Skrevet av Emne: For støl til å trene til at det blir resultater?  (Lest 1629 ganger)

Utlogget Shorty152

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4

Hei! Smiley jeg har et treningsprogram hvor jeg trener hele kroppen på èn dag, så jeg trener annen hver dag. Det jeg lurer på er om man er såpass støl at man så vidt orker å stå opp fra senga, og det er "treningsdagen" altså en dag siden du har trent, vil det bli resultater ut av å trene da? Eller er det best og stå over en dag da?Smiley Spurte på treningssenteret jeg bruker og de mente jeg burde vente da, får ikke byttet treningsprogram heller før august pga ferie for trenern Smiley.

Utlogget MrMuscle

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 455
  • Honnør: 217
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 455

  • Intensity builds immensity
Du kan fint trene selv om du er støl, det vil ikke gå utover resultatene. Jeg ville bare passet på at jeg var god og varm før jeg begynte å løfte tungt.

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sålenge du klarer å trene teknisk riktig, så er det ikke farlig å trene mens man er støl Smiley

Hvordan ser programmet ditt ut? Smiley
Smiley

EmyR

  • Gjest
Hei! Smiley jeg har et treningsprogram hvor jeg trener hele kroppen på èn dag, så jeg trener annen hver dag. Det jeg lurer på er om man er såpass støl at man så vidt orker å stå opp fra senga, og det er "treningsdagen" altså en dag siden du har trent, vil det bli resultater ut av å trene da? Eller er det best og stå over en dag da?Smiley Spurte på treningssenteret jeg bruker og de mente jeg burde vente da, får ikke byttet treningsprogram heller før august pga ferie for trenern Smiley.

Får ikke byttet treningsprogram? Hehe, hørt om Le internet? Smiley

Utlogget bakern

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 44
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 44

Hei.

  Prøv å tren tre ganger i uka, f,eks. : Mandag-Onsdag-Fredag.

Om du trener hele kroppen hver gang, så er det nok. Da får du en "dobbel" hviledag i helga også. Smiley
  Om ikke annet, så prøv dette en mnd, og se.
Jeg trente 3 ganger i uka lenge, og hadde bra fremgang.

Bakern

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Og pass på å spis nok mat! Smiley

AntiXrist

  • Gjest
Hei! Smiley jeg har et treningsprogram hvor jeg trener hele kroppen på èn dag, så jeg trener annen hver dag. Det jeg lurer på er om man er såpass støl at man så vidt orker å stå opp fra senga, og det er "treningsdagen" altså en dag siden du har trent, vil det bli resultater ut av å trene da? Eller er det best og stå over en dag da?Smiley Spurte på treningssenteret jeg bruker og de mente jeg burde vente da, får ikke byttet treningsprogram heller før august pga ferie for trenern Smiley.

Vel, om du er såpass støl at du såvidt orker å stå opp av senga, så vil det ikke være produktivt å dra på trening, NEI. Det er et tegn på at kroppen har fått nok. Men dette vil da gå seg til etterhvert, om du er ny til dette programmet.

Tips: Ikke begynn med fullt antall sett første økten.

Eks om du skal ha totalt 5 set på en muskelgruppe, begynn med 2, øk 1 set hver trening.


Utlogget Shorty152

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4

Tusen takk for alle svarene! Smiley Kan ikke apparatenes navn utenat ennå Smiley. Men noen av dere som vet åssen det er å trene mage hver dag? Hører om så mange som tar sit-ups hver dag før de legger seg eller står opp, og jeg mener å ha hørt at man skal jo ikke trene de samme musklene hver dag og la de hvile seg ? Så får de noen god effekt ut av det her?

Utlogget men1

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 54
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 54

Tusen takk for alle svarene! Smiley Kan ikke apparatenes navn utenat ennå Smiley. Men noen av dere som vet åssen det er å trene mage hver dag? Hører om så mange som tar sit-ups hver dag før de legger seg eller står opp, og jeg mener å ha hørt at man skal jo ikke trene de samme musklene hver dag og la de hvile seg ? Så får de noen god effekt ut av det her?

er bare tull å ta situp hver dag, magemusklene er en muskel akuratt som alle de andre, heller trene den hardt og la den hvile:)

Utlogget Shorty152

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4

Ja, var nøyaktig det jeg tenkte også! Jeg vet at etter jeg har vært skikkelig flink og trent magemusklene mine så får jeg jo "vondt" bare av å hoste nesten, og da fortsette å trene magen blir jo på trynet :/

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!