Skrevet av Emne: Osama Bin Laden er tatt.  (Lest 38047 ganger)

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Osama Bin Laden er tatt.
« #120 : 05. mai 2011, 18:17 »
Har du snakket med dem selv?

Nei, jeg har ikke det. Har du snakket med familien til Michael Jackson? Hvis ikke, hvordan vet vi at han faktisk er død? Det er utrolig hva folk gjør for penger... jeg tror Michael fremdeles er i live, han faket sin egen død for å øke platesalget, noe han lyktes med big time. Nå sitter han på en øde øy i stillehavet og sipper mojito med sjimpansen Bubbles, som også er i live.

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Osama Bin Laden er tatt.
« #121 : 05. mai 2011, 18:19 »
Prinsipielt ja, men så ble dette sett av milliarder. Det ble derimot ikke Osamas død.

Herregud, du driter deg ut. Foreslår at du og Crudeoil gjør genbassenget en tjeneste og tar og kastrerer hverandre.

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: Osama Bin Laden er tatt.
« #122 : 05. mai 2011, 18:33 »
Bin Laden lever i beste velgående.

http://www.youtube.com/watch?v=rUiNiB2yVCQ

Case closed.
Smil med det smilet du har.

Utlogget Crudeoil

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 224
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 224

Sv: Osama Bin Laden er tatt.
« #123 : 05. mai 2011, 18:51 »
Herregud, du driter deg ut. Foreslår at du og Crudeoil gjør genbassenget en tjeneste og tar og kastrerer hverandre.

LOL Smiley Imponerede vending i diskusjonen... Honnør for idioti.
Det er bedre å være sterkfeit enn svakbøs!

Utlogget caremaker

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 146
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 146

Sv: Osama Bin Laden er tatt.
« #124 : 05. mai 2011, 20:05 »
LOL Smiley Imponerede vending i diskusjonen... Honnør for idioti.

Er ikke rart folk går til personlig angrep på dere. Når dere spyr ut av dere udokumentert informasjon som er skapt av radikale muslimer, går dere rett og slett 5 på.. Det er nemmelig de som har laget disse konspirasjonene. Og for noen er ingenting godt nok når det kommer til bevis. Så det er en nytteløs diskusjon. Men alltid noen som skal være uenige å kverulere bestandig. Forresten var det vel bare 10 mennesker eller noe som vitnet månelandingen, så regner med at det lett er fake!!!

Utlogget Crudeoil

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 224
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 224

Sv: Osama Bin Laden er tatt.
« #125 : 05. mai 2011, 20:45 »
Er ikke rart folk går til personlig angrep på dere. Når dere spyr ut av dere udokumentert informasjon som er skapt av radikale muslimer, går dere rett og slett 5 på.. Det er nemmelig de som har laget disse konspirasjonene. Og for noen er ingenting godt nok når det kommer til bevis. Så det er en nytteløs diskusjon. Men alltid noen som skal være uenige å kverulere bestandig. Forresten var det vel bare 10 mennesker eller noe som vitnet månelandingen, så regner med at det lett er fake!!!

Bevis det! Bevis at det er laget av radikale muslimer. Bevis at bin laden hadde noe med 9/11 å gjøre. Bevis at han ble skudd og drept for 3 dager siden.
Klarer du det legger jeg meg flat.

Å gå til personlig angrep er smålig. Ikke alle klarer å diskutere uten å bli personlig, som deg.
Det er bedre å være sterkfeit enn svakbøs!

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Osama Bin Laden er tatt.
« #126 : 05. mai 2011, 21:18 »
Bevis det! Bevis at det er laget av radikale muslimer. Bevis at bin laden hadde noe med 9/11 å gjøre. Bevis at han ble skudd og drept for 3 dager siden.
Klarer du det legger jeg meg flat.

Å gå til personlig angrep er smålig. Ikke alle klarer å diskutere uten å bli personlig, som deg.

Bevisbyrden ligger hos dere tullinger som koker opp disse sinnsyke teoriene, vi trenger ikke å bevise en vedtatt sannhet.

Dette blir litt som om en schizofren person kommer til deg og krever at du skal bevis at månen ikke er laget av bæsj og at paven ikke er et reptilmenneske fra det ytre rom... det er for det første:

a) umulig å bevise for et enkeltindivid... klarer du å bevise at jorden ikke er firkantet?
b) ingen vits, da du er syk i hodet og ikke vil tro på det uansett.

Foreslår at du peller deg tilbake til nyhetsspeilet og slutter å forpeste forumet med slikt søppel. Og få deg et liv!

Utlogget steele

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 522
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 522

  • Morrapose
Sv: Osama Bin Laden er tatt.
« #127 : 05. mai 2011, 21:22 »
Bevisbyrden ligger hos dere tullinger som koker opp disse sinnsyke teoriene, vi trenger ikke å bevise en vedtatt sannhet.

Dette blir litt som om en schizofren person kommer til deg og krever at du skal bevis at månen ikke er laget av bæsj og at paven ikke er et reptilmenneske fra det ytre rom... det er for det første:

a) umulig å bevise for et enkeltindivid... klarer du å bevise at jorden ikke er firkantet?
b) ingen vits, da du er syk i hodet og ikke vil tro på det uansett.

Foreslår at du peller deg tilbake til nyhetsspeilet og slutter å forpeste forumet med slikt søppel. Og få deg et liv!

Er det noen som forpester noe her, så må det da være deg. Går det ikke an å være litt rasjonell når man diskuterer? Ønsket må da være å høre begge sider. Man er vel ikke sneversynt?

Cheer up guys! Smiley

Utlogget Crudeoil

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 224
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 224

Sv: Osama Bin Laden er tatt.
« #128 : 05. mai 2011, 21:31 »
Bevisbyrden ligger hos dere tullinger som koker opp disse sinnsyke teoriene, vi trenger ikke å bevise en vedtatt sannhet.

Dette blir litt som om en schizofren person kommer til deg og krever at du skal bevis at månen ikke er laget av bæsj og at paven ikke er et reptilmenneske fra det ytre rom... det er for det første:

a) umulig å bevise for et enkeltindivid... klarer du å bevise at jorden ikke er firkantet?
b) ingen vits, da du er syk i hodet og ikke vil tro på det uansett.

Foreslår at du peller deg tilbake til nyhetsspeilet og slutter å forpeste forumet med slikt søppel. Og få deg et liv!

Klarte ikke å finne håndfaste bevis nei. Tenkte det nok. Hvorfor må du inn å lese når det tydelig plager deg at andre ikke tenker som deg. Bare hold deg på skepsis.no du. Er best sånn.
Jeg har forresten krysset kloden, så jeg vet at jorda er rund.

Det er bedre å være sterkfeit enn svakbøs!

Utlogget ARH

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 763
  • Honnør: 504
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 763

Sv: Osama Bin Laden er tatt.
« #129 : 05. mai 2011, 21:39 »
Klarte ikke å finne håndfaste bevis nei. Tenkte det nok. Hvorfor må du inn å lese når det tydelig plager deg at andre ikke tenker som deg. Bare hold deg på skepsis.no du. Er best sånn.
Jeg har forresten krysset kloden, så jeg vet at jorda er rund.

Du har krysset kloden så du vet at den er rund? Jeg har hørt at kloden er har tverrsnittsform som er oktagonal, men fjellene skjuler kantene veldig bra. Jeg har også hørt at Elvis og Michael Jackson lever - Osama henger sikkert med de nå.
Nidelv Vektløfting, Trondheim

Treningslogg

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Osama Bin Laden er tatt.
« #130 : 05. mai 2011, 21:48 »
Jeg har forresten krysset kloden, så jeg vet at jorda er rund.

Legg frem bevis! Bevis at den er rund, så skal jeg legge meg flat!

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: Osama Bin Laden er tatt.
« #131 : 05. mai 2011, 21:54 »
Si hva dere vil, jeg syns det er mer enn grunn nok til og diskutere dette.

En skulle jo tro at Amerikanerne var meget interresert i og forhindre at det oppsto konspirasjons teorier rundt Bin Ladens død.  Likevel er det så mange merkelige omstendigheter rundt likvideringen.  Som for eksempel hvor travelt de hadde det med og kvitte seg med liket og det faktum at de ikke vil publisere bilder.  Si hva dere vil, dette ER merkelig.

Er også merkelig at verdens mest ettersøkte mann ville befinne seg i ett bygg hvor det ikke finnes en bunker med escape tunnel.  

Skal sies at personlig tror jeg han er død, men jeg er ikke helt sikker, og en kan ikke sluke alt media sier rått.  Og nå mener jeg ikke og blande inn saker som månelandingen her da og diskutere det blir vel bisart.

Se heller på saker som for eksempel da Pat Tillman døde i 2004 og media insisterte på at han døde mens han var iferd med og angripe Taliban.  Det var noe som skurret med dette, men ingen viste helt hva, familien hans nektet og godta rapporten som ble offentliggjort fra Pentagon og publisert via media.  Og så, etter en flere måneders rettsak så viste det seg at han ble skutt i ryggen av sine egne soldater.

Poenget mitt er, sluk ikke alt rått bare fordi det blir sagt i media.
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Osama Bin Laden er tatt.
« #132 : 05. mai 2011, 22:12 »
Jeg er temmelig sikker på at den som ble drept, var Osama Bin Laden.  Jeg er også temmelig sikker på at det var Bin Laden og Al Quaida som sto bak angrepene 11. september 2010.  Men det er en forskjell på irrasjonelle og rasjonelle konspirasjonsteorier.  Konspirasjonsteorier er rasjonelle når det å tro på dem krever færre logiske steg enn det å tro på alternativene.

En sånn rasjonell konspirasjonsteori er at de pakistanske hemmelige tjenestene har visst om hvor Bin Laden var hele tiden.  Det virker temmelig sannsynlig.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Osama Bin Laden er tatt.
« #133 : 05. mai 2011, 22:38 »
Kan ikke dere starte en egen konspirasjonstråd der dere kan diskutere om Osama virkelig er død eller ikke, og om andre verdenskrig virkelig skjedde, eller om den ble iscenesatt av Illuminati? Så kan vi heller bruke denne tråden til en saklig diskusjon?

Jeg gjør nå ihvertfall et forsøk på å få tråden back on track...

Mye tyder på at bin Laden ble funnet ved hjelp av informasjon som ble innhentet ved hjelp av waterboarding... litt ironisk at Obama prøvde å bannlyse dette, samt stenge Guantanamo. Håper dette har fått han på andre tanker. Torture gets shit done.

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Osama Bin Laden er tatt.
« #134 : 05. mai 2011, 22:59 »
Jasså gitt.  Husk på at USA har gjort seg skyldige i uhyrlige forbrytelser verden over siden 2. verdenskrig.  La oss nå tenke oss at bruk av tortur på amerikanske fanger (fra menige soldater og opp til høye maktnivåer) kan brukes til å avsløre framtidige amerikanskje krigsplaner.  Vil du støtte bruken av tortur i sånne tilfeller?
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!