Skrevet av Emne: Jack3d - 17 år.  (Lest 1674 ganger)

Utlogget Megapixel

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 8
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 8

Jack3d - 17 år.
« : 31. oktober 2011, 08:22 »
Hallo sveiser! Smiley

Jeg har akkurat kjøpt en boks med Jack3d fra https://www.bodybuilding.com/store/ og ser at det slår ut på dopingtester, men ettersom Geranium går som urt og er en lovlig handelsvare, er det farlig i kombinasjon med de andre stoffene i Jack3d? Sliter litt med full konsentrasjon og energi under treningsøktene, og derfor leter jeg etter et godt pre-workout preparat. Akkurat nå driver jeg med iForms 5x5-program, og har hatt en massiv progresjon på styrke!

Alle svar hjelper på!
Tusen takk! Smiley

Utlogget sstian

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 189
  • Honnør: 130
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 189

Sv: Jack3d - 17 år.
« #1 : 31. oktober 2011, 09:03 »
Hallo sveiser! Smiley

Jeg har akkurat kjøpt en boks med Jack3d fra https://www.bodybuilding.com/store/ og ser at det slår ut på dopingtester, men ettersom Geranium går som urt og er en lovlig handelsvare, er det farlig i kombinasjon med de andre stoffene i Jack3d? Sliter litt med full konsentrasjon og energi under treningsøktene, og derfor leter jeg etter et godt pre-workout preparat. Akkurat nå driver jeg med iForms 5x5-program, og har hatt en massiv progresjon på styrke!

Alle svar hjelper på!
Tusen takk! Smiley

jacked er ikke farlig nei, bare bruk det på tom mage før trening Wink

- når du har brukt opp boksen, så kan du prøve creatine complete extreme, funker bra
“Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated.”

Utlogget Megapixel

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 8
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 8

Sv: Jack3d - 17 år.
« #2 : 02. november 2011, 08:01 »
Ah! Takk for svar folkens!

Akkurat da jeg bestilte det fra Bodybuilding.com så spurte jeg en av de som jobber der på Live-Chat, og han sa at han ikke anbefalte Jack3d for noen under 23-25 år, og at han gjerne ville refundere pengene, så jeg lot ham gjøre det, så spurte jeg ham om det var noe jeg burde kjøpe isteden, og fikk til svar at det er følgende 3 ting jeg trenger:

Multivitaminer, proteintilskudd og kreatin. Utenom det bare mye søvn og god diett ettersom jeg er midt i de beste åra, så det ble til at jeg går for det! Takk for svar! Smiley

Utlogget STR

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 281
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 281

  • Be your own design
Sv: Jack3d - 17 år.
« #3 : 02. november 2011, 08:28 »
Håper du får det gjennom tollen!
Virker ikke som tollgutta har noe til overs for varer fra bb.com  Tongue

Utlogget vidart

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 961
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 961

  • Personality sucks...
Sv: Jack3d - 17 år.
« #4 : 02. november 2011, 11:52 »
Ah! Takk for svar folkens!

Akkurat da jeg bestilte det fra Bodybuilding.com så spurte jeg en av de som jobber der på Live-Chat, og han sa at han ikke anbefalte Jack3d for noen under 23-25 år, og at han gjerne ville refundere pengene, så jeg lot ham gjøre det, så spurte jeg ham om det var noe jeg burde kjøpe isteden, og fikk til svar at det er følgende 3 ting jeg trenger:

Multivitaminer, proteintilskudd og kreatin. Utenom det bare mye søvn og god diett ettersom jeg er midt i de beste åra, så det ble til at jeg går for det! Takk for svar! Smiley

Dette høres ut som en bra anbefaling! Jeg ville ha vurdert tran e.l. i tillegg til dette, men det vil avhenge av kostholdet ditt forøvrig.

Utlogget Leviathan

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 63
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 63

Sv: Jack3d - 17 år.
« #5 : 06. november 2011, 10:46 »
Det synes jeg var ansvarlig fra selgers side. Og et godt valg av deg. Angående suboptimal konsentrasjon/energi under trening regner jeg med at du har prøvd det åpenbare: kaffe? (Spør fordi jeg har vært borti en del tenåringer som går for et eller annet fancy preworkout-preparat før de i det hele tatt har gitt guds eliksir, kaffe, en fair sjanse.)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!