Skrevet av Emne: Velvære produkter for MENN only  (Lest 103693 ganger)

Utlogget Hardrock_ram

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 463
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 463

  • verdens beste ting er kake
SV: Velvære produkter for MENN only
« #360 : 31. august 2005, 19:00 »
nå er det ikke min kommentar du kommenterer der, men vil allikevel bare påpeke at det er, som jeg har sagt tidligere, helt greit at menn (og damer) bruker såpe og andre hud-greier hvis man har et reelt problem med huden, for eks. tørr hud eller flass, og denne spesielle såpen kan fjerne eller minimalisere dette problemet. det er forskjell på det og på å kjøpe rådyr såpe bare fordi det er riktig merke. JEG gjør ikke noe forskjell på damer og menn når jeg sier sånt...

Utlogget HotWheels

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: Velvære produkter for MENN only
« #361 : 31. august 2005, 19:16 »
Jeg er enig i at det er unødvendig å bruke mye penger på kosmetiske produkter som en egentlig ikke har behov for. Men noen har jo tørr hud, tørt hår, flass, osv. Det er da positivt at disse kan bruke en god fuktighetskrem, shampo/balsam, osv. Dette ser jeg kun som positivt. Det er tydelig at noen her enten bryr seg lite, eller ikke kjenner seg igjen i disse problemene. Men jeg selv merker for eksempel at noen hårvokser gir meg tørt hår, og da synes jeg at det er greit å bruke f.eks en billig balsam, som pantene til rundt 30 kr. Og når det gjelder fuktigheten i ansiktet, så merker jeg spesielt om vinteren at jeg blir tørr av den kalde lufta. Da er det veldig behagelig å få litt smidigere hud av en fuktighetskrem. Utover denne typen produkter blir det jo mer snakk om sminke og slikt, og sånt blir unødvendig, da dette bare gjør noe med utseende, og ikke har noen annen positiv effekt. Ansiktsmasker er da også unødvendig, da en fuktighetskrem burde holde i massevis.
26 år
86 kg
beste benk: 125x2.
Beste Hantelpress, liggende: 40x8.
Medium benk: 100x10.
Rullestolbruker
Min Profil Oppdatert 08.08.07
Min Dagbok Oppdateres stadig!
Medlem av S.A.T.S. Sandnes

Hørt i dusjen:"Jeg mister så mye hår, tror nesten jeg har kreft!"

Utlogget Ostreicher

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: Velvære produkter for MENN only
« #362 : 31. august 2005, 19:29 »
Ansiktsmasker er da også unødvendig, da en fuktighetskrem burde holde i massevis.

En ansiktsmaske renser huden og fjerner døde hudceller. En fuktighetskrem gjør ikke. (nei, jeg bruker ikke ansiktsmaske)

Utlogget HotWheels

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: Velvære produkter for MENN only
« #363 : 31. august 2005, 20:06 »
finnes da også ansiktsvask som gjør akkurat det samme?
26 år
86 kg
beste benk: 125x2.
Beste Hantelpress, liggende: 40x8.
Medium benk: 100x10.
Rullestolbruker
Min Profil Oppdatert 08.08.07
Min Dagbok Oppdateres stadig!
Medlem av S.A.T.S. Sandnes

Hørt i dusjen:"Jeg mister så mye hår, tror nesten jeg har kreft!"

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

SV: Velvære produkter for MENN only
« #364 : 31. august 2005, 20:56 »
Antageligvis jeg som er for gammel. Men menn og ansiktsmaske forbinder jeg med homsepatruljen.

Dessuten elsker jeg å provosere.
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget Hardrock_ram

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 463
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 463

  • verdens beste ting er kake
SV: Velvære produkter for MENN only
« #365 : 31. august 2005, 21:02 »
vel, mange av disse produktene kan begrunnes med "rensing av hud" osv, men hvor nødvendig er egentlig det? så lenge man ikke har et spesielt stort problem med kviser (som ofte skyldes mer sammensatte problemer) så er det vel ikke noe vits i å ha nærmest steril hud? og det er definitivt ikke sunt for huden!! men selvfølgelig, ser du en reklame for et produkt nok av ganger å er det lett å tro at dette er noen man behøver, eller at dette i det hele tatt er noe som virker. (tester av mange "hud-rense-produkter" viser at det er et fåtall som faktisk har noen virkning i det hele tatt).

og de fleste her som ikke har falt fullstendig for "metrofil" livsstil tror jeg skjønner at denne om ikke denne posten var fjern nok fra før, så ble den fullstendig på jordet i det ansiktsmaske ble trukket inn!

Utlogget HotWheels

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: Velvære produkter for MENN only
« #366 : 31. august 2005, 21:14 »
Når det gjelder kviser vil jeg heller råde til å spise sunt, og lite sukker og slikt. Merker selv at med en gang jeg drikker f.eks brus over en periode får jeg mer uren hud enn når jeg spiser sunt og bra. Det å drikke masse vann hjelper også for min del ihvertfall om sommeren for å holde huden myk.
26 år
86 kg
beste benk: 125x2.
Beste Hantelpress, liggende: 40x8.
Medium benk: 100x10.
Rullestolbruker
Min Profil Oppdatert 08.08.07
Min Dagbok Oppdateres stadig!
Medlem av S.A.T.S. Sandnes

Hørt i dusjen:"Jeg mister så mye hår, tror nesten jeg har kreft!"

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift
SV: Velvære produkter for MENN only
« #367 : 31. august 2005, 23:04 »
Er jammen heldig som har en totalt selvpleiende hud.  Cheesy
Erfaring er den talentløses trøst

Utlogget EnUngPumper

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 402
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 402

SV: Velvære produkter for MENN only
« #368 : 01. september 2005, 01:15 »


Dere blir lurt av kosmetikkindustrien som prakker på dere alle mulige unyttige produkter.  Synes menn som bruker tusenvis av kroner på sånt er noen skikkelig lettlurte kjerringer.
 rofl



Det der blir like dumt som en snekker skulle si at: "alle aktiv utøvere trenger kun 1 brødskive og 2 glass melk etter trening, og alle det der protein og kosttilskudd er bare tull...."

Yeah right, er du ikke enig? Kosttilskudd er ikke tull, og dette vet du KUN for du har kunnskaper om det. Skygg unna denne tråden, for du bidrar ikke noe til økt kunnskap om kosmetikk.
"To be or not to be, - that is the question"

Utlogget EnUngPumper

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 402
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 402

SV: Velvære produkter for MENN only
« #369 : 01. september 2005, 01:41 »
Om jeg er jålete eller ikke jålete - vel, dere kan IKKE se at jeg bruker kosmetikk som koster mer enn 30 kr hvis dere så meg på gaten. Poenget er ikke at jeg skal utstråle feminitet, men jeg ønsker kun å ha frisk hud. Hvis JEG får 2 kviser mindre i måneden ved å bruke ansiktsmaske, ja, hvorfor skal jeg ikke kunne gjøre det? Jeg vet selv hvilken legning jeg har (hetro, så det går an), og legningen min har ikke forandret seg etter jeg tok på en ansiktsmaske  Smiley

Hvis sunn hud kan bidra til økt selvsikkerhet og mer oppmerksomhet fra motsatt kjønn, så skjønner jeg ikke hvorfor det ville være uønskelig?

Enkelte sier at de bruker zalo og axe.... hver sin lyst sier jeg nå bare. Men vil lever tross alt i 2005, og i dag er det lov å utvide toalettsakene sine litt mer, selv for mannkjønnet  Grin

Slutt å syt på de som velger å bruke en ansiktsmaske og unngår kosmetikk fra matvarerbutikker. Jeg klager ikke om dere velger å ikke pusse tenner, hår over hele kroppen og lukter svette (kommer mest sannsynlig bare til å forlate rommet dere er i   ::smile:Smiley for det er i bunn og grunn deres valg. Damene i min omgangskrets, og damene som omgår meg, finner meg ikke feminin - og selv føler jeg meg ikke feminin. Det er kun hva du selv gjør det til!
"To be or not to be, - that is the question"

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

SV: Velvære produkter for MENN only
« #370 : 01. september 2005, 06:56 »
Så du mener kosmetikk er like nyttig som å spise seg mett med næringsfylt mat?  Da får du fortsette med det. :Smiley  Ett merkelig eksempel du kommer med, som ikke har noe med mine meninger om bruken av dameting til "menn".

Jeg har ingenting å tilføre økt kunnskap om kosmetikk, det har du helt rett i(gudskjelov), men at du og flere tror dere ser bedre ut og lukter bedre enn menn som vasker seg med vanlig såpe og bruker en eller annen deo er helt utrolig arrogant.  Tror det går helt fint å være i samme rom som meg, og jeg pusser både tenner og holder meg ren. Men jeg barberer meg bare i ansiktet, regner med du barberer leggene og armene også? Shocked

Kosmetikkverden er vannvittig stor, med markedsføringsbudsjett som er i milliardklassen, og de vil selvfølgelig at lettlurte og usikre gutter som deg skal bruke massevis av spenn på unyttige dagkremer,kveldskremer,nattkremer, krem for tørr hud , krem for fet hud, krem mot kviser etc etc etc.  Prøv en måned uten de latterlige artiklene og du skal se du ser klin likedan ut!
Makan til idioti!

”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

JohnBlond

  • Gjest
SV: Velvære produkter for MENN only
« #371 : 01. september 2005, 07:07 »
Kosthold er viktigere enn kremer for å få sunn hud. To fight bad skin you must go to the source Neo. Les på innholdsfortegnelsen på kremer, shampoo osv. Mye jalla der altså. Bra at det er godt dokumenterte studier som beviser at det er helt ufarlig å smøre inn kroppen og trynet daglig eller flere ganger daglig med petroleumsbaserte kremer fulle av mineraler og pro-vitaminer.

Anbefaler forøvrig boken "All marketers are liars" av Seth Godin.

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

SV: Velvære produkter for MENN only
« #372 : 01. september 2005, 08:34 »
hørhør Bow
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget EnUngPumper

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 402
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 402

SV: Velvære produkter for MENN only
« #373 : 01. september 2005, 15:35 »
aktiviteten: skal eller si at det er arrogant av deg å komme hit og uttale deg på noe du IKKE aner hva du prater om. Kommer hit og tror du vet ALT. Ja, vel... gidder faktisk ikke å diskutere med en som TROR han/hun vet alt, hva er vitsen om du ikke en gang er åpen for ny infomasjon?

Kan si at jeg vet hva disse medisinske kremene har gjort for min hud, og det er alt jeg trenger å vite. Føler meg ikke bedre enn noen som helst, her er dine fordommer som trer inn. Jeg barberer automatisk armene og leggene, fordi jeg vasker ansiktet? Faen, som jeg blir rett og slett KVALM av fordomsfulte mennesker.


For å ikke waste denne threaden, send meg eller en PM aktiviteten
"To be or not to be, - that is the question"

Utlogget Grungern

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 541
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 541

  • Go hard, or go home!!
SV: Velvære produkter for MENN only
« #374 : 01. september 2005, 16:13 »
Vel, uansett hvordan man vrir og vrenger på det så er det femi å kjøpe alle mulige dyre merkeprodukter. grunnen til at jeg føler jeg kan si det er fordi det alltid har vært noe som har vært forbundet med kvinnelighet. Men at noen menn ønsker å være mer femi er en annen sak. Hvis du har problemer med huden som du seriøst vil bli kvitt så går du til legen og får resept på noe som funker. Det som funker best er stortsett det du får på resept!

Roten til hudproblemer ligger stortsett invendig! Kosthold, mosjon, vitaminer mineraler etc!! Få alt det på plass før man tyr til andre ting  Kiss
Trener på vektertorget i Bergen.
Knebøy: 180kg, Mark: 230kg, Benk: 120kgx3 (skylder på dårlig skuldre Tongue )
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=29518.0

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!