Skrevet av Emne: Onanering vs testonivåer  (Lest 3493 ganger)

Utlogget BEISTET!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 577

  • BÅB BÅB BÅB IKKE SANT?!?
Onanering vs testonivåer
« : 27. september 2011, 16:26 »
Stemmer det at ved å onanere ofte, vil testosteronnivåene i kroppen bli lavere for en liten periode og vice verca?
Grunnen til at jeg spør er at jeg ikke har glasert bananen på ca. 2 uker og føler at jeg har rimelig høye testonivåer (rastløs, kåt som fy, mer fryktløs etc.)

HAHA. Høres mer ut som en gutt som har stappa i seg masse roids Tongue

Hva tror dere?
- Your biggest potential is in your weaknesses.

Utlogget sii

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 27
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 27

Sv: Onanering vs testonivåer
« #1 : 27. september 2011, 16:30 »
Tror dette har blitt diskutert her gang på gang, utrolig nokk  biggrin

Og svaret er som følger: NEI, dra på.

Utlogget BEISTET!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 577

  • BÅB BÅB BÅB IKKE SANT?!?
Sv: Onanering vs testonivåer
« #2 : 27. september 2011, 16:33 »
Tror dette har blitt diskutert her gang på gang, utrolig nokk  biggrin

Og svaret er som følger: NEI, dra på.

Når jeg har sjøsatt snekka føler jeg meg jo som en børsten flodhest, men nå, da jeg ikke har vrengt lua på 2 uker, føler jeg meg som DEN hingsten! Må jo være noe i det? what
- Your biggest potential is in your weaknesses.

Utlogget Styrketrenern

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 482

Sv: Onanering vs testonivåer
« #3 : 27. september 2011, 16:34 »
De fleste sier Nei, at det ikke har noe å si.

Men mine opplevelser er noe annet. har jeg ikke rørt den på 2 uker, føler jeg mye mye mere pump i musklene, jeg føler også noe styrkeøkning. Mulig det bare er meg! men jeg er overbevist om at det vil være mere optimalt treningsmessig å holde seg unna.

Men no way at trening betyr såå mye Grin
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."


Utlogget BEISTET!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 577

  • BÅB BÅB BÅB IKKE SANT?!?
Sv: Onanering vs testonivåer
« #4 : 27. september 2011, 16:36 »
De fleste sier Nei, at det ikke har noe å si.

Men mine opplevelser er noe annet. har jeg ikke rørt den på 2 uker, føler jeg mye mye mere pump i musklene, jeg føler også noe styrkeøkning. Mulig det bare er meg! men jeg er overbevist om at det vil være mere optimalt treningsmessig å holde seg unna.

Men no way at trening betyr såå mye Grin

Ja, kan ikke være altfor egoistisk heller. "Alle skal få" heter det, og det inkluderer vel også lille-(store)mann au?
- Your biggest potential is in your weaknesses.

Utlogget Styrketrenern

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 482

Sv: Onanering vs testonivåer
« #5 : 28. september 2011, 15:30 »
Men for de som er usikre, hvorfor ikke finne ut av dette selv?

Kjør et eksperiment!

1 uke der får utløsning dagen før trening, elelr evt samme dag. Legg merke til styrke og pump. noter deg hvordan du opplever styrke og pump på en rangering fra 0-10

Så holder du deg unna utløsning 1-2 uker, og trener igjen. Var det noe forskjell? Smiley tror de fleste vil få et sjokk. Test selv!
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."


Utlogget Hr.Smith

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 330
  • Honnør: 108
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 330

Sv: Onanering vs testonivåer
« #6 : 28. september 2011, 15:34 »
Dæven dette skal prøves.
Life is what happens while you are busy making other plans.

Lose your mind and come to your senses.

Utlogget Styrketrenern

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 482

Sv: Onanering vs testonivåer
« #7 : 28. september 2011, 15:39 »
Dæven dette skal prøves.


Do it! Wink

Bodybuildere osv er ofte sterke psykiske. Så se på dette som en test for deg selv også! Konkurer med deg selv om hvor lenge du klarer å holde deg
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."


Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: Onanering vs testonivåer
« #8 : 28. september 2011, 15:54 »
Grunnen til at jeg spør er at jeg ikke har glasert bananen på ca. 2 uker og føler at jeg har rimelig høye testonivåer (rastløs, kåt som fy, mer fryktløs etc.)

Du verden for et uttrykk! Den beste latteren hittil denne uka.. Takk. Tårene triller.

Bodybuildere osv er ofte sterke psykiske. Så se på dette som en test for deg selv også! Konkurer med deg selv om hvor lenge du klarer å holde deg

1 time, 2 timer, 3 timer.. I løpet av den fjerde timen ble jeg arrestert og kastet i arresten for å ha bedrevet ulovlig tagging av vegger.
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Onanering vs testonivåer
« #9 : 07. oktober 2011, 02:57 »
Tror dette har blitt diskutert her gang på gang, utrolig nokk  biggrin

Og svaret er som følger: NEI, dra på.

Hvordan i alle dager kan du påstå at det ikke har noe å si?
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget sii

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 27
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 27

Sv: Onanering vs testonivåer
« #10 : 07. oktober 2011, 03:20 »
Hvordan i alle dager kan du påstå at det ikke har noe å si?

Fordi trådstarter spør om å dra skjinnet vil føre til lavere testonivåer. Svaret er nei.

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Onanering vs testonivåer
« #11 : 07. oktober 2011, 03:25 »
Fordi trådstarter spør om å dra skjinnet vil føre til lavere testonivåer. Svaret er nei.

Hvorfor har jeg samt 99% av de andre her på TF da en helt ræva treningsøkt etter jeg har dradd i skjinnet da?
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Styrketrenern

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 482

Sv: Onanering vs testonivåer
« #12 : 07. oktober 2011, 03:27 »
Det er bare å prøve selv så får du vite svaret. hold deg unna alt sexrelatert i 1-2 uker. lover deg du får en helvettes trykk.

greit nok at forskninger sier bla bla, det er ikke påvist lavere testo nivåer. men ikke alt forskning klarer å advekke + hvis du opplever økt styrke og bedre pump, who cares om testo nivåene
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."


Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Onanering vs testonivåer
« #13 : 07. oktober 2011, 03:28 »
Det er bare å prøve selv så får du vite svaret. hold deg unna alt sexrelatert i 1-2 uker. lover deg du får en helvettes trykk.

greit nok at forskninger sier bla bla, det er ikke påvist lavere testo nivåer. men ikke alt forskning klarer å advekke + hvis du opplever økt styrke og bedre pump, who cares om testo nivåene

Merker det bare jeg går noen få dager uten jeg, 2 uker hørest jo helt sinnsykt ut!
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget sii

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 27
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 27

Sv: Onanering vs testonivåer
« #14 : 07. oktober 2011, 03:30 »
Hvorfor har jeg samt 99% av de andre her på TF da en helt ræva treningsøkt etter jeg har dradd i skjinnet da?

Etter du har dradd skjinnet utskilles det faktisk et søvnhormon. Det er da velkjent at mange smører pølsa før de går til sengs, for de får sove lettere. Men det har ingen innvirkning på testosteronnivåene i kroppen.

Så om du drar for å løfte rett etterpå så vil du kanskje merke det til en viss grad, ikke vet jeg. Men dette at man skal gå uten sex/smøring på ukesvis for bedre resultater, er iallefall vitenskapelig bare bullshit : )

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!