Skrevet av Emne: Kroppsbygging konk for ungdommer !  (Lest 11345 ganger)

Utlogget PeGo

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 131

Sv: Kroppsbygging konk for ungdommer !
« #15 : 09. juli 2011, 19:35 »
Lurer på om dere tror at de andre dere konkurrer mot i junior er rene ? Hvis dere har planlagt at dere skal stille dopingfritt, må dere kanskje tenke dere om. Jeg tror ikke det er mindre doping i Junior-klassene. Jeg er i mot doping av alle slag. Jeg oppfordrer dere ikke til å dope dere, men vil at dere skal innse realiteten. Det er vanskelig å hevde seg i denne idretten uten AAS og der det er nesten "obligatorisk" å bruke AAS. Alternativet er å vente på et dopingfritt kroppsbyggingsforbund eller at de begynner å teste utøverne.
"I am the Flail of God. If you had not committed great sins, God would not have sent a punishment like me upon You."

Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414

Sv: Kroppsbygging konk for ungdommer !
« #16 : 09. juli 2011, 19:39 »
Da har jeg bestemt meg. Jeg skal stille med Junior i bodybuilding. Tror jeg har god sjanse til å imponere dommerne, den er ganske massiv.

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Kroppsbygging konk for ungdommer !
« #17 : 09. juli 2011, 19:39 »
Lurer på om dere tror at de andre dere konkurrer mot i junior er rene ? Hvis dere har planlagt at dere skal stille dopingfritt, må dere kanskje tenke dere om. Jeg tror ikke det er mindre doping i Junior-klassene. Jeg er i mot doping av alle slag. Jeg oppfordrer dere ikke til å dope dere, men vil at dere skal innse realiteten. Det er vanskelig å hevde seg i denne idretten uten AAS og der det er nesten "obligatorisk" å bruke AAS. Alternativet er å vente på et dopingfritt kroppsbyggingsforbund eller at de begynner å teste utøverne.


Ut i fra bilder jeg har sett i fra juniorer som har stillt ser de rene ut ialfall
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Einang

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 238
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 238

Sv: Kroppsbygging konk for ungdommer !
« #18 : 09. juli 2011, 19:52 »
Skal ikkje så mykje til og hevde seg i junior klassen om du trener hardt og spiser rett i flere år!
Dei er ikkje så store, og har ikkje trent/dopet så lenge att  dei har oppnådd nokon spesiell størrelse uansett.
Og eg er overbevist om at genetikken min er overlegen alle andres ( heheheheh) og att sjølv om dei dopar kjem dei ikkje til og sjå like bra ut som meg. Steroider hjelper ikkje på dårlige gener! Men er heilt klart en EKSTREM fordel, men eg har tenkt og konkurere innen kamp sport og har tenkt og ha trening som livstilen min resten av livet og vill derfor ikkje øydlegge meg med og dope.

Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414

Sv: Kroppsbygging konk for ungdommer !
« #19 : 09. juli 2011, 20:02 »
Skal ikkje så mykje til og hevde seg i junior klassen om du trener hardt og spiser rett i flere år!
Dei er ikkje så store, og har ikkje trent/dopet så lenge att  dei har oppnådd nokon spesiell størrelse uansett.
Og eg er overbevist om at genetikken min er overlegen alle andres ( heheheheh) og att sjølv om dei dopar kjem dei ikkje til og sjå like bra ut som meg. Steroider hjelper ikkje på dårlige gener! Men er heilt klart en EKSTREM fordel, men eg har tenkt og konkurere innen kamp sport og har tenkt og ha trening som livstilen min resten av livet og vill derfor ikkje øydlegge meg med og dope.

Har dere bilder av topp 3 i kroppsbygging junior så kan vi bedømme hvorvidt det er "lett" å hevde seg i kroppsbygging.
Sitat
Og eg er overbevist om at genetikken min er overlegen alle andres ( heheheheh) og att sjølv om dei dopar kjem dei ikkje til og sjå like bra ut som meg. Steroider hjelper ikkje på dårlige gener!

Fint å ha selvtilitt, men dette er jo bare piss.


Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Einang

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 238
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 238

Sv: Kroppsbygging konk for ungdommer !
« #21 : 09. juli 2011, 20:10 »
Heheheh Smiley
Har sett bilder frå dei som stiller i junior, dei ser veldig bra ut, men eg trur eg skal klare og oppnå det samme innen 3,5 år! Berre vent og sjå du Smiley

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

Sv: Kroppsbygging konk for ungdommer !
« #22 : 10. juli 2011, 01:49 »
Heheheh Smiley
Har sett bilder frå dei som stiller i junior, dei ser veldig bra ut, men eg trur eg skal klare og oppnå det samme innen 3,5 år! Berre vent og sjå du Smiley

hehe, vi får se da ! mye kan skje iløpet av 3,5 år.
21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Kroppsbygging konk for ungdommer !
« #23 : 10. juli 2011, 01:53 »
hehe, vi får se da ! mye kan skje iløpet av 3,5 år.

Nei, du har feil.
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

Sv: Kroppsbygging konk for ungdommer !
« #24 : 10. juli 2011, 01:55 »
Nei, du har feil.

Feil ? Mener du at det skjer lite ting iløpet av 3 og ett halvt år ?
21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Kroppsbygging konk for ungdommer !
« #25 : 10. juli 2011, 01:57 »
Feil ? Mener du at det skjer lite ting iløpet av 3 og ett halvt år ?

Hva mener du
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Sigg1

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 318
  • Honnør: 159
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 318

  • Go hard or go home
Sv: Kroppsbygging konk for ungdommer !
« #26 : 10. juli 2011, 02:00 »
Skal ikkje så mykje til og hevde seg i junior klassen om du trener hardt og spiser rett i flere år!
Dei er ikkje så store, og har ikkje trent/dopet så lenge att  dei har oppnådd nokon spesiell størrelse uansett.

Er du seriøs eller? De trener smart og spiser som hester, deffer nazi-style før konk og ser ufattelig bøs og rippa ut. Google er din venn, enlighten yourself.
Coach - Fast Form //
Sigvar@FastForm.no



188 cm
Alt fra 83-100 kg Wink

Dips: 39  44
Pull-ups: 18  23
Roing på 1. min: 334m 363m 374m

2012:
Oslo Grand Prix 4. plass (Beste nordmann Grin)
Sandefjord Open 4. plass
Fredrikstad Open 5. plass
 -Team Toppform

Osteopatistudent

Loggen: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=110041.0

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: Kroppsbygging konk for ungdommer !
« #27 : 10. juli 2011, 02:00 »
Heheheh Smiley
Har sett bilder frå dei som stiller i junior, dei ser veldig bra ut, men eg trur eg skal klare og oppnå det samme innen 3,5 år! Berre vent og sjå du Smiley

Hehe, dette er den verste typen piss jeg noen gang har sett.

Personer som hevder de skal oppnå store ting om noen år, og som heller vil snakke om det de skal oppnå enn og faktisk oppnå det.
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Sigg1

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 318
  • Honnør: 159
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 318

  • Go hard or go home
Sv: Kroppsbygging konk for ungdommer !
« #28 : 10. juli 2011, 02:00 »
Hehe, dette er den verste typen piss jeg noen gang har sett.

Personer som hevder de skal oppnå store ting om noen år, og som heller vil snakke om det de skal oppnå enn of faktisk oppnå det.

Second that.
Coach - Fast Form //
Sigvar@FastForm.no



188 cm
Alt fra 83-100 kg Wink

Dips: 39  44
Pull-ups: 18  23
Roing på 1. min: 334m 363m 374m

2012:
Oslo Grand Prix 4. plass (Beste nordmann Grin)
Sandefjord Open 4. plass
Fredrikstad Open 5. plass
 -Team Toppform

Osteopatistudent

Loggen: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=110041.0

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Kroppsbygging konk for ungdommer !
« #29 : 10. juli 2011, 02:01 »
Hehe, dette er den verste typen piss jeg noen gang har sett.

Personer som hevder de skal oppnå store ting om noen år, og som heller vil snakke om det de skal oppnå enn of faktisk oppnå det.

Du tar jo 80 kg i knebøy da
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!