Skrevet av Emne: 170 kg i markløft som 16 åring.  (Lest 55661 ganger)

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: 170 kg i markløft som 16 åring.
« #105 : 17. juni 2011, 00:56 »
Det er vell heller noe 3 av 10 16åringer bør klare med 5-6mnd trening.
Nei.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget rsagneskar

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 468

Sv: 170 kg i markløft som 16 åring.
« #106 : 17. juni 2011, 15:53 »
msnilsen på forumet her dro nylig 170kg i markløft på NM. Hun er jente og har drevet med styrkeløft et halvt år.. 18 år Grin Noe å måle seg opp mot!

Er ikke de med drakt da?


Arild Haugen:

"litt historie om treningen min"

Mitt første løft jeg husker var da jeg var 14 år og drog 165 kg i markløft og det samme gjorde jeg når jeg startet å trene markløft rett før jeg ble 18 år. Som sagt startet jeg treningen min da jeg var litt over 16 år. Jeg hadde da lite kunnskap om både ernæring, anatomi, treningslære osv. Jeg husker ikke eksakt hva jeg løftet i de forsjellige øvelsene, men i benkpress klarte jeg 85 kg.. eg begynte ikke å trene knebøy og markløft før jeg ble 18 år…

Kilde:
http://www.arildhaugen.com/?p=2

Altså dette er braa! Arild haugen ble norges sterkeste, og kunne sikkert blitt verdens sterkeste, så er bra dette! Smiley
ELSKER TRENING!!

94 modell Wink  altså 17 år Smiley

høyde 182cm
vekkt ca: 82kg

Trenings logg

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=123629.new#new



har dysleksi så ikke mas om at jeg skriver dårlig, om de ikke er nødvendig Tongue

Utlogget Krabbatten

Man kan trene bra og likevel ha dårlig fremgang. Da er det matmengden som er for lav, for maten er ikke like viktig, men enda viktigere enn treningen! Smiley

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: 170 kg i markløft som 16 åring.
« #108 : 19. juni 2011, 02:27 »
Jo.
Atter engang nei. 170 kg er lang ifra forventet maksløft etter 5-6 måneders trening av en på 16 år. Er 5 stk i klassen min som trener vekter seriøst. De har maksløft på rundt 125kg, og har trent i mer eller seriøst i 4 måneder. En god kammerat av meg øker som faen i alle øvelser, selv etter å ha trent i 1 år nå. Kort og kraftig. Maksløft på 135. Jeg har selv trent meget seriøst og spist ganske bra. Trent markløft i ganske nøyaktig 9 måneder. Maksløft på 130.
Virker som om du sammenligner din egen overjordiske fremgang med andre personer, både her og i andre tråder. Ikke alle er like heldige med gener som du.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget Hr.Smith

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 330
  • Honnør: 108
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 330

Sv: 170 kg i markløft som 16 åring.
« #109 : 19. juni 2011, 09:10 »
Synes også det høres litt drøyt ut..
Trent i ca 10 måneder og spist bra, har maksløft på 150 i mark og er ganske fornøyd med fremgangen jeg har hatt.
Life is what happens while you are busy making other plans.

Lose your mind and come to your senses.

Utlogget Einang

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 238
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 238

Sv: 170 kg i markløft som 16 åring.
« #110 : 19. juni 2011, 15:56 »
Er ikkje noko spesielt drøyt, tar 195 i mark etter 3 måneder med marløft trening og 5 måneder totalt med vekter.
Handlar om du er bygd får markløft eller ikkje! Smiley
Ser på styrkeløft resultata folk som tar mykje meir en det !:)

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: 170 kg i markløft som 16 åring.
« #111 : 19. juni 2011, 17:05 »
Atter engang nei. 170 kg er lang ifra forventet maksløft etter 5-6 måneders trening av en på 16 år. Er 5 stk i klassen min som trener vekter seriøst. De har maksløft på rundt 125kg, og har trent i mer eller seriøst i 4 måneder. En god kammerat av meg øker som faen i alle øvelser, selv etter å ha trent i 1 år nå. Kort og kraftig. Maksløft på 135. Jeg har selv trent meget seriøst og spist ganske bra. Trent markløft i ganske nøyaktig 9 måneder. Maksløft på 130.
Virker som om du sammenligner din egen overjordiske fremgang med andre personer, både her og i andre tråder. Ikke alle er like heldige med gener som du.

Ja, men denne Hermann er også mer interresert i og skrive om eventyr løftene sine.

Filmer og slikt av løftene er ikke eksisterende.  Det samme gjelder bilder av formen.

Blir litt lettere og ha bra løft når man ikke trenger bevise løftene.
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Hr.Smith

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 330
  • Honnør: 108
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 330

Sv: 170 kg i markløft som 16 åring.
« #112 : 19. juni 2011, 17:56 »
Er ikkje noko spesielt drøyt, tar 195 i mark etter 3 måneder med marløft trening og 5 måneder totalt med vekter.
Handlar om du er bygd får markløft eller ikkje! Smiley
Ser på styrkeløft resultata folk som tar mykje meir en det !:)
Ja men nå må du tenke på hva som er relativt her.
Du kan ikke sammenlikne den vanlige mann i gata med en som er bygd for markløft, og en gjeng med styrkeløftere.

Kjenner veldig få, hvis noen i det heletatt som har løfta 170 etter et halvt års trening, så selv om styrkeløftere+du løfter mer, så er det fortsatt jævlig bra.
Life is what happens while you are busy making other plans.

Lose your mind and come to your senses.

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: 170 kg i markløft som 16 åring.
« #113 : 19. juni 2011, 18:04 »
Ja men nå må du tenke på hva som er relativt her.
Du kan ikke sammenlikne den vanlige mann i gata med en som er bygd for markløft, og en gjeng med styrkeløftere.

Hvis jeg setter meg i en formel-1 bil og kjører en runde, og havner 5 sekunder bak resten av verdenseliten, så er det fortsatt bra gjort.

Kjenner veldig få, hvis noen i det heletatt som har løfta 170 etter et halvt års trening, så selv om styrkeløftere+du løfter mer, så er det fortsatt jævlig bra.

Hvorfor kan han ikke det? Det at du ikke kjenner noen som har løfta 170 etter ett halv års trening sier vel sitt om de du kjenner. Jeg, som ikke er bygd for markløft i det hele tatt har økt fra 60 til 190 på rundt 1 års trening, tar du treningen seriøst skal det fint gå ann etter noen måneders trening Wink
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Hr.Smith

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 330
  • Honnør: 108
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 330

Sv: 170 kg i markløft som 16 åring.
« #114 : 19. juni 2011, 18:05 »
Nå mener jeg de jeg trener sammen med, og de klarer ikke det..og det inkluderer meg, selv om jeg synes selv at jeg har trent ganske seriøst.
Life is what happens while you are busy making other plans.

Lose your mind and come to your senses.

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: 170 kg i markløft som 16 åring.
« #115 : 19. juni 2011, 18:07 »
Atter engang nei. 170 kg er lang ifra forventet maksløft etter 5-6 måneders trening av en på 16 år. Er 5 stk i klassen min som trener vekter seriøst. De har maksløft på rundt 125kg, og har trent i mer eller seriøst i 4 måneder. En god kammerat av meg øker som faen i alle øvelser, selv etter å ha trent i 1 år nå. Kort og kraftig. Maksløft på 135. Jeg har selv trent meget seriøst og spist ganske bra. Trent markløft i ganske nøyaktig 9 måneder. Maksløft på 130.
Virker som om du sammenligner din egen overjordiske fremgang med andre personer, både her og i andre tråder. Ikke alle er like heldige med gener som du.

Ikke alle er like uheldige med gener som deg Wink
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: 170 kg i markløft som 16 åring.
« #116 : 19. juni 2011, 18:15 »
Jeg lurer på hvor lenge det er før noen begynner å snakke om bol her? Tråden begynner å bli ganske lang så..
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Hr.Smith

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 330
  • Honnør: 108
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 330

Sv: 170 kg i markløft som 16 åring.
« #117 : 19. juni 2011, 18:19 »
De er opp til hver enkelt om de vil ødelegge kroppen sin det er helt greit fordi det er dems valg og dems kropp siden de ødelegger kroppen sin men det er helt greit for meg for det er valget til enkeltpersoner og sin kropp fordi det er opp til hver enkelt.

Life is what happens while you are busy making other plans.

Lose your mind and come to your senses.

Utlogget rsagneskar

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 468

Sv: 170 kg i markløft som 16 åring.
« #118 : 19. juni 2011, 19:51 »
Er ikkje noko spesielt drøyt, tar 195 i mark etter 3 måneder med marløft trening og 5 måneder totalt med vekter.
Handlar om du er bygd får markløft eller ikkje! Smiley
Ser på styrkeløft resultata folk som tar mykje meir en det !:)


men for svarte, du har jo naturtalent innen kropsbygging og styrke, kan jo ikke sammenligne deg, med andres normale kropper!!

Virker som du er ute etter og skryte over hvor flink du er, jekla arugant etter mitt syn!

Ikke alle er like uheldige med gener som deg Wink

Jæækla frekk!!

Men uanset, stikk på byen, fester, samlingsplasser og se på  guttan! PINGLER meste parten, så fall på den aldren..

Han er gutter er jekli sterk, men kunne vert sterkere om man skal nå norgestoppen, og har hatt en ok fremmgang, enkelt og greit Wink



ELSKER TRENING!!

94 modell Wink  altså 17 år Smiley

høyde 182cm
vekkt ca: 82kg

Trenings logg

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=123629.new#new



har dysleksi så ikke mas om at jeg skriver dårlig, om de ikke er nødvendig Tongue

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: 170 kg i markløft som 16 åring.
« #119 : 19. juni 2011, 19:55 »

men for svarte, du har jo naturtalent innen kropsbygging og styrke, kan jo ikke sammenligne deg, med andres normale kropper!!

Virker som du er ute etter og skryte over hvor flink du er, jekla arugant etter mitt syn!

Jæækla frekk!!

Men uanset, stikk på byen, fester, samlingsplasser og se på  guttan! PINGLER meste parten, så fall på den aldren..

Han er gutter er jekli sterk, men kunne vert sterkere om man skal nå norgestoppen, og har hatt en ok fremmgang, enkelt og greit Wink





Frekk? Det er fakta din nisse.. om han mener at 170 i mark ikke er oppnåelig etter 5-6 måneder trening uten å ha "ett naturtalent" som du beskriver det har du rett og slett helt feil. Da er det mer sannsynelig at dere som ligger på 130kg enda som har dårlige gener.
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!