Skrevet av Emne: Kosttilskudd / Måltidserstatter / restitusjon?  (Lest 1140 ganger)

Utlogget MehNeh

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 15
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 15

Hei, forumet!

Føler at jeg har et lite problem iforhold til det å spise etter en endt hard kardio-treningsøkt. Jeg har som en stygg vane at når jeg kommer hjem (30-40 min etter endt økt) at jeg kan være jævlig iherdig på å spise veldig mye mat.

Med det, mener jeg at jeg kan innta matmengder som er høyere enn vanlig, og da faller vel forsåvidt noe av treningseffekten vekk? (Trener kardio for å gå ned i vekt.) Enkelte ganger kan det hende at jeg spiser litt fordi jeg klarer å begrense meg, men så ender det med at jeg går tilbake til kjøkkenet igjen senere og har i meg mer Tongue

Finnes det en måltidsersatter / restitusjonsprodukt som noen kan foreslå? Om disse evt. er mer taktiske enn å hive i seg mat? evt. hva slags mat man kan hive innpå som ikke er så utrolig farlig?
Takk


Utlogget 3sp3n

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 960
  • Honnør: 69
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 960

Sv: Kosttilskudd / Måltidserstatter / restitusjon?
« #1 : 07. juni 2011, 20:20 »
Hei, forumet!

Føler at jeg har et lite problem iforhold til det å spise etter en endt hard kardio-treningsøkt. Jeg har som en stygg vane at når jeg kommer hjem (30-40 min etter endt økt) at jeg kan være jævlig iherdig på å spise veldig mye mat.

Med det, mener jeg at jeg kan innta matmengder som er høyere enn vanlig, og da faller vel forsåvidt noe av treningseffekten vekk? (Trener kardio for å gå ned i vekt.) Enkelte ganger kan det hende at jeg spiser litt fordi jeg klarer å begrense meg, men så ender det med at jeg går tilbake til kjøkkenet igjen senere og har i meg mer Tongue

Finnes det en måltidsersatter / restitusjonsprodukt som noen kan foreslå? Om disse evt. er mer taktiske enn å hive i seg mat? evt. hva slags mat man kan hive innpå som ikke er så utrolig farlig?
Takk



Jeg blir også skrubbsulten etter kardio. Bruker å spise 4-5 egg og MASSE grønnsaker. Grønnsaker metter godt, også er det lite kcals. Jeg kjører dog høyt på fettet på dietten, så jeg sliter egentlig ikke med noe sultfølelse, bortsett fra etter kardio.

Når jeg får søtkick spiser jeg frosne bringebær ( uten sukker ) som inneholder 30 kcals pr 100 gram. De er jo litt søte selv uten sukker, så det hjelper å stagge søtkicket som jeg får av og til.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!