Skrevet av Emne: Du veit du er treningsnarkoman når...  (Lest 36564 ganger)

Utlogget kjellalrich

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 73
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 73

Sv: Du veit du er treningsnarkoman når...
« #90 : 19. oktober 2011, 13:55 »
...alle forteller hvor jævlig svær man er

Utlogget FrøkenHP

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 765
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 765

Sv: Du veit du er treningsnarkoman når...
« #91 : 19. oktober 2011, 13:58 »
...alle forteller hvor jævlig svær man er
Da må du svare at du vet det, fordi du fortsatt har den samme IQ'en som før.  Wink  Grin
Noen trener for å se ut som guder...
EG trener for å ikkje møte min gud for tidlig...

Utlogget jonask

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 231
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 231

Sv: Du veit du er treningsnarkoman når...
« #92 : 19. oktober 2011, 14:41 »
Når du nærmest gruer deg til den festen du "må" på neste lørdag fordi du tror det kommer til å ødelegge for knebøyen på mandag..

Når å gå på resturant ikke er særlig kult lengre, fordi det er jo ingen som selger nok kjøtt uten at man må bestille 2 hovedretter!

Og når du innser at hviledagene dine egentlig er ganske kjedelig uten trening, og man skulle ønske restutisjon var unødvendig..

Utlogget Bane

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 545
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 545

Sv: Du veit du er treningsnarkoman når...
« #93 : 19. oktober 2011, 14:49 »
Når du nærmest gruer deg til den festen du "må" på neste lørdag fordi du tror det kommer til å ødelegge for knebøyen på mandag..


Amen to that..

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Du veit du er treningsnarkoman når...
« #94 : 19. oktober 2011, 14:51 »
Når du nærmest gruer deg til den festen du "må" på neste lørdag fordi du tror det kommer til å ødelegge for knebøyen på mandag..


Når du ikke går på festen du "må" på neste lørdag!
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget FrøkenHP

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 765
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 765

Sv: Du veit du er treningsnarkoman når...
« #95 : 19. oktober 2011, 14:52 »
Når du faktisk er edru på fest fordi diett og trening ellers ville blitt ødelagt.  Grin
Noen trener for å se ut som guder...
EG trener for å ikkje møte min gud for tidlig...

Utlogget FrøkenHP

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 765
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 765

Sv: Du veit du er treningsnarkoman når...
« #96 : 19. oktober 2011, 14:52 »
.. du tar med egen mat på festen, for å ikkje ødelegge opplegget...
Noen trener for å se ut som guder...
EG trener for å ikkje møte min gud for tidlig...

Utlogget Citius-altus-fortius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 120
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 120

  • øh..
Sv: Du veit du er treningsnarkoman når...
« #97 : 19. oktober 2011, 15:02 »
... du injiserer proteinshake med sprøyter og tar creatine-kapslene rektalt

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Du veit du er treningsnarkoman når...
« #98 : 19. oktober 2011, 15:53 »
Når du tar høye doser insulin 8 ganger om dagen!!
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget FrøkenHP

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 765
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 765

Sv: Du veit du er treningsnarkoman når...
« #99 : 19. oktober 2011, 16:11 »
Når du tar høye doser insulin 8 ganger om dagen!!
Tåler kroppen det i lengden?

...når en er stuptrøtt, og står mellom å hvile middag, eller å trene ekstra for å holde seg våken, og så velger man trening...
Noen trener for å se ut som guder...
EG trener for å ikkje møte min gud for tidlig...

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Du veit du er treningsnarkoman når...
« #100 : 19. oktober 2011, 16:15 »
Tåler kroppen det i lengden?

...når en er stuptrøtt, og står mellom å hvile middag, eller å trene ekstra for å holde seg våken, og så velger man trening...

For å si det sånn, kroppen hadde ikke holdt lenge om den ikke fikk insulin Smiley
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414

Sv: Du veit du er treningsnarkoman når...
« #101 : 19. oktober 2011, 16:37 »
Tåler kroppen det i lengden?

Nå er ikke jeg noen ekspert, men hvis man bruker for mye insulin kan det på kort sikt føre til lavt blodsukker. For å motvirke det lave blodsukkeret spiser eller drikker man gjerne noe høy glykemisk som kroppen fort kan ta i bruk, fks juice. Over tid vil jo dette ytterligere svekke kroppens evne til å håndtere sukker og insulinssensitiviteten svekkes, som gjør behovet for insulin enda høyere.

Mye insulin i seg selv fører over tid til: Long-term treatment with insulin causes vascular damage by promoting deposits of lipid-laden materials in the arterial walls. Insulin can also lead to thickening of the arterial walls.

Etterhvert hvis man stadig trenger mer insulin for å holde blodsukkeret stabilt så kan det føre til at man får skader på nyrer og øyne, eller fører til at man må amputere.

Men jeg regner med insulinmengden som administreres av sitronsaft gjøres i samråd med lege og at doseringen er fornuftig.

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Du veit du er treningsnarkoman når...
« #102 : 19. oktober 2011, 17:00 »
Nå er ikke jeg noen ekspert, men hvis man bruker for mye insulin kan det på kort sikt føre til lavt blodsukker. For å motvirke det lave blodsukkeret spiser eller drikker man gjerne noe høy glykemisk som kroppen fort kan ta i bruk, fks juice. Over tid vil jo dette ytterligere svekke kroppens evne til å håndtere sukker og insulinssensitiviteten svekkes, som gjør behovet for insulin enda høyere.

Mye insulin i seg selv fører over tid til: Long-term treatment with insulin causes vascular damage by promoting deposits of lipid-laden materials in the arterial walls. Insulin can also lead to thickening of the arterial walls.

Etterhvert hvis man stadig trenger mer insulin for å holde blodsukkeret stabilt så kan det føre til at man får skader på nyrer og øyne, eller fører til at man må amputere.

Men jeg regner med insulinmengden som administreres av sitronsaft gjøres i samråd med lege og at doseringen er fornuftig.

Hvis man stadig trenger insulin for å holde blodsukkeret stabilt så kan det føre til at man får skader på nyrer og øyne, eller føre til at man må amputere? Say what? Dette er langtidskomplikasjoner som du kan få om du har diabetes, og går rundt med høyt blodsukker mye over tid - og om du skulle være skikkelig lat og ikke bry deg noe om blodsukkeret slår desse komplikasjonene inn i 50 års alderen.
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Kraftplugg

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 369
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 369

  • Veni, Vidi, Vici
Sv: Du veit du er treningsnarkoman når...
« #103 : 19. oktober 2011, 20:50 »
Jeg tror jeg kan skrive "check!" bak samtlige Wink


x2
~ You do what you always did, you get what you always got

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Du veit du er treningsnarkoman når...
« #104 : 19. oktober 2011, 20:51 »
... du har en så sexy kropp som Rulatoren.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!