Skrevet av Emne: .  (Lest 4516 ganger)

Utlogget Sohhh1

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 27
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 27

.
« : 24. mai 2011, 19:13 »
.

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Jente på 16 med mange spørsmål!
« #1 : 24. mai 2011, 19:14 »
Litt styrketrening bør egentlig alle gjøre. Det vil gavne kroppen din, fettforbrenningen, boksingen din, og du vil føle at du blir i bedre form Smiley
Dette kan fint kombineres med kampsport/boksing Smiley
Smiley

Utlogget Sohhh1

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 27
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 27

Sv: Jente på 16 med mange spørsmål!
« #2 : 24. mai 2011, 19:15 »
Litt styrketrening bør egentlig alle gjøre. Det vil gavne kroppen din, fettforbrenningen, boksingen din, og du vil føle at du blir i bedre form Smiley
Dette kan fint kombineres med kampsport/boksing Smiley

Styrketrening holder jeg på med allerede Smiley Takk for svar!

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Jente på 16 med mange spørsmål!
« #3 : 24. mai 2011, 19:18 »
Styrketrening holder jeg på med allerede Smiley Takk for svar!

Hvordan trener du? =)  (Spør bare pga at jeg selv ALDRI har sett en 16 år gammel jente trene skikkelig)
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Sohhh1

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 27
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 27

Sv: Jente på 16 med mange spørsmål!
« #4 : 24. mai 2011, 19:23 »
Hvordan trener du? =)  (Spør bare pga at jeg selv ALDRI har sett en 16 år gammel jente trene skikkelig)
Jeg er nok en av de som ikke gjør det, haha  Tongue Jeg trener styrke og kondisjon annenhver gang, når jeg trener kondisjon gjør jeg kun intervaller og noen ganger kun langdistanse. Når jeg trener styrke bruker jeg mest frivekter fordi jeg får mer ut av det enn på maskin. Bruker noen maskiner for lår og leggmusklene og for ryggmusklene i blandt. Har ikke noe "program" jeg følger nå siden jeg har vært litt slapp med treningen etter eksamener og tentamener i det siste..  Smiley

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Jente på 16 med mange spørsmål!
« #5 : 24. mai 2011, 19:25 »
Romerike Kampsportklubb tilbyr blandt annet boksing. Holder til på Jessheim. I underetasjen har du også Jessheim Gym, hvor du kan trene styrke for 200,- i måneden.

http://www.romerikekampsportklubb.no/

http://jessheimgym.no/

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Jente på 16 med mange spørsmål!
« #6 : 24. mai 2011, 19:35 »
Hei! Jeg er en jente på 16 som har lyst til å begynne på boksing til høsten og har en del spørsmål som jeg håper dere kan svare på Smiley
Aller først lurer jeg på om det er noen klubber i Jessheim eller Lillestrøm-området som dere vil anbefale for en nybegynner? Alt innenfor en times avstand fungerer.
Jeg har medlemskap på SATS Lillestrøm som går ut i november. Lurer også på hva jeg burde trene, om det er styrke eller kondisjon og lignende som er viktigst i starten? Som sagt, jeg har aldri gått på boksing før og er noob innen kampsport.
Blir glad for alle svar jeg får Cheesy

Romerike kampsportklubb er bra og mange flinke instruktører - du får sikkert bra svar hvis du sender en mail til en av instruktørene der. Bor du i Lillestrøm er det jo egentlig kortere til Oslo enn til Jessheim, sånn sett er det jo mange klubber i Oslo også.
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Sohhh1

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 27
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 27

Sv: Jente på 16 med mange spørsmål!
« #7 : 24. mai 2011, 20:07 »
Romerike kampsportklubb er bra og mange flinke instruktører - du får sikkert bra svar hvis du sender en mail til en av instruktørene der. Bor du i Lillestrøm er det jo egentlig kortere til Oslo enn til Jessheim, sånn sett er det jo mange klubber i Oslo også.
Jeg bor på Jessheim og har søkt skole i Lillestrøm, så for meg er det akkuratt det samme Smiley

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Jente på 16 med mange spørsmål!
« #8 : 28. mai 2011, 07:28 »
Hadde jeg vært deg hadde jeg dratt på Krav Magaseminaret der i helga slik at du ser hva det er. Et bedre selvforsvarssystem finner du ikke, men det er ingen sport hvis du tenker i de baner.
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Sohhh1

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 27
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 27

Sv: Jente på 16 med mange spørsmål!
« #9 : 28. mai 2011, 19:43 »
Hadde jeg vært deg hadde jeg dratt på Krav Magaseminaret der i helga slik at du ser hva det er. Et bedre selvforsvarssystem finner du ikke, men det er ingen sport hvis du tenker i de baner.
Jeg er fullt klar over hva det er, ellers takk. Har fulgt en kompis gjennom hele hans tid i kampsporten og vært med og sett en del Wink

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!