Skrevet av Emne: [BILDER] Motivasjon/håp for folk med FETT på kroppen! (17år gammel)  (Lest 12372 ganger)

Martin S Berzerk

  • Gjest
gleder meg til å se opptaderings bildene Cheesy

Utlogget Playger

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 46
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 46

Folkens, jeg har ikke oppdatert med nye biler og verken startet på ny bulk, grunnen er som følge;

Har fått ; Winged scapula, som følge av en ryket/skadet nervecelle "long thoracic nerve"


SÅ har konstante smerter i skuldern under trening og kan derfor ikke lenger forholde meg til de programmene jeg har prøvd ut før jeg dro til lege med skulderen.


Vet ikke lenger om jeg kan love like intensive forandringer som på de forgie bildene. Kroppen ser per dags dato mye bedre ut, men ikke så ekstremt langt ifra de gamle bildene.


Håper på å fortsette med samme antall treningstimer, og vil muligens satse mer på kondisjon og rygg/latissimus, så tross alt kan det jo fortsatt bli mange synlige resultater, men kan ikke love noe ettersom at smerten svekker motivasjonen Sad

Utlogget Playger

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 46
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 46

gleder meg til å se opptaderings bildene Cheesy

Takk, det støtter Smiley

Har ikke trent noe særlig i det siste, begynner å dette litt ut av det pga ryggskaden Sad trener forebyggende men kan ikke begynne normalt eller for fult før visse muskler som kan erstatte nervescenen er i sitt ess.


Martin S Berzerk

  • Gjest
supert!! stå på videre!!

Utlogget Quasar

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 131

  • Dualle steidn, jordeple og tjokke hosse
Ja ser veldig bra ut :> Husker mens jeg var på deff så var det motiverende å se på andre sine FØR/ETTER bilder, leita etter en slik tråd på treningsforum.no da, men fant nada.
Skulle absolutt vært en slik.
- A day without sunshine is like, you know, night.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!