Skrevet av Emne: Rapid Pump  (Lest 4203 ganger)

Utlogget mike93

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 187
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 187

Rapid Pump
« : 16. august 2011, 13:30 »
Hei.

Jeg har kjøpt en boks rapid pump.  Tok 30 min før frokost idag, som det står at man skal. Men har jo lest at dette skal utvide blodkar osv. Og at man får mer synlige blodårer, men ca. 1 time etter jeg tok det, så jeg at alle blodårene på armene hadde blitt mye mindre, og færre som var synlige.   Nå ca 3 timer etter, nærmer det seg at blodårene er like synlige igjen..    Har ikke tatt de for andre gang enda, får skal ikke trene før i kveld. Så kan ikke si noe om det gir resultater.

Er det vanlig å reagere sånn ved første inntak? :O

Utlogget newusername

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 155
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 155

Sv: Rapid Pump
« #1 : 16. august 2011, 13:33 »
Hei.

Jeg har kjøpt en boks rapid pump.  Tok 30 min før frokost idag, som det står at man skal. Men har jo lest at dette skal utvide blodkar osv. Og at man får mer synlige blodårer, men ca. 1 time etter jeg tok det, så jeg at alle blodårene på armene hadde blitt mye mindre, og færre som var synlige.   Nå ca 3 timer etter, nærmer det seg at blodårene er like synlige igjen..    Har ikke tatt de for andre gang enda, får skal ikke trene før i kveld. Så kan ikke si noe om det gir resultater.

Er det vanlig å reagere sånn ved første inntak? :O

Jeg har ikke brukt det, men det hadde vært underlig om det ga mer synlige blodårer umiddelbart. Grunnen til at de har blitt mindre synlige i løpet av 1 til 3 timer, skyldes sannsynligvis at du har drukket for lite i dag :-)

Utlogget mike93

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 187
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 187

Sv: Rapid Pump
« #2 : 16. august 2011, 14:34 »
Jeg har ikke brukt det, men det hadde vært underlig om det ga mer synlige blodårer umiddelbart. Grunnen til at de har blitt mindre synlige i løpet av 1 til 3 timer, skyldes sannsynligvis at du har drukket for lite i dag :-)

Aha, hvorfor gir hvor mye jeg har drukket utslag på det?  Har aldri gjort det før Tongue  Eller kanskje litt mindre synlige, men ikke så mye mindre diameter..       Men nå er blodårene sånn de var før igjen.

Utlogget newusername

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 155
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 155

Sv: Rapid Pump
« #3 : 16. august 2011, 15:45 »
Aha, hvorfor gir hvor mye jeg har drukket utslag på det?  Har aldri gjort det før Tongue  Eller kanskje litt mindre synlige, men ikke så mye mindre diameter..       Men nå er blodårene sånn de var før igjen.
Fordi at blodårene naturlig nok trekker seg sammen når folk har væskeunderskudd.

Utlogget Mr:ANNOYING

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 232
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 232

Sv: Rapid Pump
« #4 : 16. august 2011, 19:03 »
Vet ikke helt hvorfor det er sånn, men det er det beste produktet!
Jeg har prøvd en del.. Men Rapid Pump fra Gymgrossisten er det beste, utoldenhet, styrke og ikke minst pump..
Tar bare 3 før jeg trener Wink
Bare waste og ta til frokost osv..

Utlogget mike93

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 187
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 187

Sv: Rapid Pump
« #5 : 16. august 2011, 23:09 »
Testa dem til treninga idag, fikk god pump i biceps spesielt, men var nesten ingen forskjell i styrke og utholdenhet :/  Men kan hende det var fordi det var første gang jeg trente sulten Tongue

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Rapid Pump
« #6 : 16. august 2011, 23:10 »
Har brukt 1 boks, funka ikke en drit på meg ialfall Tongue
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget mike93

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 187
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 187

Sv: Rapid Pump
« #7 : 16. august 2011, 23:55 »
Fordi at blodårene naturlig nok trekker seg sammen når folk har væskeunderskudd.

Hadde drikki ett par liter da, så hadde ikke underskudd.. :/   Og de har aldri vært sånn før..

Utlogget newusername

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 155
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 155

Sv: Rapid Pump
« #8 : 17. august 2011, 06:02 »
Hadde drikki ett par liter da, så hadde ikke underskudd.. :/   Og de har aldri vært sånn før..
Ok, væskeunderskudd var det første som slo meg, men da var det nok ikke det. Det virker som om det er mange som tror at de får mer definerte blodårer hvis de lar være å drikke noe særlig, for da får de liksom "mindre vann i kroppen", men det medfører også etter en liten stund at det blir mindre væske i blodet og blodårene trekker seg således sammen for å klare å opprettholde trykket. More or less-ish.

Utlogget Mr:ANNOYING

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 232
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 232

Sv: Rapid Pump
« #9 : 17. august 2011, 11:49 »
Du må drikke mye også, det må du jo alltid om du trener.. Drikker sikkert 2L ++ til trening
Jeg likte ikke pillene i starten, men etter noen uker elsket jeg dem, ferdig med 1 boks nå! Har alderede bestilt den nye! (-:

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!