Skrevet av Emne: Hvilket proteinpulver? TRENGER HJELP FORT!  (Lest 962 ganger)

Utlogget Karlseno

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 127

Hvilket proteinpulver? TRENGER HJELP FORT!
« : 11. september 2011, 13:24 »
Hallo!
Jeg spiller fotball så og si hver eneste dag, og prøver å trene styrke 3 ganger i uken, og ønsker å bli mye sterkere, men heller ikke bli så stor. Jeg vil bli super-rask, samtidig veldig sterk, sånn som Cristiano Ronaldo. Jeg har trent styrke i snart 1 år. Jeg skal begynne på kosttilskudd, men er usikker på hvilket. Kan noen være så snill å hjelpe meg?
Legg gjerne også inn hvor det er billigst og lurest å kjøpe osv.

Håper på superraskt svar!

mvh Karlseno Cheesy
"The pain you feel today will be the strenght you feel tomorrow".

Utlogget Necrocrusader

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 11
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 11

Sv: Hvilket proteinpulver? TRENGER HJELP FORT!
« #1 : 11. september 2011, 14:22 »
Jeg vedder høyre tånegl på at tipsene du kommer til å få er "godt kosthold og spis nok mat". Hvilket forsåvidt er en ganske solid sannhet.

Hvis vi nå sier at dette er på plass er det ikke feil med proteintilskudd. Hvilken type er alt etter hvor mye penger du vil legge i det. Jeg personlig forholder meg til myseprotein da jeg ikke har troen på at designerprotein gjør så vanvittig mye forskjell. Hvis du sjekker "anmeldelse av kosttilskudd" på underforumet her, så finner du nok noen tips.

Ang forhandler bruker jeg som regel gymgrossisten og proteinfabrikken. Aldri opplevd noe tull med noen av dem.

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Hvilket proteinpulver? TRENGER HJELP FORT!
« #2 : 11. september 2011, 14:45 »
Personlig har jeg alltid gått for det billigste, men har alltid vært litt fising og småuggn i magen av det http://proteinfabrikken.no/Avdelinger/Proteinfabrikken/Protein/Whey/Myseprotein/Proteinfabrikken/100--Whey-Protein-3000g-Jordb%C3%A6r-Proteinfabrikken-11099.aspx

Så da kjøpte jeg heller http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/100-whey-gold-standard , mye bedre på magen, dog litt dyrere, men så lenge du ikke tar mange shaker om dage holder da den ei stund Smiley
OG så er det mange utrolig digge smaker Wink

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!