Skrevet av Emne: 2 porsjoner av samme måltid  (Lest 7956 ganger)

Utlogget 2Mass

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 22
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 22

Sv: 2 porsjoner av samme måltid
« #15 : 24. august 2011, 19:50 »
er mye rare folk ute å går da, så kan jo aldri vite for sikkert....
^^

Utlogget Number1

  • Treningsforum Crew
  • Administrator
  • *****
  • Innlegg: 10 158
  • Honnør: 564
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10 158

Sv: 2 porsjoner av samme måltid
« #16 : 24. august 2011, 19:51 »
HEI ,idag hadde jeg straaganoff med fullkorn ris  Grin ganske greit måltid . nå er det jo sånt at jeg har spist en gang av det idag og at det er halv parten igjen til senere , det er ikke noe problem å spise den samme maten 2 ganger om dagen? er på en svak bulk  hvis det er et spørsmål . takker for alle svar Smiley

Jeg registrerer at flere muligens synes spørsmålet ditt var noe klønete og kommer med teite svar, men for meg så er ingen spørsmål dumme. Svaret er at du kan fint spise det samme så mange ganger om dagen du vil, så lenge næringssammensetningen (forholdet mellom protein, karb, og fett) er balansert. Men for å få variasjon med tanke på fiber, stivelse etc. og annen smak (gå lei) er det lurt å variere råvarene. Smiley Men to ganger om dagen gjør ingenting. Jeg har spist kylling hver dag i åresvis og er ikke lei ennå. Varierer hvordan jeg tilbereder og krydrer det:D
Joachim Pedersen
Daglig leder og ansvarlig redaktør, Treningsforum.no

Tips oss om nyheter, reportasjer osv.

Vi gir honorar til månedens beste tips!



Les forumreglene her


Vi søker etter skribenter

Treningslære, ernæring, kosttilskudd

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: 2 porsjoner av samme måltid
« #17 : 24. august 2011, 19:55 »
Du bommer fælt her på en del punkter. Det som irriterer meg mest er faktum at du kaller meg lille venn, når en friidrettsutøver på 80kg står å kaller meg liten blir jeg trist og lei. Du bommer også på alderen min, da jeg er 17 og ikke 18 år. Jeg er ikke, og har ingen plan om å bli russ, så det kan du bare spare deg for!!!


tsktsktsk. Jeg mente ikke fysisk volum da jeg kalte deg lille venn. Det var alderen din jeg snakket om. Beklager at jeg trodde du var 18.

Og sist jeg sjekket var vekten min langt fra 80kg. Start deff: 104.8kg. Current: ca 90kg. Selvfølgelig morsomt om jeg når 80kg, men det gjør meg neppe til friidrettsutøver.

PS: Takk til moderator. Godt at det er fler enn meg som reagerer på den slags pøbelmanerer. Så ønsker jeg å gi en uforbeholden unnskyldning til trådstarter. Jeg trodde du tullet, men forstår nå at jeg kan ha vært rask på avtrekkeren. Nå har du hvertfall fått svar på det du lurte på, selv om tråden tok en uheldig vending her Smiley

Utlogget PelsVest

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 8
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 8

Sv: 2 porsjoner av samme måltid
« #18 : 24. august 2011, 20:04 »
Sitat
Må ikke finne på å spise det samme en gang til!!!!!! Proteinsyntesen i kroppen skjønner at det er samme maten igjen, og går helt i vranglås for å unngå overload. Kast maten eller gi den til katten. Evt frys den ned og spis den om en uke. Proteinsyntesen har dårlig hukommelse, så tirsdag neste uke bør være trygt Smiley

Hahaha, syntes ikke ironi kan bli så mye klarere en dette? Cheesy

Løsning: Foreslår ironimerking fra nå. Vis hensyn Wink
Trossalt nok av folk som fortsatt sverger til 7 måltider om dagen for å ikke ødelegge forbrenningen sin.
Samt er overbevist om at karbohydrater til kvelds gjør dem feite og annet svada.


Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: 2 porsjoner av samme måltid
« #19 : 24. august 2011, 20:47 »
Takk! Var faktisk et lite sekund redd for at ironien overhodet ikke hadde kommet frem :p Glad noen skjønte det hvertfall Cheesy

Utlogget chriss10

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 77
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 77

Sv: 2 porsjoner av samme måltid
« #20 : 24. august 2011, 20:50 »
dette va heilt unødvendigt av mercenery i henholl til trådstarter. Han komme me ett spørsjmål og han får bare dritt til svar. ette mi meining burde han ha vørte straffa av det derne.
Admin: Dette medlemmet er PERMBANNET i 365 dager for usømmelig oppførsel, 25.09.2011



treningen er mitt dop!!! Wink

smil og vær glad, da skal du se at noen kommer til din dør.

26 år, glad og dopingfri.

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: 2 porsjoner av samme måltid
« #21 : 24. august 2011, 21:11 »
Helt enig med deg Chriss, i at det var unødvendig av meg ift TS. Av den grunn har jeg også gitt en uforbeholden unnskyldning. Når det er sagt, håper jeg du forstår at jeg selvfølgelig aldri hadde noen intensjon om å lure trådstarter ut på blankisen. Jeg trodde, spesielt etter innlegget om kebab og bytur, at det kom klart frem at seriøsiteten min ikke var tilstede da jeg skrev.

At jeg skal få straff fordi du mener at jeg ikke var morsom, tror jeg du også skjønner at er urimelig Smiley Vi har regler vi må holde. Det gjelder for alle sammen

Utlogget Tollefsen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 756
  • Honnør: 132
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 756

Sv: 2 porsjoner av samme måltid
« #22 : 24. august 2011, 21:19 »
Helt enig med deg Chriss, i at det var unødvendig av meg ift TS. Av den grunn har jeg også gitt en uforbeholden unnskyldning. Når det er sagt, håper jeg du forstår at jeg selvfølgelig aldri hadde noen intensjon om å lure trådstarter ut på blankisen. Jeg trodde, spesielt etter innlegget om kebab og bytur, at det kom klart frem at seriøsiteten min ikke var tilstede da jeg skrev.

At jeg skal få straff fordi du mener at jeg ikke var morsom, tror jeg du også skjønner at er urimelig Smiley Vi har regler vi må holde. Det gjelder for alle sammen

Jeg koste meg hvertfall med å lese! Grin
Mandal Treningssenter.

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: 2 porsjoner av samme måltid
« #23 : 24. august 2011, 21:36 »
Jeg koste meg med å skrive Smiley Moralen må være at humor er veldig individuelt Tongue

Utlogget peinar

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 105

Sv: 2 porsjoner av samme måltid
« #24 : 24. august 2011, 21:38 »
Beste tråden eg har lest på ei stund.
Et absurd spørsmål (trolling?), et åpenbart køddesvar med påfølgande full-tilt frå tredjemann.

Gir yellow-boxer en honnør biggrin
Bildelogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=109186.0

Det å løfte for tunge vekter slik at ein skader seg beviser ingenting, utover at ein er jææævlig kul!!!

Utlogget marcus1988

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 42
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 42

Sv: 2 porsjoner av samme måltid
« #25 : 25. august 2011, 21:30 »
HEI HEI må ikke lure meg  , kanskje et litt dumt spørsmål når jeg tenker på det men jeg bare lurte , siden jeg har sett mange folk sine "mat planer" og det er veldig variert så.. da bare måtte jeg lure .. men jeg ble faktisk mer mett 1 gangen og smakte bedre da så jeg trodde på det og fant ikke ironi på forum tenkte jeg vil få noe skikkelig men det har blitt rettet
 føler meg litt dum :S

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: 2 porsjoner av samme måltid
« #26 : 25. august 2011, 21:51 »
Ikke føl deg dum. Det er bedre å spørre og finne det ut enn å gå rundt og være usikker. Å lære nye ting viser bare at du er smartere idag enn du var igår. Drar vi en sammenligning over til trening her, er du på rett vei Smiley

Masse lykke til med mat, trening og livet generelt Smiley Så skal jeg prøve å være flinkere til å svare seriøst Cheesy¨

PS: Peinar fikk honnør for god oppsummering. Likte spesielt full tilt. Lenge siden jeg har hørt Tongue

Utlogget Neero

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 18

Sv: 2 porsjoner av samme måltid
« #27 : 25. august 2011, 22:11 »
"Mercenary", dette ble til en bra tråd! Jeg ler... rofl Ikke på grunn av spørsmålet ditt "marcus1988", men på grunn av alt det andre vaset.. hehe  biggrin

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: 2 porsjoner av samme måltid
« #28 : 25. august 2011, 22:59 »
En tråd som får folk til å trekke på smilebåndet, opplyser den som trenger det og skaper litt temperatur blant pubertal ungdom, må da være en ganske god tråd Wink Haha Smiley

Får satse på at Sitronsaft snart er ferdig med minuttene sine in the "zin bin" Smiley

Utlogget Lars Ivar

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 256
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 256

Sv: 2 porsjoner av samme måltid
« #29 : 26. august 2011, 18:28 »
..Det som irriterer meg mest er faktum at du kaller meg lille venn...

...Du bommer også på alderen min, da jeg er 17 og ikke 18 år....

Du undergraver din egen sak her. Cheesy

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!