Skrevet av Emne: Er det nå jeg skal få panikk?  (Lest 3189 ganger)

nann-rosita

  • Gjest
SV: Er det nå jeg skal få panikk?
« #15 : 10. juni 2004, 12:23 »
Ikke "alle" har råd til en tunfiskboks om dagen, ikke når  de ikke jobber.
Jeg har bodd sammen med mora mi i 18år og vet nok om ho til å vite at ho ikke kommer til å forandre matvanene sine pga meg.
Ho har råd til mat, men av en eller annen grunn har ho bare råd til den maten ho selv har lyst på, kall ho en dårlig mor men det er altså sånn ho er. Er tross alt en grunn til at jeg gleder meg som en unge til å flytte ut..... Hjelper ikke at jeg tilbyr meg å lage middag når ho ikke kjøper inn det jeg trenger liksom.
Har prøvd å snakke med ho MANGE ganger, men til ingen nytte. Broren min lever på potetgull , cola og loff, og lillesøstra mi spiser godteri ihvertfall annenhverdag. Er bare sånn det er her...

skal ikke kalle det en dårlig mor, men åpenbart egoist ( ref . hun har bare råd til mat hun vil kjøpe) ...

broren og søsteren din kommer antagelig til å slite en del senrer, når de bare spiser som dette. men du er jo våken og ser dette, så jeg regner med du sier i fra også...

Utlogget pauli

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 294
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 294

  • Eksplosiv!
SV: Er det nå jeg skal få panikk?
« #16 : 11. juni 2004, 18:59 »

Off, høres ikke helt bra ut  Undecided

Men klarer du ikke å få henne til å kjøpe 7 tunfiskbokser 1 gang i uka??Det blir ikke mer enn 45-50 kr, så da spiser du mindre av maten hun kjøper inn!
Nesten ingen mat er vel billigere enn tunfisk i boks??

Jaja, uansett håper jeg det går bedre med deg etterhvert, du er hvertfall bevisst på hva du spiser!!

"Chicks digg scares, pain heals, glory last forever!!"

Utlogget VacuumBag

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 129
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 129

SV: Er det nå jeg skal få panikk?
« #17 : 20. november 2004, 09:54 »

I steden for å kritisere mora til BabyLunah vil jeg bare si at innstillingen til nann-rosita er helt ypperlig!!  Sånne som deg trenger vi!!! Flott!! Viktig med fokus på riktig kosthold fra de er små!!
Og BabyLunah, mora di må ta seg seriøst sammen!! Maken til egoistisk innstillingen har jeg aldri hørt om!! Når jeg la om kosthold for vel et år tilbake var foreldrene mine veldig okei på det.. de passer på at det alltid er kylling filet, tunfisk, havregryn, og sunn mat generelt i huset hele tiden.. Og det står alltid sunn middag på bordet når jeg kommer hjem.. Det må jo ikke vere sånn, men mora di BabyLunah kan jo ialfall passe på at det er middag på bordet hver dag!!!

Utlogget BabyLunah

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 509
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 509

SV: Er det nå jeg skal få panikk?
« #18 : 21. november 2004, 22:25 »
Ho gjør nok som ho selv vil... Har prøvd å snakke med ho mange ganger, men det er nok en GRUNN til at ho er feit. Ho bryr seg rett og slett null og niks om hva som er sunt.

Jeg driver å tar lappen for tiden, men så fort jeg er ferdig med det kommer jeg til å bruke mer penger på mat... Grønnsaker og grovbrød ihvertfall. Skinke og levepostei har vi som regel i kjøleskapet, så jeg slipper å kjøpe det ihvertfall.
Om hun gidder å kjøpe 7 tunfiskbokser i uka ?  Shocked jeg er heldig hvis jeg får ho til å kjøpe èn.
Men men... snart er det studietid, og forhåpentligvis flytting.. hvis jeg ikke flytter inn hos typen og foreldra hans da...  blush

Utlogget Teresa

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 256
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 256

SV: Er det nå jeg skal få panikk?
« #19 : 23. november 2004, 11:39 »
Hva med deltidsjobb sånn at du kan kjøpe maten din selv?
¤´¨ )
¸.·´¸.·´¨) ¸.·¤¨)
(¸.·´ (¸.·´     .·´
                 (´¸.·¤´¯`¤ Teresa

Min bildeprofil

Utlogget BabyLunah

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 509
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 509

SV: Er det nå jeg skal få panikk?
« #20 : 23. november 2004, 12:34 »
Jeg har deltidsjobb. Men jeg får ikke jobba så mye som jeg vil ettersom jeg bare er ekstrahjelp... og jeg driver å tar lappen, så alle pengene min går til det.

Utlogget Big T

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 447
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 447

  • Lead with speed, follow with power
SV: Er det nå jeg skal få panikk?
« #21 : 23. november 2004, 12:42 »
Gjør som kosttilskudds bransjen send tre 115 kg's karer hjem til moren din med budskapet: Enten kjøper du tunfisk til sønnen din ellers knuser vi knærne dine.
Mvh Big T

Utlogget Melissa

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 183
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 183

SV: Er det nå jeg skal få panikk?
« #22 : 23. november 2004, 15:10 »
BabyLunah er ei jenta da  Wink Men forstår uansett hvordan du har det.. Er litt sånn her hjemme også, men langt ifra så ille!
Man er ikke en taper før man slutter å prøve seg!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!