Skrevet av Emne: NO - Xplodet, Dosering  (Lest 2230 ganger)

Utlogget Turtles

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 116
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 116

NO - Xplodet, Dosering
« : 13. mai 2011, 12:58 »
Hei! Cheesy

Jeg har lest en del rundt på dette og andre forum om No - Xplode, jeg har planer om å kjøpe det i morra i Sverige og regner med at det går fint Smiley MEN, jeg lurte på... No - Xplode er rimelig dyrt og jeg må helt til Sverige for å kjøpe det, så jeg lurte på om jeg kunne bruke NO - Xplode 2 - 4 ganger i uka og eller bruke vanlig kreatin resten av dagene?

Jeg er ute etter svar på spørsmålet og ikke advarsler om bivirkninger eller andre ting, jeg er fullt klar over tilfellene med alvorlige vikinger, men tar sjansen på å prøve det Smiley

På forhånd takk! Cheesy

Slydahl.

Utlogget sayon

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 31
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 31

Sv: NO - Xplodet, Dosering
« #1 : 13. mai 2011, 13:08 »
Bruk det bare som et Pre-workout produkt, altså 30-45min rett før trening.
Spar pengene dine og bruk vanlig kreatin ved siden av.

Utlogget Styrketrenern

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 482

Sv: NO - Xplodet, Dosering
« #2 : 13. mai 2011, 13:27 »
Vær forsiktig, - du KAN eksplodere.
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."


EmyR

  • Gjest
Sv: NO - Xplodet, Dosering
« #3 : 13. mai 2011, 13:41 »
187 og 73kg... kanskje du bør lære deg å spise før du kaster deg på kosttilskuddbølgen?

Utlogget Styrketrenern

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 482

Sv: NO - Xplodet, Dosering
« #4 : 13. mai 2011, 13:44 »
187 og 73kg... kanskje du bør lære deg å spise før du kaster deg på kosttilskuddbølgen?

Hæ?? er du GAL mann? er du helt fra vettet? selvfølgelig går No XPLODE forran alt!

Jeg tror det er litt sånn man finner ut av selv etterhvert : ) først søke også prøve, før man eventuelt feiler og lærer av sine feil
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."


Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: NO - Xplodet, Dosering
« #5 : 13. mai 2011, 13:49 »
Hei! Cheesy

Jeg har lest en del rundt på dette og andre forum om No - Xplode, jeg har planer om å kjøpe det i morra i Sverige og regner med at det går fint Smiley MEN, jeg lurte på... No - Xplode er rimelig dyrt og jeg må helt til Sverige for å kjøpe det, så jeg lurte på om jeg kunne bruke NO - Xplode 2 - 4 ganger i uka og eller bruke vanlig kreatin resten av dagene?

Jeg er ute etter svar på spørsmålet og ikke advarsler om bivirkninger eller andre ting, jeg er fullt klar over tilfellene med alvorlige vikinger, men tar sjansen på å prøve det Smiley

På forhånd takk! Cheesy

Slydahl.

Hehe.. "advarsler om bivirkninger" Om du får noen "bivirkninger" i det hele tatt så er nok det verste som kan skje at du kommer til å måtte drite før trening.
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget endresaa

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 439
  • Honnør: 49
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 439

-Endre
 181 cm lang.
Kroppsvekt: 80-100kg
Eks
Treningsveileder/PT, www.mandaltreningssenter.no

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: NO - Xplodet, Dosering
« #7 : 13. mai 2011, 14:11 »
du eksploderer ikke, det heter jo NO xplode ;-)

Utlogget Turtles

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 116
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 116

Sv: NO - Xplodet, Dosering
« #8 : 14. mai 2011, 00:37 »
Jajaja, jeg er klar over alt dette og at det sansynligvis er dumt gjort, MEN, er det noen som kan svare på spørsmålet...?

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: NO - Xplodet, Dosering
« #9 : 14. mai 2011, 00:55 »
Jajaja, jeg er klar over alt dette og at det sansynligvis er dumt gjort, MEN, er det noen som kan svare på spørsmålet...?

Hva er dumt gjort? angående spørsmålt ditt så svarte "sayon" deg. Bruk det som ett pre workout tilskudd.. ikke som noe annet.
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget quintriceps

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 181
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 181

Sv: NO - Xplodet, Dosering
« #10 : 14. mai 2011, 00:57 »
en kompiss av meg tok no xplode, han ble sinnsykt svær og fikk skikkelig roidrage, banka opp og drepte alle som bare så på han litt for lenge, + at han begynte å selge heroin, ble tatt, og nå soner han dom på 70 år. alt skjedde på samma dag.

ikke ta proteiner !!

Utlogget Turtles

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 116
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 116

Sv: NO - Xplodet, Dosering
« #11 : 16. mai 2011, 12:12 »
Ja, så han hadde svart på det, men det kan være det samme, BodyPump på Nordby stengte 19:00 og jeg kom 19:30... Så 0 NO - Xplode på meg -.-

Utlogget Styrketrenern

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 482

Sv: NO - Xplodet, Dosering
« #12 : 16. mai 2011, 12:16 »
Ja, så han hadde svart på det, men det kan være det samme, BodyPump på Nordby stengte 19:00 og jeg kom 19:30... Så 0 NO - Xplode på meg -.-

Det tok så lang tid før vi hørte fra deg.. trodde du hadde fått noen alvorlige bivikninger jeg. Kanskje eksplodert. Vær forsiktig med No Xplode, dette er særriøse greier!
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."


Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: NO - Xplodet, Dosering
« #13 : 16. mai 2011, 12:22 »
Ja, så han hadde svart på det, men det kan være det samme, BodyPump på Nordby stengte 19:00 og jeg kom 19:30... Så 0 NO - Xplode på meg -.-

Kanskje det beste, både for deg og de rundt deg. Det beste er å ha ett sunt forhold til treningen, og ikke rote seg bort i saker som dette.
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Turtles

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 116
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 116

Sv: NO - Xplodet, Dosering
« #14 : 16. mai 2011, 13:54 »
hehe, ja, kanskje det er det beste Smiley Men det jo selvfølgelig morsomt å prøve ut ting som kanskje gir bedre resultater som ikke går ut på å stikke seg selv med en sprøyte, for det skjer ikke. No - Xplode og Jack3d og alt det der, der går grensen. Blir nok bare protein og kreatin en god stund fremover Wink

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!