Skrevet av Emne: Velvære produkter for MENN only  (Lest 103705 ganger)

Utlogget EnUngPumper

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 402
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 402

SV: Velvære produkter for MENN only
« #345 : 30. august 2005, 19:23 »
Hva med sminke?


Nei, LurePer. Bruker ikke sminke Smiley Ønsker kun å ha ren, frisk, energisk, fuktig hud. Jeg ser ikke noen som helst måte jålete, men jeg kan si at hvis jeg ikke brukte disse produktene så ville huden se tørr, kvisete, grå og gustig. Det er vel ikke ønskelig for noen...
"To be or not to be, - that is the question"

Utlogget Ronnien

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 65
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 65

SV: Velvære produkter for MENN only
« #346 : 31. august 2005, 13:19 »
newbi: At jeg mener at produktene er medisinske vil si at det er forsket på hvordan huden reagerer på produktene kjemisk sett. De er vitenskapelig bevist at disse produktene virkelig gjør noe for huden.
Anbefaler å både lese og se filmen under siden "forskning" på http://www.nimueskin.no/.
Tidligere slet jeg VELDIG med tørr hud og måte smøre meg 5 - 7 ganger daglig (brukte biotherm), og huden flasset rett etter jeg dusjet. Nå smører jeg kun 2 ganger daglig med Nimue, siden huden produserer selv fuktighet.

Hva produkt bruker du fra nimue da? Hva er virkestoffet som får huden til  selv å produsere fuktighet? Er den parfymert?

Utlogget Ostreicher

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: Velvære produkter for MENN only
« #347 : 31. august 2005, 13:54 »
herregud... jeg pleier vanligvis å holde kjeft hvis folk mener noe annet enn meg, men det får være grenser! åssen får dere råd til dette?!? jeg skjønner heller ikke at de forskjellige såpene osv. kan ha noe å si! og shampoo, hvem er det som trenger å dytte proteiner og all mulig frukt i døde hudceller? selv bruker jeg en stor såpeflaske på coop til 10 kr som varer lenge. denne bruker jeg også i håret. av og til tar jeg en ordentlig vask med zalo over hele kroppen. jeg bruker dax i håret og Axe under armene. jeg kan ærlig talt ikke se noe forskjell på min hud og andres. den er ikke tørr, ikke "våt" (? ), og jeg flasser ikke i håret. for meg virker det mer som at flass og tørr hud er noe som følger med alle disse dyre såpene, ikke omvendt! og hva er problemet med å barbere seg feil? i følge det som står her har jeg barbert meg "feil" i alle år, men jeg har ikke hatt noen problemer av den grunn. jeg bruker også den ene såpa jeg bruker på resten av kroppen som barberskum. jeg brukte tidligere barberskum helt til jeg fant ut at forskjellen var NULL! og å i det hele tatt tenke på å bruke "ansiktsmaske"! jeg regner med at det er sånn leire man legger i trynet?

nå får jeg sikkert en hel haug med sinte reaksjoner tilbake, men i dette tilfellet så driter jeg rett og slett i det, for det får være grenser for jåleri... men for all del, det er deres penger og deres liv...

Hva forventer du egentlig av tilbakemeldinger til dette innlegget, og hvorfor i hellvete gidder du i det heletatt?
Det er ingen som har spurt om hva du bruker hvor, hva du betaler og gidder å bruke pengene dine på.
Om du vasker deg med Zalo og skrubber med stålbørste bryr meg midt på ryggen. Folk må da få kunne ha en diskusjon hvor man diskuterer slike ting, gir tips og tilbakemeldinger til hverandre uten at det skal ha noe å si for deg?

Utlogget Grungern

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 541
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 541

  • Go hard, or go home!!
SV: Velvære produkter for MENN only
« #348 : 31. august 2005, 14:36 »
HAHAHAHAHAHA  rofl God skrubb med Zalo over hele kroppen faktisk!!!! Koko, kom ut av hulen din!  Grin

Folk må få gjøre som de vil! Men synts kanskje at sminke blir for mye for en mann.. min mening i alle fall. Men hvis en av de store gutta bestemmer seg for å gå rundt med sminke så er ikke jeg den første til å gi ham tilsnakk  :Smiley
Trener på vektertorget i Bergen.
Knebøy: 180kg, Mark: 230kg, Benk: 120kgx3 (skylder på dårlig skuldre Tongue )
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=29518.0

Utlogget Hardrock_ram

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 463
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 463

  • verdens beste ting er kake
SV: Velvære produkter for MENN only
« #349 : 31. august 2005, 14:45 »
mulig at jeg er litt for mye i andre retningen igjen, det skal jeg ikke si noe på! nå hakke jeg spurt hver eneste såpebruker i norge, men det virker som at mesteparten av disse såpene ikke har noe effekt whatsoever! greit nok hvis man kjøper såpe uten parfyme eller uten andre spesielle ingredienser hvis man har et spesielt stort problem med tørr hud eller flass, men i denne posten så er det trekkes det fram en hel haug med alle mulige såpemerker som ikke har noen spesielle egenskaper utover at de koster skjorta og en viss psykisk velvære-effekt. greit nok at jeg bruker billig såpe, men så lenge det ikke er noen forskjell så ser jeg ike poenget med å kjøpe noe annet...

hadde denne posten handlet om bra såpe for folk som har problemer med hud eller hår så hadde jeg ikke sagt noe, skjønner da at det er et reelt problem for noen. denne posten har jeg derimot oppfattet som en jåle-post for folk som vil bli "hunker"... ja, jeg veit at jeg ikke hadde behøvd å skrive noe her, for å forhåndssvare alle som nå blir sure, men jeg tar meg allikevel friheten til å legge inn min mening! seriøst... det begynte å bli snakk om ansiktsmasker...

EDIT: for å bruke jenter som et eksempel. jeg kjenner jenter som jåler seg opp med et tonn med forskjellige "velvære"-produkter, og jeg kjenner jenter som bare bruker normal såpe, og jeg har ikke lagt merke til noen forskjell i huden på disse...

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

SV: Velvære produkter for MENN only
« #350 : 31. august 2005, 15:40 »
Helt enig med hardrockeren.  Ingen forskjell på huden min og andres, bruker den såpa som står nærmest i dusjen, og jeg er like vakker som jeg alltid har vært. :Smiley
Til konas fortvilelse hender det at jeg vasker rumpa med dyr balsam og det håret med lano (som er barnas)....

Dere blir lurt av kosmetikkindustrien som prakker på dere alle mulige unyttige produkter.  Synes menn som bruker tusenvis av kroner på sånt er noen skikkelig lettlurte kjerringer.
 rofl
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget supah

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 998
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 998

SV: Velvære produkter for MENN only
« #351 : 31. august 2005, 15:50 »
Lukten av lano og zalo tenner damene .. o.O
"Do you smell the fitness? I do."

"You don't win silver - You lose gold"

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

SV: Velvære produkter for MENN only
« #352 : 31. august 2005, 16:04 »
Tror de fleste jenter liker at gutter holder seg rene og pene uten for mye dilldall. 

La menn være menn og kvinner være kvinner.  Ergo snus er forbeholdt menn, sminke er forbeholdt kvinner.
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Velvære produkter for MENN only
« #353 : 31. august 2005, 16:26 »
Lukten av lano og zalo tenner damene .. o.O

Helt ærlig, men er det såpelukten hun faller for så er det kanskje ikke allverden å bygge på..... Wink

Tror nok at det jentene setter pris på er renslighet og det å være velstelt. Hvordan man velger det derimot får være opptil hver enkelt. Smiley
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget supah

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 998
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 998

SV: Velvære produkter for MENN only
« #354 : 31. august 2005, 16:51 »
Jeg vil i hvert fall lukte godt, og jeg ser ikke noen grunn til å kommentere hva vi diskuterer her =) Jeg bryr meg ikke om hva andre vasker seg med ect =p.
"Do you smell the fitness? I do."

"You don't win silver - You lose gold"

Utlogget Hardrock_ram

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 463
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 463

  • verdens beste ting er kake
SV: Velvære produkter for MENN only
« #355 : 31. august 2005, 18:35 »
vel, jeg bryr meg egentlig ikke hva andre vasker seg med jeg heller, men det må være lov å komme med en kommentar allikevel. man trenger ikke å være sykelig opptatt av andres såpebruk for å kommentere folk som tydeligvis bruker en hel haug med penger på såpe som kun er dyr og har riktig logo...
hvis det skulle vært sånn at det ikke er lov til å kommentere hva andre gjør med mindre man er direkte berørt av det selv så hadde verden blitt ganske sjuk etterhvert... så isteden for å be meg om å ikke kommentere såpebruken så kan dere heller forsvare den rådyre såpa deres med argumenter om hvorfor dere kjøper den såpa.

Utlogget Ostreicher

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: Velvære produkter for MENN only
« #356 : 31. august 2005, 18:38 »
La menn være menn og kvinner være kvinner. 

Er man ikke mann fordi man vil ta vare på kroppen/huden sin? For å nevne noe.

Utlogget Hardrock_ram

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 463
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 463

  • verdens beste ting er kake
SV: Velvære produkter for MENN only
« #357 : 31. august 2005, 19:00 »
nå er det ikke min kommentar du kommenterer der, men vil allikevel bare påpeke at det er, som jeg har sagt tidligere, helt greit at menn (og damer) bruker såpe og andre hud-greier hvis man har et reelt problem med huden, for eks. tørr hud eller flass, og denne spesielle såpen kan fjerne eller minimalisere dette problemet. det er forskjell på det og på å kjøpe rådyr såpe bare fordi det er riktig merke. JEG gjør ikke noe forskjell på damer og menn når jeg sier sånt...

Utlogget HotWheels

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: Velvære produkter for MENN only
« #358 : 31. august 2005, 19:16 »
Jeg er enig i at det er unødvendig å bruke mye penger på kosmetiske produkter som en egentlig ikke har behov for. Men noen har jo tørr hud, tørt hår, flass, osv. Det er da positivt at disse kan bruke en god fuktighetskrem, shampo/balsam, osv. Dette ser jeg kun som positivt. Det er tydelig at noen her enten bryr seg lite, eller ikke kjenner seg igjen i disse problemene. Men jeg selv merker for eksempel at noen hårvokser gir meg tørt hår, og da synes jeg at det er greit å bruke f.eks en billig balsam, som pantene til rundt 30 kr. Og når det gjelder fuktigheten i ansiktet, så merker jeg spesielt om vinteren at jeg blir tørr av den kalde lufta. Da er det veldig behagelig å få litt smidigere hud av en fuktighetskrem. Utover denne typen produkter blir det jo mer snakk om sminke og slikt, og sånt blir unødvendig, da dette bare gjør noe med utseende, og ikke har noen annen positiv effekt. Ansiktsmasker er da også unødvendig, da en fuktighetskrem burde holde i massevis.
26 år
86 kg
beste benk: 125x2.
Beste Hantelpress, liggende: 40x8.
Medium benk: 100x10.
Rullestolbruker
Min Profil Oppdatert 08.08.07
Min Dagbok Oppdateres stadig!
Medlem av S.A.T.S. Sandnes

Hørt i dusjen:"Jeg mister så mye hår, tror nesten jeg har kreft!"

Utlogget Ostreicher

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: Velvære produkter for MENN only
« #359 : 31. august 2005, 19:29 »
Ansiktsmasker er da også unødvendig, da en fuktighetskrem burde holde i massevis.

En ansiktsmaske renser huden og fjerner døde hudceller. En fuktighetskrem gjør ikke. (nei, jeg bruker ikke ansiktsmaske)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!