Skrevet av Emne: -(neMi) -  (Lest 40988 ganger)

morni

  • Gjest
SV: Får lage en liten profil jeg og, da... (neMi)
« #15 : 07. juni 2004, 15:16 »


Understatement!! Litt ung bare - for en gammel mann som meg i allefall......

Eheem !  Kiss

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

SV: Får lage en liten profil jeg og, da... (neMi)
« #16 : 07. juni 2004, 16:31 »


Eheem !  Kiss

 Du derimot - lille lekkerbisken!!!!


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget neMi

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 306
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 306

SV: Får lage en liten profil jeg og, da... (neMi)
« #17 : 07. juni 2004, 16:42 »


Blir jo litt distrahert av helheten her, men ett og annet er det vel å jobbe med.
Selv ville jeg jobbet med alt mer generellt siden du har en såpass ren og fin struktur. Du har jo en utrolig smekker midje med meget flott overgang til hoftepartiet sett forfra. bakfra vet jeg ikke, men mange jenter har litt lite muskulatur over baken. Jeg ville uansett vært litt forsiktig mht å bygge bredde på magen, men det er sjelden noe problem så det er i grunn ikke mye å nevne. Skuldrene ser noe smale ut, så rygg og skuldre bør vel få sitt. Som sagt er det nesten alltid fint med litt ekstra kjøtt på baken og baksiden av lårene, så knebøy og utfall er ingen dårlig ide å inkorporere sammen med lårcurl.

Stå på så blir det helt sikkert superbra

Tric

Takk for det, syns det er vanskelig å se sånne ting selv...  Syns det er kjempe bra å få ordentlig kritikk, og når jeg har lagt ut bilder nå blir jeg liksom litt mer pressa til å stå på enda mer...  Wink Må jo ha noe fremgang  å vise til neste gang, hehe
- neMi -

Utlogget H. Farstad

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 217
  • Honnør: 85
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 217

  • Latsabb
SV: Får lage en liten profil jeg og, da... (neMi)
« #18 : 07. juni 2004, 23:13 »
Fine bilder neMi! Personlig hadde jeg venta med fettbrenninga til jeg hadde bygd mer muskler. Da brenner man også lettere fett, i og med at musklene naturligvis trenger mer energi. Har man lav fettprosent er det vanskeligere å bygge muskler.
Honnør til deg for flotte bilder Wink

Noen som har inspirasjon til å brenne litt fett for en halvdvask 110kilos styrkeløfter...hehe...kondis/fettbrenningstreninga går litt trått..

Sponset av: MYOSHOP

Personlige rekorder: 322,5-207,5-310
187cm, 123kilo


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Utlogget neMi

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 306
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 306

SV: Får lage en liten profil jeg og, da... (neMi)
« #19 : 09. juni 2004, 16:17 »
Hmm... Okey da. Siden så mange sier det skal jeg vurdere å droppe deffinga når jeg kommer hjem fra syden i Juli... Hadde tenkt å deffe til slutten av august ca... Men vi får se! Hvis det er mye vanskeligere å bygge muskler med veldig lite fett på kroppen, vil jeg jo ikke det.. Hva tror dere fettprosenten min er på?? Har ikke målt den.. Noen som vil tippe??  Huh
- neMi -

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

SV: Får lage en liten profil jeg og, da... (neMi)
« #20 : 10. juni 2004, 00:52 »
Hmm... Okey da. Siden så mange sier det skal jeg vurdere å droppe deffinga når jeg kommer hjem fra syden i Juli... Hadde tenkt å deffe til slutten av august ca... Men vi får se! Hvis det er mye vanskeligere å bygge muskler med veldig lite fett på kroppen, vil jeg jo ikke det.. Hva tror dere fettprosenten min er på?? Har ikke målt den.. Noen som vil tippe??  Huh

Du har relativt lav fettprosent. Jeg vil tro den ligger rundt 15 og det er en slank og fin jenteform (husk at bryster og naturlig høyere  fettansamlinger på baken og midjen trekker opp prosenten hos jenter sammelignet med gutter)

Det er seff ikke vanskeligere å bygge muskler når en har lite fett på kroppen, men det mange mener med rette er at det er vanskelig å bygge muskler og deffe på samme tid. Dessuten er det som det sies letter å brenne fett når en har  mer muskler på kroppen, men då må en jaggu ha litt også......... så det er ikke sikkert den effekten merkes så raskt hos de fleste.....


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

nann-rosita

  • Gjest
SV: Får lage en liten profil jeg og, da... (neMi)
« #21 : 10. juni 2004, 15:38 »


Du har relativt lav fettprosent. Jeg vil tro den ligger rundt 15 og det er en slank og fin jenteform (husk at bryster og naturlig høyere  fettansamlinger på baken og midjen trekker opp prosenten hos jenter sammelignet med gutter)



kremt, måler da ikke % på rumpa eller på puppen.....  jeg ligger selv på mellom 18-20, og det er ikke mye til dame å være! for er jo slank, så jeg tror nok neMi er ca 18, jeg da... ut i fra bildet

Utlogget pauli

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 294
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 294

  • Eksplosiv!
SV: Får lage en liten profil jeg og, da... (neMi)
« #22 : 10. juni 2004, 17:05 »

Finfin kropp  :Smiley

Har ikke så mye kunnskap å dele som andre på dette forumet men du får ha lykke til i fremtiden  2thumbsup
"Chicks digg scares, pain heals, glory last forever!!"

Utlogget neMi

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 306
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 306

SV: Får lage en liten profil jeg og, da... (neMi)
« #23 : 10. juni 2004, 18:04 »
hmm Okey,,, skal måle snart men kameraten min er så treig..  Undecided


Hihi, lykke til i fremtiden du og Pauli  Wink
- neMi -

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

SV: Får lage en liten profil jeg og, da... (neMi)
« #24 : 10. juni 2004, 22:08 »


kremt, måler da ikke % på rumpa eller på puppen.....  jeg ligger selv på mellom 18-20, og det er ikke mye til dame å være! for er jo slank, så jeg tror nok neMi er ca 18, jeg da... ut i fra bildet

Å joda det gjør du!!
 Derfor er det en tabell for jenter og en for gutter. Jentetabellen er kalibrert for et gjennomsnittlig feminint tilleggsfett. Har en gedigne bryster viser tabellen litt for lite og omvendt med petite bryster.

Om det er 15 eller 18 er seff umulig å vurdere ut fra de bildene, men i det leiet ligger det nok. Ville tippet at hun lå noen prosent under deg  - dersom de 18-20 er basert på bildene av deg på profilen (ikke de første bikinibildene).


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget pauli

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 294
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 294

  • Eksplosiv!
SV: Får lage en liten profil jeg og, da... (neMi)
« #25 : 10. juni 2004, 23:14 »
hmm Okey,,, skal måle snart men kameraten min er så treig..  Undecided


Hihi, lykke til i fremtiden du og Pauli  Wink

 Grin Wink
"Chicks digg scares, pain heals, glory last forever!!"

nann-rosita

  • Gjest
SV: Får lage en liten profil jeg og, da... (neMi)
« #26 : 10. juni 2004, 23:17 »


Å joda det gjør du!!
 Derfor er det en tabell for jenter og en for gutter. Jentetabellen er kalibrert for et gjennomsnittlig feminint tilleggsfett. Har en gedigne bryster viser tabellen litt for lite og omvendt med petite bryster.

Om det er 15 eller 18 er seff umulig å vurdere ut fra de bildene, men i det leiet ligger det nok. Ville tippet at hun lå noen prosent under deg  - dersom de 18-20 er basert på bildene av deg på profilen (ikke de første bikinibildene).

på bildene i profilen ( ikke de janne tok) sålå jeg faktisk på 24 i fett%

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

SV: Får lage en liten profil jeg og, da... (neMi)
« #27 : 10. juni 2004, 23:27 »


på bildene i profilen ( ikke de janne tok) sålå jeg faktisk på 24 i fett%

Det var det jeg ante - turde bare ikke skrive det, man har da en viss folkeskikk...... Wink


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget SuperMosjonist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 206
  • Honnør: 60
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 206

  • Back in business!
SV: Får lage en liten profil jeg og, da... (neMi)
« #28 : 11. juni 2004, 11:18 »
Dette var pent å se på ja... ikke mye å utsette på den kroppen der. Du har iallefall et bedre utgangspunkt en de fleste vil jeg påstå... At du har bakgrunn fra allsidig trening er jo en stor fordel, og kanskje en idè å fortsette med? Å kombinere vekter med dans, aerobic, kickboxing o.l. tror jeg bare er en fordel... Uansett lykke til videre dette ser veldig bra ut...


nann-rosita

  • Gjest
SV: Får lage en liten profil jeg og, da... (neMi)
« #29 : 11. juni 2004, 11:31 »


Det var det jeg ante - turde bare ikke skrive det, man har da en viss folkeskikk...... Wink

yeh right!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!