Skrevet av Emne: Woodbears nye formbilder side 13  (Lest 58418 ganger)

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Woodbears fremgangs bilder
« #60 : 14. august 2011, 15:39 »
Ja, er enig i det.. om en kort og en høy som er like massiv stiller vil nok den høye vinne. Men skal jo fortsatt mindre til for å bli massiv på en kort høyde Smiley
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Lille blod apen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 626
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 626

Sv: Woodbears fremgangs bilder
« #61 : 15. august 2011, 18:59 »
Ja, er enig i det.. om en kort og en høy som er like massiv stiller vil nok den høye vinne. Men skal jo fortsatt mindre til for å bli massiv på en kort høyde Smiley

Der veit du ikke helt hva du snakker om du;) I feks de lavere vekt klassene så langt den lave personen og høyere personen har fylt opp vekt klassen vill den lave ha mere masse ja enig der! Men vis vi da ser bort ifra vekt klasser og tar alt i et spekter, vill en høy person legge på seg mere vekt i masse per år enn en lav person pga den høye personen har større ramme, så langt begge personene trener opptimalt og spiser optimalt og vi ser bort ifra Genetik;) Også har det seg også slik at den høye personenen har en bredere kroppsbygning for å kompansere høyden. Reint visuelt ville de 2 personene sett like massive side om side;)

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Woodbears fremgangs bilder
« #62 : 15. august 2011, 19:03 »
Der veit du ikke helt hva du snakker om du;) I feks de lavere vekt klassene så langt den lave personen og høyere personen har fylt opp vekt klassen vill den lave ha mere masse ja enig der! Men vis vi da ser bort ifra vekt klasser og tar alt i et spekter, vill en høy person legge på seg mere vekt i masse per år enn en lav person pga den høye personen har større ramme, så langt begge personene trener opptimalt og spiser optimalt og vi ser bort ifra Genetik;) Også har det seg også slik at den høye personenen har en bredere kroppsbygning for å kompansere høyden. Reint visuelt ville de 2 personene sett like massive side om side;)

Hva mener du at jeg har feil i? At den høye hadde vunnet om han stillte sammen med en lavere  som var like massiv?
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Lille blod apen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 626
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 626

Sv: Woodbears fremgangs bilder
« #63 : 15. august 2011, 19:10 »
Hva mener du at jeg har feil i? At den høye hadde vunnet om han stillte sammen med en lavere  som var like massiv?

Men skal jo fortsatt mindre til for å bli massiv på en kort høyde

Var vel egentlig det jeg sitterte til;)

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Woodbears fremgangs bilder
« #64 : 12. februar 2012, 00:27 »
lenge siden sist... begynte å bli litt "feit" i jula... men nådde målet på 80kg... spekk og muskler..

Begynte en enkel diett i januar, kutte ca 500 kalorier om dagen, og har på 5 uker tatt av ca 3kg... ikke vært sulten en gang, bare byttet ut hva jeg spiser... målet er 3 til de neste ca 2 mndr... sakte og sikkert.

ligger på ca 14,5 % kroppsfett nå, sjekket med 2 varianter kalipere( og desverre mot tabell med alder ) etter at jeg var så smart at jeg tok en inbody test dagen etter et moderat pluss alkohol inntak  i helga (fin diett herper) trent og drukket noen liter vann... dvs. brøt alle reglene ved denne testen... fikk herlige utslag på 22,5% fett, og nektet å godta at man har synlig sixpack på det fett nivået... så jeg kjøpte meg kaliper Grin

tror den testen sliter litt med høyden min...  hadde like mye muskler og vann som en kompis som veier det samme, mens han er 179... og jeg er 163... så da konkluderte testen at jeg var feit.. Angry
mens en annen kompis, som ser ut som han hadde litt mindre fett en meg, måler 12% på den, og er 180 høy...

Så jeg målte dem  med kaliper til 11,5-12% , samme som inbody testen...så jeg har konkludert med at disse maskinene ikke takler meg som har et såpass avik fra normalhøyde og vekt dvs  163..og for mye masse... der og da 77kg..

de to traff ganske bra på testen, mens jeg endte opp med 8% mere fett.... vi konkluderte med at jeg er mye "tjukkere"i huet, og den tok med det Grin mye fett mellom øra..


skal for humorens skyld ta en ny test når jeg kan få alle kriteriene til å klaffe... Smiley  se om den bommer like mye når jeg ligger nærmere 10% med klypa...


Hater å krympe, spesielt på overkropp,/armer.... selv om jeg helt sikkert bare ser bedre ut

det mest positive er at snorkingen er nesten borte...

Skal legge ut et bilde eller to når jeg jeg får ut fingern..



Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Woodbears fremgangs bilder
« #65 : 20. februar 2012, 18:46 »
Nede fra 18-20% til ca 12-13% nå etter seks ukers diett... Prøve å få til no bilder når jeg bikker under 12%

har hatt en sjuk styrkeframgang tiltross veknedgangen...eneste jeg ser gjør den jobben er at jeg la til beta alanine daglig nå...

Dagens bryst triceps økt...

Brystmaskin, 135kgx8 , 6 , 105k gx 10,10,10 saaaakte
Smalbenk 100kg x8 , 6  70kg 12,12,12 sakte
Dips kroppsvekt over 60 reps, gikk ut av telling pg latterkrampe(kompis hadde en teit kommentar)
Pluss 30kg på beltet x9, 8
Litt kabel pushdowns for litt avsluttende pump... Fst 7 stil med tøying osv mellom

Sjokkert over gårsdagens rygg og biceps økt og...Kun maks settene husker jeg
Nedtrekk smalt curl grep 107x8
Ro maskin 115kg x 8
Brede nedtrekk 95kgx12 sakte
Markløft... Akkurat starta med igjen, parralelts grep, ikke over under grep... Blir en del tyngre da det er uvant og jeg må venne meg til straps... kun 140x6 kg
Div curls, gadd ikke tungt...

Styrke økning på diett... Tar vel slutt snart.. Da øker jeg rep antallet til 12-20 og tar lettere vekter..

Utlogget Lillelotte

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 819
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 819

Sv: Woodbears fremgangs bilder
« #66 : 20. februar 2012, 18:52 »
Hva er vekta nå a?  Smiley

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Woodbears fremgangs bilder
« #67 : 20. februar 2012, 19:23 »
dvergen veier ...på gymmet nå 76,5 ned fra 81,5,
morgenvekt dehydrert var nesten 77-78 og er  nå 73-74 ca...  så ned ca4kg...
ikke akkurat noen tungvekter, men er jo kort og tynn beinbygning..... ender vel på va 70 kg.... gøy å se igjen blodårene ;-)  den siste  uka har vært bra... spent på hvordan de blir når jeg kommer lenger ned på prosenten. nede i 5mm på triceps, og aner tegn til striper..

spiser renere nå, så jeg tror jeg ikke mister muskler...enda...styrken er jo all time high.. Grin

Synd jeg ikke fikk med fettklypa før jeg starta... 

armene er nede i 42cm uten pump nå... fra 43...

Utlogget Lillelotte

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 819
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 819

Sv: Woodbears fremgangs bilder
« #68 : 20. februar 2012, 20:03 »
Ned 4 kilo er jo bra da, du har jo ikke gjort annet enn å bytte om på litt mat  Smiley
Så fettet renner jo av bra uten de helt store omveltningene...

Hørte en fugl kvitra at du hadde kjøt deg digitalklype?

Høyde eller ikke, armene dine er fortsatt større enn mine... foreløpig  woot woot

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Woodbears fremgangs bilder
« #69 : 20. februar 2012, 22:15 »
Digital klype var et spontankjøp, fin for hurtigsjekk, men den vanlige er mye mere til å stole på..

klistra armene mine   på deg ville det sett ut som Geir...16-17" på jenter ser bisart  ut, iallefall med med jenters tynnere benbygning, blir ration ledd vs muskler stor..

F.eks..  Iris kyle har 15,5" armer... dvs.. ca 39cm.. 

Jepp fettet renner av..  Men saktere nå...men det er greit det...viktigste var å få magen innover...og stoppe snorkingen...

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Woodbears fremgangs bilder
« #70 : 29. februar 2012, 08:33 »
gått litt sakte, så da ble det lenger gåturer og  tenkte å teste en midld fatburner, har aldri hatt helt trua, men det virker som de hjelper noe... har en hakket vasse på lager skulle jeg ha bruk for det.
Faen jeg er helt immun til koffein, kan drikke 5 kopper kaffe på rad uten å merke en dritt..

Skal prøve en liten endring på treningsprogrammet og...

1. bryst-triceps - legger
2. øvre del av rygg, biceps, mage
3.skuldre - triceps - legger
4.nedre del av rygg, biceps, mage.
5.lår etter behov...dvs. kanskje 1-2 gang i mndn.

Tenkt å dele rygg økta i pulldowns den ene dagen, og roing pluss markløft den andre, for å få delt få dagen mindre brutal... rygg økta har blitt ganske brutal og lang  etter at jeg startet med markløft igjen...


så nå som jeg går 1-2 timer nesten hver dag, så har jeg droppa knebøy, og bytta mot markløft... tar lårene godt nok den nå.

interressante er at leggene vokser mere av mye gåturer enn leggtrening... så de blir ikke trent like mye som programmet tilsier..knapt tatt tåhev den siste mndn, og jaggu har de vokst av mye gange... bakker er tingen.







Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Woodbears fremgangs bilder
« #71 : 11. mars 2012, 20:43 »
må finne fra et skikkelig kamera, dette blir uskarpt og elendig. Bilde via speil pluss litt sjelvne hender er ikke en bra kombo for skarphe. Men ett bilde fungerte greit nok, er ca en uke gammelt... tok litt tid å gidde å koble tlf. til mac`n... Fettprosenten begynner å bli akseptabel, tiltross for blurry bilde, kan man ane blodårer på brystkassa...

men har blitt inspirert av Sigg1, så fortsetter prossessen med avspekking 2012...

Se om jeg ikke kan få tatt et mere sexy magebilde neste helg eller når de er skarpe nok for en close up Wink se om jeg kan få noen til å ta noen...

Hatt bra styrke framgang i det siste, noe jeg ikke kan begripe.. tatt nye rekorder i mange øvelser..f.eks.
klarte 3-4 reps med 100kg i smalbenken, 10 reps på 90kg..
så var det dips da... ca78 dips med kroppsvekt(kom litt ut av telling rundt 65reps), og 7,5 reps med kv+40 kg... dæven det var køddent å vagge rundt med for å komme meg opp på stativet.


EmyR

  • Gjest
Sv: Woodbears fremgangs bilder
« #72 : 12. mars 2012, 06:38 »
78 dips??? Skulle gjerne sett det på film. Imponerende.

Utlogget stokka

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 189
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 189

Sv: Woodbears fremgangs bilder
« #73 : 12. mars 2012, 08:28 »

så var det dips da... ca78 dips med kroppsvekt(kom litt ut av telling rundt 65reps), og 7,5 reps med kv+40 kg... dæven det var køddent å vagge rundt med for å komme meg opp på stativet.



say what?!
21 år
179 cm
93 kilo

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Woodbears fremgangs bilder
« #74 : 12. mars 2012, 08:51 »
Tror nok hvis jeg  tar med tellefeil og noen som sikkert  ikke er helt strøkne, at jeg ligger på 60-65 godkjente dips...
Har fått telt av en kompis 69  for et halvt år siden og... men han tok vel neppe hensyn til kvaliteten på de siste Wink
Kan jo planlegge en max rep dag og få noen til å filme med tlf....

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!