Skrevet av Emne: Noen fra Stavanger??  (Lest 2178 ganger)

caffelatte89

  • Gjest
Noen fra Stavanger??
« : 08. oktober 2011, 22:15 »
Det er ikke tilfeldigvis noen av dere som henger her som trener på SATS Stavanger og kunne hatt lyst til å hjelpe meg med treningsprogram, og gjerne vise meg litt hvordan en utfører korrekt knebøy, markløft o.l.? Gjerne også pushe meg til å ta bare eeeen til Wink Hvis det ikke er noen her som trener på SATS i sentrum, er det noen som trener på et senter hvor de har gratis prøvetime, så kunne jeg jo eventuellt vært med en gang å sett å lært for så å trene videre for meg selv på SATS...Thats an option aswell Wink

Jeg har et mål om å bygge muskler tilsvarende en fitnessdame, men med litt mer fett% enn konkurranse form. Altså en fitnessdame off-season som er målet mitt Smiley

At the moment har jeg trent 3 ganger i uken i 2 mnd, og tenker å fortsette med 3 kanskje 4 ganger i uken fremmover. Jeg er 21 år, 57 kg, og ikke så erfaren innen styrketrening. Noe jeg håper å endre på Wink

Utlogget ChristerAndersen

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

  • Athletic Fitness
Sv: Noen fra Stavanger??
« #1 : 10. oktober 2011, 15:39 »
Hei, trener ikke på sats men du kan være med på en økt på Bjørns Gym(rett ved BI). Ikke noe problem med en gratis trening der Wink Send meg en mail på Christer_1459@hotmail.com

Utlogget andersgronn

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 255

  • GISP!!!!
Sv: Noen fra Stavanger??
« #2 : 11. oktober 2011, 13:25 »
Trener på SIS sportssenter, har vel ganske god erfaring med å korrigere markløft og knebøytknikk for folk og fe, koster vel uansett ikke mye for en prøvetime her.. send en PM..
When you deadlift more than you frenchpress, its time to start doing som kickbacks!!!!!!

Utlogget Nsr160

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 338
  • Honnør: 49
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 338

Sv: Noen fra Stavanger??
« #3 : 12. oktober 2011, 01:06 »
Stavanger jeje  Grin

Jeg trener heller ikke på sats
Christer er en konge fyr, jeg møtte han nylig. NM Oslo
Om det passer deg, ville jeg følgt han.

Ellers om du lurer på noe, hjelper gjerne jeg og en ildsjel som degselv.
Til å prestere mer enn bare, ta eeeen til rep.
Trening for å bygge handler mye om å tenke nytt.
Prøve nye ting, samtidig som en har en stabil base.
Prøv å finne en som meg og Christer som kan pushe deg litt oftere.
Enn bare ved en prøve time, relativt faste treningspartnere er bedre.
Og kan hjelpe mer enn noen andre, som ikke kjenner dine ønsker.

caffelatte89

  • Gjest
Sv: Noen fra Stavanger??
« #4 : 12. oktober 2011, 01:12 »
Skal trene litt sammen med Christer i morgen så får vi se videre, blir nok flere timer med han på bjørns Smiley

Utlogget Nsr160

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 338
  • Honnør: 49
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 338

Sv: Noen fra Stavanger??
« #5 : 12. oktober 2011, 02:18 »
Skal trene litt sammen med Christer i morgen så får vi se videre, blir nok flere timer med han på bjørns Smiley

Det er bra Smiley
Liker folk som tar indikativ slik som dette.
Du vil nå langt  Grin

caffelatte89

  • Gjest
Sv: Noen fra Stavanger??
« #6 : 12. oktober 2011, 11:58 »
Takk det var hyggelig å høre Cheesy Er det som er målet mitt, hehe Tongue

Utlogget Thorkel

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 250
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 250

Sv: Noen fra Stavanger??
« #7 : 12. oktober 2011, 12:06 »
Vil du nå langt, må du nok ta turen innom City-Gym. Få med deg Christer til city, han trener beggeplasser. På City har du meeer enn nok ildsjeler som har konkurrert innen alt, bodyfitness, bygging, strongman, boksing, AF, ja alt - CityGym er uten tviiiiiiiiiiil det rette gymmet for alle som vil litt mere enn Ola nordmann.

Og jenter som vil litt mere er veldig velkomne!  biggrin (gratis prøvetimer på city også)
Sponset av : http://www.nutrishop.no/
Min blogg : http://myroadtovictory.blogg.no/

Få ekstra 10% rabatt på Nutrishop med rabattkoden "erik1"

caffelatte89

  • Gjest
Sv: Noen fra Stavanger??
« #8 : 12. oktober 2011, 14:02 »
Vil du nå langt, må du nok ta turen innom City-Gym. Få med deg Christer til city, han trener beggeplasser. På City har du meeer enn nok ildsjeler som har konkurrert innen alt, bodyfitness, bygging, strongman, boksing, AF, ja alt - CityGym er uten tviiiiiiiiiiil det rette gymmet for alle som vil litt mere enn Ola nordmann.

Og jenter som vil litt mere er veldig velkomne!  biggrin (gratis prøvetimer på city også)

Ja, jeg har hørt mye bra om CityGym, eneste er at det ligger i Sandnes....jeg har ikke bil så det tar meg evig lang tid å komme meg frem og tilbake med buss...og da blir det mer stress en kjekt:( Men skal høre med Christer om jeg kan sitte på med han en gang å være med på City;)
Hørt mye bra om samholdet mellom de som trener der også, så hadde vært kjekt å treffe ildsjelene;)

Utlogget Thorkel

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 250
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 250

Sv: Noen fra Stavanger??
« #9 : 12. oktober 2011, 14:07 »
Ja, jeg har hørt mye bra om CityGym, eneste er at det ligger i Sandnes....jeg har ikke bil så det tar meg evig lang tid å komme meg frem og tilbake med buss...og da blir det mer stress en kjekt:( Men skal høre med Christer om jeg kan sitte på med han en gang å være med på City;)
Hørt mye bra om samholdet mellom de som trener der også, så hadde vært kjekt å treffe ildsjelene;)
Samholdet er helt utrolig,ikke bare mellom de som konkurrerer men mellom alle. Det er utentvil top 2 beste gymmmet i norge når det kommer til miljø.
Men det er ikke så stress da, 12min fra stavanger til ruten med tog Smiley bruker selv 20min hvergang jeg skal på trening og totalt værdt det, slenger bare på litt musikk som psyker deg opp til trening Cheesy
Sponset av : http://www.nutrishop.no/
Min blogg : http://myroadtovictory.blogg.no/

Få ekstra 10% rabatt på Nutrishop med rabattkoden "erik1"

caffelatte89

  • Gjest
Sv: Noen fra Stavanger??
« #10 : 12. oktober 2011, 14:18 »
Samholdet er helt utrolig,ikke bare mellom de som konkurrerer men mellom alle. Det er utentvil top 2 beste gymmmet i norge når det kommer til miljø.
Men det er ikke så stress da, 12min fra stavanger til ruten med tog Smiley bruker selv 20min hvergang jeg skal på trening og totalt værdt det, slenger bare på litt musikk som psyker deg opp til trening Cheesy

Sats ligger midt mellom jobb og hjemme så det passer perfekt for meg Smiley Bjørns ligger 5 minutter å gå andre veien Tongue Jeg kjenner meg selv såpass at hvis jeg blir avhengig av tog/buss for å komme meg til å fra trening så kommer det til å bli et ork å det kommer til å bli treningsfri isteden for trening i 95% av tilfellene....Trente på elixia før når jeg bodde på forus, det tok 10 minutter med buss bort til senteret, jeg var på trening to ganger... :-/

Utlogget Nsr160

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 338
  • Honnør: 49
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 338

Sv: Noen fra Stavanger??
« #11 : 12. oktober 2011, 14:21 »
5 min å gå er ingenting, når du må møte en treningspartner. Smiley
Bjørns er en fin plass, trente der selv før.

Det er en fin gjeng på CityGym
Og det er definitivt nå dagens kjerne/mekka her lokalt.
Du komme uten tvil sette foten inn dørene der, om du er en ildsjel.
Benytt mulighetene som blir lagt foran deg.
Og bli med Christer ut om du får mulighet til det også.

Utlogget Thorkel

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 250
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 250

Sv: Noen fra Stavanger??
« #12 : 12. oktober 2011, 14:31 »
Neei men daså, da fåår du trene på Bjørns/sats om det blir et ork som du ikke gidder ellers Smiley All trening er jo bedre enn ingenting Smiley Lykke til vertfall (Y)
Sponset av : http://www.nutrishop.no/
Min blogg : http://myroadtovictory.blogg.no/

Få ekstra 10% rabatt på Nutrishop med rabattkoden "erik1"

caffelatte89

  • Gjest
Sv: Noen fra Stavanger??
« #13 : 12. oktober 2011, 14:35 »
5 min å gå er ingenting, når du må møte en treningspartner. Smiley
Bjørns er en fin plass, trente der selv før.

Det er en fin gjeng på CityGym
Og det er definitivt nå dagens kjerne/mekka her lokalt.
Du komme uten tvil sette foten inn dørene der, om du er en ildsjel.
Benytt mulighetene som blir lagt foran deg.
Og bli med Christer ut om du får mulighet til det også.


Kommer nok til å bli med til CityGym ja, men kommer nok ikke til å begynne å trene der selv, siden jeg ikke har bil, og da blir det bare stress for å komme seg med toget å bussen å sånn, å da er det plutselig en jobb bare å komme seg tur/retur trening. Så intill videre er SATS helt perfekt for meg, og så lenge jeg kan trene litt med Christer på Bjørns (eller være med han til City ) Så er det bra nok for meg Smiley

Flytter til Oslo til sommeren 2012 og er forøvrig på jakt etter et bra gym der, har tenkt litt på 24fitness...

caffelatte89

  • Gjest
Sv: Noen fra Stavanger??
« #14 : 12. oktober 2011, 14:37 »
Neei men daså, da fåår du trene på Bjørns/sats om det blir et ork som du ikke gidder ellers Smiley All trening er jo bedre enn ingenting Smiley Lykke til vertfall (Y)

Er jo ikke som at SATS og Bjørns ikke er bra nok...De har masse av utstyr på SATS og det er lenge til jeg kommer til å vokse fra vektene som er der, så er heller ikke målet mitt å bli svær Wink

Og som sagt over, Oslo sommeren 2012, så da blir det nytt gym uansett Wink Tenker 24fitness?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!