Skrevet av Emne: Velvære produkter for MENN only  (Lest 103665 ganger)

Utlogget EnUngPumper

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 402
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 402

SV: Velvære produkter for MENN only
« #45 : 16. juni 2004, 13:48 »
her er det en som kan leksen sin ja! Grin honnør.
Særdeles mange gode tips som jeg holder på å skrive opp. De små detaljene glemmer jeg ofte, men som er svært viktige!

Her akkurat kjøpt hele serien til "Clinique for menn", og er svært fornøyd så langt. Langt mer skånsom såpe og krem for ansiktet, og allerede mener jeg kan se en forskjell  Smile

Jeg ville anta du bor i Oslo, pga alle disse større merkevarene. Hvor er det du handler? Dessverre er det ingen rene D&C, eller Versace butikker som selger bare sine varer. Man må ofte gå i butikker som selger flere merker, hvor er det du handler da?



Kan tenke meg du ikke bruker rent lite penger på klær pr månede Wink
"To be or not to be, - that is the question"

Utlogget Eskimo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

SV: Velvære produkter for MENN only
« #46 : 16. juni 2004, 14:02 »
EUP: Kamikaze og Vóga i bogstadveien har bra utvalg av dolce&gabbana, armani, versace, cavalli etc.. det samme med zenon på aker brygge. men prisen er jo deretter også. kjøper sjelden klær her med mindre det er noe jeg VIRKELIG liker. ellers er jeg så heldig som har en roomie som er shopoholiker, så da "låner" jeg heller fra klesskapet hans Grin

Utlogget supah

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 998
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 998

SV: Velvære produkter for MENN only
« #47 : 16. juni 2004, 14:12 »
Takker for honnør  Cheesy

Jeg bor faktisk i Molde  Smiley Av butikker som fører disse merkene i Oslo vet jeg kun om en; Follestad ( http://www.follestad.com/merkevarer.htm )

Det koster å være kar Cheesy Men det kommer jo an på hvordan du prioriterer. Jeg synes det er viktig å ta seg godt ut. Som sagt får du en hel del kule klær fra Tiger of Sweden og Lindeberg til en akseptabel pris. 
"Do you smell the fitness? I do."

"You don't win silver - You lose gold"

Utlogget tivoli

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 355
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 355

SV: Velvære produkter for MENN only
« #48 : 16. juni 2004, 15:39 »
Vedlig mye bra her. En såpass bevisst bevisst person på klær og, utseende og personlig velvære som deg, som også er fra Molde, er nesten fristet til å spør om du tilfeldigvis heter Magne Hoseth   Wink
Honnør iallefall for en bra post.

yngve

  • Gjest
SV: Velvære produkter for MENN only
« #49 : 16. juni 2004, 21:52 »
Tar det spørsmålet her, så slipper dere enda en tråd om nesten det samme.

Noen som vet om en bra deodorant (for å ha under armene)?

Utlogget supah

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 998
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 998

SV: Velvære produkter for MENN only
« #50 : 17. juni 2004, 00:24 »
Vedlig mye bra her. En såpass bevisst bevisst person på klær og, utseende og personlig velvære som deg, som også er fra Molde, er nesten fristet til å spør om du tilfeldigvis heter Magne Hoseth   Wink
Honnør iallefall for en bra post.
Hehe, takk skal du ha.

Tar det spørsmålet her, så slipper dere enda en tråd om nesten det samme.

Noen som vet om en bra deodorant (for å ha under armene)?
Av nøytrale deodoranter synes jeg Sterilan for Men funker bra.
"Do you smell the fitness? I do."

"You don't win silver - You lose gold"

Utlogget Zoria

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 597
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 597

  • Mens sana in corpore sano
SV: Velvære produkter for MENN only
« #51 : 17. juni 2004, 00:45 »
Jeg har et spørsmål. Driter dere penger? Eller har dere foreldre som driter penger? Det dere prater om nå ligger ihvertfall laaaaangt unna mitt budsjett på velværeprodukter, klær og sko.
Books just wanna be FREE! See what I mean at:
http://bookcrossing.com/friend/Tuttasb

Utlogget Eskimo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

SV: Velvære produkter for MENN only
« #52 : 17. juni 2004, 06:48 »
'driter' ikke penger nei, men har en god jobb og har lite faste utgifter. dessuten blir det jo en prioriteringssak hva man ønsker å bruke penger på og. er ganske flink økonomisk og setter til side penger hver mnd både til BSU og til sparekonto. og så har jeg heller ingen barn å fø på, så sparer vel inn noen kroner der og Smiley

Utlogget tivoli

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 355
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 355

SV: Velvære produkter for MENN only
« #53 : 17. juni 2004, 08:54 »
Et lite spørsmål ang Clinque og tilsvarende produkter. Har dere merket noe forskjell ved bruk av disse, kontra mindre kostbare produkter. Har det virkelig noe for seg, kontra f.eks body shop sitt herre utvalg. Bruker noe av dette selv, og synes det er helt ok. må innrømme at jeg er veldig nysgjerrig på Clinique, men har mine tvil på at jeg vil merke noe forskjell. Jeg har ingen allergi problemer, og ikke spesielt problemer med ansiktet sånn generelt (bortsett fra at det ikke er spesielt vakkert Smiley )
Noen kommentarer til dette?

nann-rosita

  • Gjest
SV: Velvære produkter for MENN only
« #54 : 17. juni 2004, 11:05 »
Et lite spørsmål ang Clinque og tilsvarende produkter. Har dere merket noe forskjell ved bruk av disse, kontra mindre kostbare produkter. Har det virkelig noe for seg, kontra f.eks body shop sitt herre utvalg. Bruker noe av dette selv, og synes det er helt ok. må innrømme at jeg er veldig nysgjerrig på Clinique, men har mine tvil på at jeg vil merke noe forskjell. Jeg har ingen allergi problemer, og ikke spesielt problemer med ansiktet sånn generelt (bortsett fra at det ikke er spesielt vakkert Smiley )
Noen kommentarer til dette?

clinique er et helsyntetisk produkt som hermer etter plantebaserte produkter. MEN en krem som er palntebasert kan være allergifremkallende pga basen som brukes . Jeg tåler INGEN av bodyshop sine produkter pga baseoljer i kremene, samt at bodyshop bruker mye aloevera og nøte estakter. dette kan faktisk være like allergifremkallende som silikon, benzen og andre usunne virkestoffer i supermarkedprodukter. Kremer i dagligvarehandelene er også puttet masse silikon, og annen benzen ( statoil og hydro olje faktisk) for å fylle ut kremen slik at man kan selge den billigere og mer av samme grunnkremen. Derfor tetter disse porene , og gir en beskyttelse mot det huden faktisk trenger mest; fukt og oksygen! 
forresten finnes det heller ingenting som heter provitamin b5 og så videre, pro betyr før, og før vitaminer er bare tull.

hold dere til hudpleieprodukter som anbefales av hudpleiere, da vet man at man får for riktig hudtype, og visst ikke kan man like gjerne smøre motoroje i fjeset sitt....

Utlogget Super

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 11
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11

  • No pain - no gain!
SV: Velvære produkter for MENN only
« #55 : 18. juni 2004, 00:40 »
Tar det spørsmålet her, så slipper dere enda en tråd om nesten det samme.

Noen som vet om en bra deodorant (for å ha under armene)?

Den nyeste fra Lacoste er jo ganske bra...
Tror den heter "Eau de Toilette"
 Grin

Utlogget tivoli

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 355
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 355

SV: Velvære produkter for MENN only
« #56 : 18. juni 2004, 10:08 »


clinique er et helsyntetisk produkt som hermer etter plantebaserte produkter. MEN en krem som er palntebasert kan være allergifremkallende pga basen som brukes . Jeg tåler INGEN av bodyshop sine produkter pga baseoljer i kremene, samt at bodyshop bruker mye aloevera og nøte estakter. dette kan faktisk være like allergifremkallende som silikon, benzen og andre usunne virkestoffer i supermarkedprodukter. Kremer i dagligvarehandelene er også puttet masse silikon, og annen benzen ( statoil og hydro olje faktisk) for å fylle ut kremen slik at man kan selge den billigere og mer av samme grunnkremen. Derfor tetter disse porene , og gir en beskyttelse mot det huden faktisk trenger mest; fukt og oksygen! 
forresten finnes det heller ingenting som heter provitamin b5 og så videre, pro betyr før, og før vitaminer er bare tull.

hold dere til hudpleieprodukter som anbefales av hudpleiere, da vet man at man får for riktig hudtype, og visst ikke kan man like gjerne smøre motoroje i fjeset sitt....

En fantastisk god tilbakemelding, som du skal vite jeg satte pris på. Tror det vanker en liten honnør der.

For dere herremenn der ute, med erfaringer fra disse produktene. Hva anbefaler dere som en "startpakke" ?

Utlogget Eskimo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

SV: Velvære produkter for MENN only
« #57 : 18. juni 2004, 10:40 »
jeg holder fortsatt en knapp på produktene fra Zirh. men det er vel her som med alt annet, du burde vel prøve det ut selv å se hva du syntes funker best på deg.

nann-rosita

  • Gjest
SV: Velvære produkter for MENN only
« #58 : 18. juni 2004, 11:38 »
tilstår jeg ikke har hørt om Zirth.

startpakke? hmmm... får nå for tiden på parfymerikjeden ; fredik og lousia kjøpt miniatyrer i pakke , dag, natt og renseprodukter i mini størrelser/reisestørrelser.

Utlogget tivoli

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 355
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 355

SV: Velvære produkter for MENN only
« #59 : 18. juni 2004, 16:01 »
Når jeg mener startpakke, så tenker jeg mer på hvilke produkter som kan være akutelle. Det var jo såpass mye forskjellig å velge mellom, og lett å gå seg vill. Gidder ikke ved førstegangskjøp å gå for hele for men serien, men kom plutselig på en ide. Kanskje det kan være lurt å spøre vedkommende som selger dette  Smiley

Har hørth om Zirth selv, men kun navnet. Fikk et inntrykk at det var et såkalt billig rema produkt. Vet ikke hvorfor. Kanskje det og kan være et alternativ det og.
Lønningsdag idag, så kanskje jeg kjøper begge og bruker det på hver sin halvdel av ansiktet. En liten test i "vitenskapens" navn Grin

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!