (går bare én vei)
  innocent
Bedre å være liten og søt,
enn stor og stygg.


<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113464.msg1696547#msg1696547> Logg [/url]

Utlogget ^Th0mas^

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 787
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 787

Jeg lever ikke akkurat i fornektelse. Men før kranglet vi en del, mye av dette var min feil. Jeg har endret litt på dette, og siden har vi kranglet veldig, veldig lite. Det er først etter dette at hun har åpnet øynene og sagt at hun nå er interessert i å se hvordan ting går fremover.

Utlogget veslekardia

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 669
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 669

  • Jeg er minst! Jeg er minst!

Jeg lever ikke akkurat i fornektelse. Men før kranglet vi en del, mye av dette var min feil. Jeg har endret litt på dette, og siden har vi kranglet veldig, veldig lite. Det er først etter dette at hun har åpnet øynene og sagt at hun nå er interessert i å se hvordan ting går fremover.

vel. det er hun ikke Wink.
155.6 cm (går stadig nedover)
58 kg (går stadig oppover)
34 år (går bare én vei)
  innocent
Bedre å være liten og søt,
enn stor og stygg.


<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113464.msg1696547#msg1696547> Logg [/url]

Utlogget veslekardia

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 669
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 669

  • Jeg er minst! Jeg er minst!

vel. det er hun ikke Wink. noen forhold går ikke, selvom man overbeviser seg selv om at det kan.
155.6 cm (går stadig nedover)
58 kg (går stadig oppover)
34 år (går bare én vei)
  innocent
Bedre å være liten og søt,
enn stor og stygg.


<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113464.msg1696547#msg1696547> Logg [/url]

Utlogget ^Th0mas^

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 787
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 787

Som du så i første innlegget mitt, veslekardia... Jeg er en veldig dum og utnyttbar person med svak vilje. Wink ... Forklaring... Kjærlighet for dummies..

Utlogget veslekardia

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 669
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 669

  • Jeg er minst! Jeg er minst!
Som du så i første innlegget mitt, veslekardia... Jeg er en veldig dum og utnyttbar person med svak vilje. Wink ... Forklaring... Kjærlighet for dummies..

man må feile noen ganger før man lykkes Wink. legg det på minnet for hvordan kjærlighet IKKE skal være til neste gang i stedet. tren heller hardt som faen mens det gjør vondt. og når det har gått over, fortsetter du å trene hardt som faen Wink
155.6 cm (går stadig nedover)
58 kg (går stadig oppover)
34 år (går bare én vei)
  innocent
Bedre å være liten og søt,
enn stor og stygg.


<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113464.msg1696547#msg1696547> Logg [/url]

Utlogget plebinho

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 44
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 44

man må feile noen ganger før man lykkes Wink. legg det på minnet for hvordan kjærlighet IKKE skal være til neste gang i stedet. tren heller hardt som faen mens det gjør vondt. og når det har gått over, fortsetter du å trene hardt som faen Wink

Enig her, veslekardia.

Det jeg gjorde var bare å trene som faen, gikk opp masse kilo og la på meg muskler. Gjorde underverker for både selvtillit og selvfølelse. Man sperrer kjærlighetssorgen litt ute når man trener - noe du kommer til å merke om du bare kjører på.
Bodybuilder og kostholdsekspert boende i Oslo. Deltidsskribent for nettsiden Billigproteinpulver.com og jobber med kosthold og trening for et privat firma på dagtid. Bare spør hvis du lurer på noe. Smiley

Utlogget ^Th0mas^

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 787
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 787

Takk for tipset! Skal kjøre på !!! Cheesy

Utlogget veslekardia

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 669
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 669

  • Jeg er minst! Jeg er minst!
Enig her, veslekardia.

Det jeg gjorde var bare å trene som faen, gikk opp masse kilo og la på meg muskler. Gjorde underverker for både selvtillit og selvfølelse. Man sperrer kjærlighetssorgen litt ute når man trener - noe du kommer til å merke om du bare kjører på.

har hatt kjærlighetssorg jeg og Wink. begynte å trene, kom dit jeg er nå, glemte drittsekken så totalt sett ble det vinn-vinn! Wink

lykke til Cheesy
155.6 cm (går stadig nedover)
58 kg (går stadig oppover)
34 år (går bare én vei)
  innocent
Bedre å være liten og søt,
enn stor og stygg.


<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113464.msg1696547#msg1696547> Logg [/url]

Utlogget Kavring1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 760
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 760

Sv: Kjærlighetssorg og trening, dårlig kombinasjon?
« #10 : 25. april 2011, 18:09 »
konsentrere seg hardcore om treningen sperrer følelser ute. La treningen bli utveien din fra kjærlighet sorgen! få masse fremgang og tren hardt

Utlogget ZooR

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 659
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 659

  • Spiser fordi jeg MÅ, ikke fordi jeg er sulten!
Sv: Kjærlighetssorg og trening, dårlig kombinasjon?
« #11 : 25. april 2011, 18:20 »
har det presist likt som deg thomas, er helt fucked up. vi har fortsatt kontakt noe som ikke er bra, men snakkes mindre og mindre. Prøver bare å trene på som fyy. tenk på alt negativt når du løfter bruk det til din fordel. Jeg har økt fra 135kg i benk til ny pers 150kg idag.

Konklusjon: Tren på, jeg har det ihvertfall ikkenoe verre! får spm om jeg har bola hver gang jeg er på byn nå, morro  Grin
Benkpress: 1x150kg
Militærpress/smith: 5x5x92.5kg
Markløft: 4x170kg (2 år siden)
Knebøy: 1x205kg (1 år siden) Jumpers knee
Chins: 13

22 år.



Loggen
[url=http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=73091.msg1018843#msg1018843

Bildeprofil

Utlogget wretch86

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 68
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 68

Jeg får ut mye frustrasjon og sinne når jeg trener.. Deilig!

Dropp henne!
Finn heller ei som støtter deg i det du driver med og som kanskje har litt samme interesse.
Jeg og typen trener like mye, og begge er opptatt av kothold. Trener ofte sammen, veldig koselig!  biggrin
Live your own life, for you will die your own death

Utlogget Auk92

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 151

  • FORUMTROLL!
wow, på tide å åpne opp øynene selv om det jeg akkurat leste kan bryte ned hvilken som helst person. Men bare les det du skrev, og da skjønner hvilken som helst person at det der ikke er ekte lykke.
its gonna be LEEEGEN.... wait for it ..... DARY!

bildelogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=95560.msg1422281;topicseen#new

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!