Skrevet av Emne: Redusere muskler overkropp  (Lest 11591 ganger)

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Redusere muskler overkropp
« #30 : 08. juli 2011, 14:37 »
Hehe. Nå vet jeg godt hvem du er, ettersom jeg også er solberggutt, så jeg vet at du har god peiling på trening. Om jeg ikke tar helt feil mente treneren min også at det var deg jeg skulle kontakte for å miste muskler på overkroppen. Dessverre har jeg ikke sett deg på helse pluss på åssiden de dagene jeg har vært der, men om jeg jeg gjør det kommer jeg nok til å ta kontakt Smiley

Jeg kjører frivending, bøy, nordic hamstring og til tider mark på underkroppen. Tok ikke med det ettersom det ikke virket relevant mtp spørsmålene mine om å tape muskler på overkroppen. Men ser selvfølgelig poenget ditt Smiley

Dette ante meg selvfølgelig hehe Smiley
Er der nede i ny og ne, men stort sett ikke før i kveldinga, så en får nå bare håpe at det klaffer en gang da vettu. Smiley

....og siden jeg nå også aner at jeg har sett deg (og broren din) på isen så må jeg nå si at det ser ut til å gå ganske så greit tross muskelhandicapet! Wink

Ø


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: Redusere muskler overkropp
« #31 : 08. juli 2011, 19:19 »
Hehe. Alt for å bli bedre Smiley "Det er de små detaljene - over tid - som utgjør forskjellen" er noe jeg prøver å etterleve:) Får håpe jeg løper inn i deg en dag der da Smiley

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Redusere muskler overkropp
« #32 : 11. juli 2011, 09:21 »
Hehe. Alt for å bli bedre Smiley "Det er de små detaljene - over tid - som utgjør forskjellen" er noe jeg prøver å etterleve:) Får håpe jeg løper inn i deg en dag der da Smiley

Ja, det er sant det, på et sånt nivå så er det jo ofte marginene som teller, så da er jeg straks litt mer vennlig innstilt mht å miste litt muskelmasse og slikt hehe Smile


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: Redusere muskler overkropp
« #33 : 13. juli 2011, 08:51 »
Hehe. Vi er jo i hver vår ende når det gjelder hvordan vi mener drømmekroppen er. I min verden er jo en omvendt y det optimale Cheesy Men har funnet ut at lange sykkelturer hvertfall hjelper på vekta Smiley Så nå blir det triathlon også. Hva gjør man ikke for å være best når sesongen nærmer seg Cheesy

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Redusere muskler overkropp
« #34 : 13. juli 2011, 09:08 »
Hehe. Vi er jo i hver vår ende når det gjelder hvordan vi mener drømmekroppen er. I min verden er jo en omvendt y det optimale Cheesy Men har funnet ut at lange sykkelturer hvertfall hjelper på vekta Smiley Så nå blir det triathlon også. Hva gjør man ikke for å være best når sesongen nærmer seg Cheesy

Si ikke det du! Smiley
For å si det sånn så er drømmekroppen langt unna det jeg selv har prøvd å oppnå. Har i grunn jobbet med det jeg har hatt anlegg for jeg, og driti i hva andre måtte mene, men om en skulle få velge så hadde jeg nok hatt en veldig så forskjellig kropp fra det jeg har i dag. Ikke heeeelt Tore André Flo kanskje, men veldig langt unna Arnold Schwarzenegger lissom Smile


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: Redusere muskler overkropp
« #35 : 13. juli 2011, 14:10 »
Hmm. Trodde alle kroppsbyggere mente drømmekroppen var som din Smiley Estetisk er vel Nick Auger mr body i min verden, selv om Koss hadde mer den kroppen jeg søker Smiley Pluss en overkropp som makter chins, pushups og benk selvfølgelig Smiley Om du er sugen, skal jeg være med på triathlon 21. august. Det har jo en utrolig fettforbrenningseffekt Wink

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Redusere muskler overkropp
« #36 : 13. juli 2011, 14:14 »
Lykke til med triatlon. Det er en utrolig fascinerende "idrett" som krever enormt med trening Smiley
Smiley

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: Redusere muskler overkropp
« #37 : 13. juli 2011, 16:49 »
Tenker Silverfox slenger med jeg Smiley Så bruker jeg han som flytemadrass nedover lågen Cheesy

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Redusere muskler overkropp
« #38 : 14. juli 2011, 09:43 »
Tenker Silverfox slenger med jeg Smiley Så bruker jeg han som flytemadrass nedover lågen Cheesy

Hallo - forsiktig nå!  dry
Vel har jeg noen få kilo til overs, men jeg har fortsatt mindre fett på kroppen enn den javne aktive lagspiller, så jeg synker som en skiftenøkkel om jeg kastes i lågen, så det der blir mer en redningsaksjon enn et hjelpemiddel.....  Ohmy


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: Redusere muskler overkropp
« #39 : 14. juli 2011, 14:34 »
Haha. Vet det ikke er noe særlig fett der, men tror man må ha helium inne i kroppen for å få den størrelsen, og det bør gjøre opp for alle kg Cheesy

Neida. Skal slutte å spøke Cheesy Nå blir det jobbing etter noen deilige timer på sykkelen Cheesy

Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414

Sv: Redusere muskler overkropp
« #40 : 14. juli 2011, 15:05 »
Smiley Wars Episode I: The Smiley Menace

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Redusere muskler overkropp
« #41 : 14. juli 2011, 15:07 »
Smiley Wars Episode I: The Smiley Menace

*smiler*


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!